Заняття
Тема: «Правила поведінки на уроках і на перерві та безпека у шкільних коридорах, на сходах, у дверях».
Мета: вчити дотримуватись правил поведінки на уроках і на перерві, та безпечної поведінки у шкільних коридорах, на сходах, у дверях.
Обладнання: демонстраційні малюнки за темою, кольорові олівці.
Хід заняття: І. Організація до уроку
Треба разом привітатись:
Добрий день! Добрий день!
Дружно й весело сказати :
Добрий день! Добрий день!
Вправо вліво повернутись
Добрий день! Добрий день!
Один одному всміхнутись
Добрий день! Добрий день!
ІІ. Повідомлення теми уроку.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
1.Ознайомлення дітей з правилами поведінки на уроках.
Шкіл є дуже багато. У них дітей навчають різні вчителі. Але правила поведінки зазвичай всюди незмінні.
Вставайте дружно кожен раз,
Коли учитель входить в клас!
Спитає вчитель-треба встати.
Дозволить сісти-тихо сядь.
Сказати хочеш-не шуми,
А тільки руку піднеси.
У школі парту бережи
Та на парті не лежи.
Щоб урок минув не марно,
Треба сісти рівно, гарно.
І не базікать на уроках ,
Як той папуга чи сорока.(Діти з вчителем вивчають вірш, рухами імітують зазначенні правила.) 2.Ознайомити з правилами поведінки під час пере
3. Фізкультхвилинка
Я малюю зайчика для вас -раз. (виконують колові рухи перед собою) Це у нього, бачите, голова-два. (руками вказують на голову) Це у нього вуха до гори-три. (спрямовують руки до вух) Це стирчить у нього хвостик-чотири.(повертають тулуб праворуч-ліворуч) Це очиці весело горять-п`ять . (прикладають руки до очей) Зубками морквину їсть-шість. (імітують жування моркви) Шубка тепла хутряна на нім-сім.(плещуть у долоні) Ніжки довгі щоб гасав він лісом-вісім (підстрибують на місці) Ще довкола посаджу дерева я-дев`ять («садять дерево, притоптують ямку») І хай сонце сяє з піднебесся-десять. (піднімаються навшпиньки руки вгору)
4. Розкажи про свій клас. «Мій клас світлий, просторий. У ньому є стіл, парти, дошка, шафа з книгами, компьютер. На підвіконні стоять квіти.
IV.Закріплення матеріалу.
Використовуй слова для довідок.
На перерві під час уроку не ___________ коридором.
Не _______________ на підвіконні .
Не ___________ біля відкритого вікна.
Не _____________ по сходинках.
Не ___________ зненацька двері.
Слова для довідок:
відчиняй, бігай, сиди, стій, грайся.
2.Назвати учнями правил поведінки на уроках і перерві:
-приходити вчасно;
-приносити усе необхідне;
-бути активним;
-уважно слухати;
-підносити руку коли хочеш щось сказати.
V. Підсумок заняття.