конспект заняття соціально-побутового оріентуваннядля дітей з інтелектуальним порушенням.

Про матеріал
Тема: «Правила поведінки на уроках і на перерві та безпека у шкільних коридорах, на сходах, у дверях». Мета:(навчити дітей з інтелектуальним порушенням правилам безпечної поведінки на урока та школі).
Перегляд файлу

                                     Заняття

Тема: «Правила поведінки на уроках і на перерві та  безпека у шкільних коридорах, на сходах, у дверях».  

Мета: вчити дотримуватись правил поведінки на уроках і на перерві, та безпечної поведінки у шкільних коридорах, на сходах, у дверях.

Обладнання: демонстраційні малюнки за темою, кольорові олівці.

Хід заняття:   І. Організація  до уроку

Треба разом привітатись:

Добрий день! Добрий день!

Дружно й весело сказати :

Добрий день! Добрий день!

Вправо вліво повернутись

Добрий день! Добрий день!

Один одному всміхнутись

Добрий день! Добрий день!

ІІ. Повідомлення теми уроку.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Ознайомлення дітей з правилами поведінки на уроках.

                                        07.04.2015-3ОХХ.ХJPG                                                  

Шкіл є дуже багато. У них дітей навчають різні вчителі. Але правила поведінки зазвичай всюди незмінні.

Вставайте дружно кожен раз,

Коли учитель входить в клас!

Спитає вчитель-треба встати.

Дозволить сісти-тихо сядь.

Сказати хочеш-не шуми,

А тільки руку піднеси.

У школі парту бережи

Та на парті не лежи.

Щоб урок минув не марно,

Треба сісти рівно, гарно.

І не базікать на уроках ,

Як той папуга чи сорока.(Діти з вчителем вивчають вірш, рухами імітують зазначенні правила.)                                                                               2.Ознайомити з правилами поведінки під час пере07.04.2015-3П

3. Фізкультхвилинка

Я малюю зайчика для вас -раз.  (виконують колові рухи перед собою)                            Це у нього, бачите, голова-два.  (руками вказують на голову)                                         Це у нього вуха до гори-три.      (спрямовують руки до вух)                                              Це  стирчить у нього хвостик-чотири.(повертають тулуб праворуч-ліворуч)                Це очиці весело горять-п`ять .    (прикладають руки до очей)                                                       Зубками морквину їсть-шість.    (імітують жування моркви)                                             Шубка тепла хутряна на нім-сім.(плещуть у долоні)                                                           Ніжки довгі щоб гасав він лісом-вісім  (підстрибують на місці)                                    Ще довкола посаджу дерева я-дев`ять («садять дерево, притоптують ямку»)               І хай сонце сяє з піднебесся-десять.     (піднімаються навшпиньки руки вгору)   

4. Розкажи про свій клас.  «Мій клас світлий, просторий. У ньому є стіл, парти, дошка, шафа з книгами, компьютер. На підвіконні стоять квіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.Закріплення матеріалу.

  1. Допиши правила поведінки в школі.

 Використовуй слова для довідок.

На перерві під час уроку не  ___________ коридором.

Не _______________ на підвіконні .

Не ___________ біля відкритого  вікна.

Не _____________ по сходинках.

 Не ___________ зненацька двері.

Слова для довідок:

  відчиняй, бігай, сиди, стій, грайся.   

    2.Назвати учнями правил поведінки на уроках і перерві:

 -приходити вчасно;   

 -приносити усе необхідне;     

 -бути активним;                             

 -уважно слухати;      

 -підносити руку коли хочеш щось сказати.

07.04.2015-3ОХХ

 V. Підсумок заняття.

                                                        

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку