Іміджмейкер (від англ. іmage - образ; make - робити) - це людина, яка професійно займається створенням і перетворенням іміджу. Зачатки іміджеології можна знайти вже в давнину. Так, вожді індіанських племен привертали увагу народу до своєї персони яскравим, химерним забарвленням свого тіла і обличчя, тобто зовнішні особливості відігравали велику роль вже у житті первісних народів. В Україні іміджеологія з'явилася - в 70-і роки XX ст. Але, не дивлячись на те, що дана професія існує у нас вже близько 40 років, таких фахівців небагато.
Номер слайду 3
Це фахівець, що володіє одночасно знаннями стиліста, дизайнера, візажиста і психолога. Його основна функція - розробка рекомендацій для кожного клієнта, щодо його індивідуального образу. Причому робота іміджмейкера не обмежується підбором комплекту одягу.за модними порадами до неї звертаються Селена Гомес, Наталі Портман і Дакота Джонсон та ін.
Номер слайду 4
іміджмейкера є те, що він віртуальний проектувальник вигляду людини, тобто він допомагає розробити перспективні варіанти іміджу: ситуативного, повсякденного, майбутнього.
Номер слайду 5
колір, форма, фактура, аксесуари, матерія, макіяж. Послуги іміджмейкера будуть корисні тим, хто має намір змінити зовнішній вигляд, гардероб, власний стиль.
Номер слайду 6
Іміджмейкер працює з зовнішністю і стилем, мовою, манерами клієнтів, в число яких входять політики, бізнесмени і т.д. Іміджмейкер відповідає за розробку текстів, сценаріїв публічних виступів, нерідко веде всю рекламну або передвиборну кампанію замовника.
Номер слайду 7
Іміджмейкер допомагає створити образ успішної людини. Він визначає типаж клієнта, спираючись на лінії його фігури і особи, підбирає одяг, зачіску та взуття, проявляє стиль, створює професійний образ і навіть коригує поведінку клієнта.Іміджмейкеру необхідно знати правила макіяжу, стилів одягу, основи психології та етикету, значення поз, жестів, міміки. Він може навчити грамотної мови, використання спеціальної термінології.
Номер слайду 8
розробити для клієнта образ, який допоможе йому успішно досягати поставлених професійних і особистих цілей.
Номер слайду 9
престиж;затребуваність;можливість отримання корисних і важливих знайомств;високий рівень оплати праці;професійні навички допомагають створити власний ефектний образ.складність в створенні кар'єри для початківців;успіх роботи залежить багато в чому від готовності самого клієнта до змін;робота будується в умовах високої емоційної напруги.