Презнтація. Майстер клас- Використання інтерактивних технологій на уроках географії

Про матеріал
Гарний урок неможливий без натхнення і педагогічної інтуїції. Саме тоді він – результат творчості, а не ремесла. Гарний урок – це втілення точно спланованого задуму вчителя. Інтерактивні технології - це організація засвоєння знань і формування певних вмінь та навичок через сукупність особливим способом організованих навчально–пізнавальних дій, що полягають в активній взаємодії учнів між собою та побудові міжособистісного спілкування з метою досягнення запланованого результату.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання інтерактивних технологій на уроках географії Склярова Інга Петрівна вчитель географіїкомунального закладу «Харківська гімназія № 52 Харківської міської ради»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Щодня сучасний здобувач освіти має засвоїти цілий масив різних відомостей за освітньою програмою. І хоча для навчання є практично необмежені можливості доступу до інформації, все частіше у школярів виникають проблеми із засвоєнням. Чому? Часто мозок просто не в змозі систематизувати всю інформацію, яку отримує. Основна мета навчальної діяльності учнів: зрозуміти так, щоб зміг пояснити.

Номер слайду 4

Під час навчання учні мають робити набагато більше, ніж просто слухати і фіксувати готові думки вчителя. Вони можуть знаходити інформацію самостійно, визначати та обговорювати проблеми, знаходити шляхи їх розв’язання, спостерігати і планувати. Вони повинні мати змогу застосовувати нові знання та навички на практиці, створювати зворотні зв’язки.

Номер слайду 5

Інтерактивні технології - це організація засвоєння знань і формування певних вмінь та навичок через сукупність особливим способом організованих навчально–пізнавальних дій, що полягають в активній взаємодії учнів між собою та побудові міжособистісного спілкування з метою досягнення запланованого результату. Кроссенс. Хмаринка слів. Діаграма “ Кола венна”Гра “Ерудит”онлайн -сервіс «Learning. Apps» Кластер. Маскаприйом «ГЕОКОДЕР»

Номер слайду 6

Етапи уроку. Використання інтерактивних вправ на різних етапах уроку. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів“Географічна розминка” “Вірю – не вірю”, “Лови помилку” “Естафета” “Мікрофон” “Мандрівка”Мотивація навчальної діяльності“Дивуй” “Фантастична добавка” “Відстрочена відгадка” “Проблемне питання” Вивчення нового матеріалу“Мозковий штурм” “Дерево рішень” “Конкурс запитань” “Учитель - учень”Закріплення знань та вмінь учнів“Прес-конференція”, “Експрес-тест” “Так- ні” “Географічний диктант”Домашнє завдання. Диференційоване завдання, дуже корисне домашнє завдання -(заготовка запитань, творчих завдань), випереджальне завдання

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Прийом «ГЕОКОДЕл ході роботи за цим прийомом у школярів формуються такі навички:вміння «читати» та наносити дані на карту за певною темою;точність нанесення інформації на карту;охайність оформлення картографічних матеріалів;співставлення теоретичних відомостей та їх місцеположення

Номер слайду 9

1- Гренландія; 2- Сахара; 3- Перська; 4- Мертве; 5 Тихий

Номер слайду 10

https://learningapps.org/view22637411

Номер слайду 11

“Мапа емоцій”

Номер слайду 12

В. Сухомлинський говорив, що школа має бути не коморою знань, а середовищем думки. Тоді предмет, що його викладає вчитель, стає не кінцевою метою його діяльності, а засобом розвитку дитини.

Номер слайду 13

pptx
Пов’язані теми
Географія, Майстер-класи
Додано
28 грудня 2023
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку