MY GRANDMOTHER’S TRUNK
Всі гравці сидять у колі. Перший гравець починає гру. Він говорить,
”I расked my grandmother’s trunk with blouses and shirts.”
Другий гравець говорить
“I расked my grandmother’s trunk with blousesshirts and vegetables.”
Кожний гравець повинен повторювати імена об'єктів, решта яких гравців вже сказала, а потім один новий. Той хто забуває об'єкт або називає об'єкт в неправильному порядку вибуває з гри. Останній гравець - це переможець..
SAY IT QUICKLY
Всі гравці сидять у колі. Лідер знаходиться посередині круга, і задає питання. Гравцям доведеться відповісти на питання словами починаються з букви з R або S (можна вибрати будь-які інші букви абетки). Але гравцям доведеться робити це швидко, перед тим, як лідер долічить до десяти. На приклад, лідер може запитати:
- “what is уоur favourite food?”
Відповідь може бути “sugar” або навіть “salt”. І на питання
- “I saw а strange animal in уоur garden yesterday - What was it?” відповідь може бути:
- “Squirrel”.
Гравець, який не здатний відповісти на питання, швидко повинен залишити гру.
OPPOSITES
Будь-яке число гравців може грати у цю гру. Гравці сидять у лінію.
лідер стоїть перед ними. Все що говорить лідер, гравець повинен робити з точністю навпаки. Якщо лідер говорить гравцю:
- “stand up”, він повинен звичайно ж, сісти.
Якщо лідер говорить гравцю:
- “don’t laugh”, він не повинен усміхатися, проте, це дуже важко.
Якщо лідер говорить гравцю:
- “cry”, він повинен сміятися, і так далі. Гравець, який не зможе це зробити, вибуває з гри.
Останній гравець у грі - це переможець.
2 Клас. Приклади ігор.
Тема. Шкільне приладдя.
Гра «Збери портфель»
Мета. Закріпити назви шкільних предметів,слів yes,no, структури It is a…
Матеріали: картинки із зображенням шкільних предметів.
Хід гри
Вчитель. Усі ми пам’ятаємо історію про те, як тато Карло купив для свого Буратіно абетку та портфель. Крім абетки до школи потрібно брати ще багато інших предметів. Давайте і ми допоможемо Буратіно зібратися до школи.
Далі вчитель показує різноманітні предмети,називає їх, якщо клас говорить так ,то даний предмет кладуть у портфель, якщо учні говорять ні,
відкладає предмет.
- A pen? – Yes
- A lamp? – No
- A match? –No
- A cup? – No
- A ruler? – Yes
Тема. Числа.
Гра «Потренуймося у лічбі»
Мета. Засвоєння чисел.
Матеріали: числа 1-20
Хід гри
Гравці сидять колом і рахують,називаючи по черзі кожен одне число. Кожен має картку з числом. Коли доходять до кратного числа, то гравець
замість 4, 8 ,12,… повинен сказати слово «buzz».Той, хто забуває – залишає гру. Виграють учні, які залишаються в колі
Тема. Тварини.
Гра «Клубок»
Мета. Активізація лексики, розвиток слухової пам’яті.
Матеріали:картинки з тваринами.
Хід гри
Учні сідають колом. Учитель починає розмову.
«Yesterday I was in the zoo and saw a rabbit there».Учень, який сидить зліва,
повторює це речення і додає свою назву тварини, і так далі. Хто не зможе додати своє, вибуває з гри.
Гра «Подивись, запам’ятай, запиши».
Мета. Повторення назв тварин, розвиток орфографічних навичок.
Матеріали: 6-8 малюнків тварин.
Хід гри
Учитель готує 6-8 малюнків тварин,назви яких учні вже знають. На початку гри він розкладає малюнки на столі та надає можливість усім учням дивитись на них протягом 20 с. Потім він закриває малюнки і пропонує учням записати назви тварин, яких вони запам’ятали. Відкриває
малюнки,хто запам’ятав найбільше, стає переможцем.
Гра «Звірі грають у м’яч»
Мета. Закріплення лексичних одиниць, граматичної структури I am a…,
розвиток мовлення.
Матеріали: м’яч.
Хід гри
Діти сідають у коло. Кожна дитина стає якимось звірятком чи птахом Ведучий високо підкидає м’яч і вигукує назву тварини чи птаха. Потрібно
швидко спіймати м’яч . Спіймавши м’яч,дитина називає себе і вітається мовою свого персонажа. Наприклад, «I am a tiger-r-r.»
3 Клас. Приклади ігор
Тема. Фрукти.
Гра «Порядок»
Мета .Розвиток навичок говоріння, тренування пам’яті, закріплення слів із теми «Фрукти»
Матеріали:8 карток із зображенням фруктів.
Хід гри
Учитель грає з класом, розділеним на 2 команди. Учитель фіксує 5 карток на дошці. Всі учні запам’ятовують їх порядок. Час запам’ятовування 1 хв. Після того , як час вичерпався,вчитель міняє місцями будь-які 2 картки,учні при цьому закривають очі .Відкривши очі, вони називають фрукти, картки,яких не на місці.
Гра «Угору-вниз,праворуч-ліворуч»
Мета. Закріплення назв фруктів,слідувати інструкціям:up,down,left,right.
Матеріали:картки.
Хід гри
Учитель фіксує картки на дошці. Порядок розташування карток може бути різним. Учитель загадує фрукт,учні повинні відгадати його. Наприклад, якщо
вчитель загадав вишню, а учень називає яблуко, то вчитель каже: униз. Учень, який відгадав фрукт,буде загадувати наступний.
Гра «Бінго»
Мета. Розвиток навичок аудіювання, говоріння;закріплення лексичного матеріалу із теми, розвиток уваги.
Матеріали: аркуші паперу,фломастери
Хід гри
Кожен учасник гри малює на аркуші паперу табличку з 6 квадратів і в кожному квадраті пише назву будь-якого фрукта або першу літеру. Назви фруктів не повинні повторюватись. Після того, як усі заповнили свої таблички, картки із фруктами кладуться на стіл малюнками донизу. Учасники гри по черзі перевертають по одній картці й називають зображений фрукт. Учні,у яких у табличці є цей фрукт, закреслюють його. Переможець вигукує «Бінго»!
Тема. Сім’я.
Гра «Злови слово»
Мета. Аудіювання лексики з теми «Сім’я»
Матеріал:список слів
Хід гри
Спочатку ведучий називає українською мовою слово,яке гравцям потрібно «зловити». Потім він говорить ряд слів англійською мовою, а гравці слухають. Коли вони чують слово, аналог українського варіанту, вони його «ловлять»- плескають в долоні.
Гра «Хто він (вона) мені ?»
Мета. Повторення слів,що означають членів сім ї, родичів;тренування у вживанні іменників у присвійному відмінку.
Матеріал:картки
Хід уроку
Учні сідають навколо стола. Вчитель кладе на стіл купкою картки догори лицевим боком. Учитель бере верхню картку і читає вголос. Не перевертаючи картки, він має сказати відповідне слово. За правильну відповідь дістає очко.
Гра «Здогадайся,хто вдома?»
Мета. Практикування запитання «Is it a…» та вживання лексики з теми «Сім’я»
Матеріали:будиночок, картки із зображенням членів родини.
Хід гри
Ведучий обирає картку і кладе її в «будиночок». Потім запитує «Who is in the
house?».Діти вгадують.
Розробки уроків з використанням рольових ігор
Урок- змагання «Весела англійська» у 2-4 класах
Мета:показати, що учні засвоїли з англійської мови за час навчання; активізувати вживання лексики в мовленні; розвивати мовленнєві здібності, навички там вміння працювати в команді; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: картки із завданням, емблеми команд,англійський алфавіт, набір чисел.
Хід змагання
Good afternoon! We are glad to see you at our English party. Play with us! Today we will have the competition between 2 teams. The first teams name is *A* the second-
*B*.
All together
We can read,
We can write,
We can speak English too.
And what about you?
Доброго дня, дорогі друзі! Раді вас бачити на нашому святі! Запрошуємо на конкурс – змагання між командами 2-го, 3-тього, 4-го класів. Це команди «А» і
«Б».Давайте привітаємо їх оплесками.
And now let’s check how can you count?
А зараз час розпочати наш конкурс. Передусім ми хочемо дізнатися чи вмієте ви рахувати англійською мовою (на дошці прикріплені цифри учні по черзі називають числа англійською мовою, правильна відповідь оцінюється в 1 бал).
And now let’s check your English alphabet
А зараз ми хочемо подивитися чи знаєте ви англійський алфавіт. Конкурс «Хто швидше назве літери»( на дошці висять картинки з літерами, учні викреслюють правильну літеру).
Конкурс «Розклади слова в алфавітному порядку».
Boy, Ann, football, volleyball, tennis, play, can, day.
Конкурс What is your favorite poem?
А зараз час дізнатися, чи вмієте ви розмовляти англійською мовою. Кожен має гарно та виразно розповісти улюблений вірш.
Конкурс знавців англійської мови
1. Presentation of the teams
2. Name 5 things:
5 fruit,
5 vegetables,
5 animals,
5 birds,
5 colors,
5 school subjects.
Конкурс» Знайди слово»
T is before h, e is after h, o is before t, r is after e, m is before o.(mother)
L is before I, d is after I, a is after d, y is after a, o is before l, h is before o. (holiday)
N is before k, e is after k, y is after e, o is before n, m is before o. (monkey)
Знайди зашифроване слово у реченні
He came to America today. (Cat)
Do good boys study well? (Dog)
In April, I only play football. (Lion)
Ннагородження призами