ІП………………………………………………
Дата…………………………………………..
Діагностична робота
«ПРИРОДА ВОСЕНИ»
У лісі цвіте верес, Одягнув природу в Опало листя, відмерли трави,
від назви якого й золоті барви. Ідуть холодні дощі, перший сніг.
походить назва місяця.
Знижується температура повітря.
День стає довшим, а ніч коротшою.
Ідуть затяжні дощі.
Сонце все рідше показується із-за важких сірих хмар.
Огірок, дуб, картопля, горох, калина, тюльпан, соняшник, малина.
БАГАТОРІЧНІ |
ОДНОРІЧНІ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
а) борсук; в) білка; д) ведмідь;
б) заєць; г) їжак; е) ховрах.
Осілі птахи
Перелітні птахи
Для вчителя |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висновок : Засвоєння |
|
||||||
Частково засвоєно |
|
||||||
Не засвоєно |
|
||||||
Обов’язкові результати |
|||||||
Зображує інформацію про навколишній світ у вигляді малюнка, таблиці. |
|||||||
Знаходити спільні і відмінні ознаки об’єктів; групує об’єкти навколишнього світу за однією або кількома ознаками. |
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||