Природознавство "Організм людини" Дихальна система

Про матеріал
Розробка уроку за підручником Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак «Природознавство» для 3 класу до теми "Організм людини "
Перегляд файлу

Урок4

Тема: Дихальна система

Мета: формувати в учнів уявлення про органи дихання та їх роль у житті людини, про охорону органів дихання від захворювань; вивчати правила правильного дихання, формувати елементарне поняття органи дихання;

розвивати творчу активність, уважність, уяву, виробляти санітарно-гігієнічні навички догляду за органами дихання.

виховувати охайність, допитливість, пізнавальний інтерес до вивчення свого організму.

Методи та прийоми: «Мікрофон», тестування.

Навчально-методичне забезпечення: мультимедійне забезпечення, підручник Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак «Природознавство» для 3 класу.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку.

 I ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Хвилинка синоптика

II АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1 Фронтальне опитування

— Доведіть, що потрібно вживати різноманітну їжу.

— Пофантазуйте: уявіть, що ви спілкуєтеся зі своїм апетитом. Розпитайте, чи йому смакує корисна їжа?

— Яких правил правильного харчування ви дотримуєте?

2 Бесіда

— З чого складається організм людини? (З органів)

— Наведіть приклади органів.

— Як діють усі органи в організмі? (Разом і злагоджено)

— Що утворюють органи, які виконують спільну роботу? (Систему органів)

— Які органи й системи ви знаєте? (слайд2)

СКЕЛЕТ І М'ЯЗИ                         ОРГАНИ ЧУТТЯ

НЕРВОВА СИСТЕМА                 ТРАВНА СИСТЕМА

КРОВОНОСНА СИСТЕМА               ДИХАЛЬНА СИСТЕМА

III ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про будову органів дихання й попередження їх захворювань.

IV ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1 Ознайомлення з дихальною системою (слайд3-5)

2 Робота за підручником (с 153-155)

— Який газ необхідний для дихання

— Поміркуйте! Чому не можна розмовляти підчас споживання їжі?

— Для чого потрібне дихання?

— Запам'ятайте! Органи дихання потрібно берегти.

— Яких правил потрібно дотримувати, щоб уникнути захворювань?

Висновки

• Дихальна система забезпечує організм киснем.

• Дихальну систему треба берегти. (слайд6)

3 Фізкультхвилинка(слайд7)

V УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1 Для допитливих! Слайд8)

— Як побудовано легені? Легені — великі м'які органи. Вся легеня оточена м'яким покриттям, яка має назву «плевра». У легені є маленькі пухирці, і саме сюди повітря надходить з бронхів, причому необхідні гази використовуються, а непотрібні — виштовхуються. Ці маленькі пухирці називають альвеолами.

2 Практичне завдання

— Поклади руку на груди і полічи кількість вдихів і видихів за 1 хвилину, коли сидиш, і після десяти присідань. Коли ти дихаєш частіше?

3. Тестування (слайд9-12)

VI ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

  Чи сподобався вам урок ?

  Чим саме ?

— Які органи утворюють дихальну систему?

— Яку будову мають легені?

— Що відбувається в легенях під час дихання?

— Як треба дбати про органи дихання?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 С.153-155.


 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
641
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку