Пристрої введення та виведення інформації.

Про матеріал
Пристрої введення та виведення інформації. Мета:  навчальна:розширити уявлення учнів про пристрої для роботи з інформацією;сформавати поняття «пристрої введення», «пристрої виведення».  розвивальна:розвивати пізнавальні інтереси,увагу,пам’ять,зв’язне мовлення,логічне та аналітичне мислення.  виховна:виховувати працелюбність,відповідалоьність ;формувати інформаційну культуру.
Перегляд файлу

 

 

 

Дата:  01.12.2021.       Клас: 3-А

 

Тема:Пристрої введення та виведення інформації.

Мета:

     навчальна:розширити уявлення учнів про пристрої для роботи з інформацією;сформавати поняття «пристрої введення», «пристрої виведення».

     розвивальна:розвивати пізнавальні інтереси,увагу,пам’ять,зв’язне мовлення,логічне та аналітичне мислення.

     виховна:виховувати працелюбність,відповідалоьність ;формувати інформаційну культуру.

Очікувані результати:

     розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1]

     називає носії інформації; [3 ІФО 1.1]

     розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; [3 ІФО 1.1]

Тип уроку:засвоєння нових знань

Обладнання: смайлики,вправи  в Learning Apps,презентація,картки.

               

 

Структура уроку

 

п/п

Етап уроку

Час, хв

Методи, прийоми, форми навчання

  1.  

Організаційний етап.

  • Привітання.
  • Емоційне налаштування учнів.
  • Повторення правил техніки безпеки

4

Привітання вчителя з учнями. Представлення.

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі.

  1.  

Актуалізація опорних знань учнів.

2

Вправа в Learning Apps

  1.  

Мотивація навчальної діяльності

1-2

Ребуси

  1.  

Повідомлення теми,мети уроку.

1

Бесіда

  1.  

Вивчення нового матеріалу.

Робота з підручником.

15

Розповідь з елементами демонстрації

  1.  

Фізкультхвилинка.

1

Виконання фізкультхвилинки

  1.  

Робота з ПК

10

Виконання вправ

  1.  

Зорова гімнастика.

1

Виконання зорової гімнастики

  1.  

Закріплення набутих вмінь та навичок.

2

Вправи на картках

  1.  

Підведення підсумків.Рефлексія

3

Вправа мікрофон.

 

 

 

                                                    Хід уроку

  1. Організаційна частина.

     Привітання

Дзвоник щойно продзвенів,

До уроку запросив!

Ми з Комп’ютером у парі

Працювати будем гарно!

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

А старанно працювати.

 

 

-Добрий день діти, мене звати Лілія Леонідівна  і сьогодні урок інформатики у вас проведу я.

 

     Емоційне налаштування класу

-Діти, подивіться один на одного, усміхніться один одному ,подивіться на мене ,усміхніться. Ось з таким гарним настроєм ,доброзичливим  ставленням одне до одного  ми і розпочнемо наш урок. Сподіваюся ,що ми дружно працюватимемо і виконаємо всі завдання ,подолаємо всі труднощі.

 

 

     Повторення правил техніки безпеки у комп’ютерному класі.

-Ми з вами знаходимося в комп’ютерному класі. Тому давайте повторимо правила техніки безпеки. В цьому нам допоможуть смайлики. Я буду зачитувати вам правило і якщо воно правильне то ви піднімаєте догори зелений смайлик, якщо ж ні- то червоний.

— Треба швидко забігати в клас,

не чекати, як покличуть вас. (Ні)

— Вибрати найкраще місце

і туди самому сісти. (Ні)

— Краще тихо в клас зайти,

вільне місце там знайти. (Так)

— Запитати дозволу, щоб сісти.

За комп’ютером не їсти. (Так)

— Голосно покликать друга,

як не чув, — то раз і вдруге. (Ні)

— Клавіші усі вмить натискаю,

але дозволу про це я не питаю. (Ні)

— Ні шнурів, ані дротів я не чіпаю,

бо всі правила я добре знаю. (Так)

 

 

 

 

  1. Актуалізація опорних знань.

 -Сьогодні до нас на урок завітав гість. Скажіть, хто це? Так,це Фаєр.Він приніс цікаву гру.Ваше завдання поєднати джерело інформації з його назвою.

https://learningapps.org/display?v=phxhyczfn21

 

-назвіть які пристрої для роботи з інформацією ви знаєте?

 

-Наступне завдання від нашого гостя. Він хоче переконатися ,як добре ви знаєте комп’ютерні пристрої, він пропонує нам розгадати ребуси .Давайте пригадаємо правила розгадування ребусів:

 

  • Якщо біля малюнка зображено коми ,то ми відкидаємо спочатку або з кінця слова назви стільки літер скільки є ком, залежно від того де вони розташовані.(масло)

  • якщо малюнок зображений перевернутим, то і літери з його назви потрібно використовувати в зворотньому порядку.

  • Якщо в ребусі є буква в букві, спробуй з’єднати більшу букву з меншою за допомогою букв «у» або «в».(ворона)

 

-.Погляньте на 1 ребус. Що ви на ньому бачите?.(монітор,  миша).

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.

-А наш казковий герой приніс нам на урок такі пристої, але він не знає що це за пристрої і що з ними робити(сканер, колонки, мікрофон ,навушники ,джойстик,  сенсорний екран, принтер, )

 

  1. Повідомлення теми, мети уроку.

-Сьогодні на уроці ,ми розглянемо детальніше які є пристрої для роботи з інформацією і на які групи вони поділяються.Дізнаємося про призначення цих груп та пристроїв.

 

  1. Вивчення нового матеріалу.
  • Розповідь з елементами демонстрації

- Комп'ютеру, як і людині, необхідні свої «очі і вуха», з допомогою яких він міг би сприймати інформацію ззовні. В даний час є різноманітні пристрої, що виконують ці функції в складі комп'ютера. Вони називаються пристроями введення, оскільки забезпечують введення в комп'ютер даних у різних формах: чисел, текстів, зображень, звуків. Пристрої введення перетворюють цю інформацію з форми, зрозумілій людині, у цифрову форму, яка сприймається комп'ютером. До пристроїв введення належать: клавіатура, мишка, сканер, мікрофон, маніпулятори типу «миша», веб-камера.

 

  • Пристрої введення даних можна розділити за типом даних:

  • Клавіатура призначена для введення символьних даних і команд в комп’ютері.

Результат пошуку зображень за запитом "призначення клавіш"

 

  • Клавіатури за призначенням бувають: стандартні, компактні, мультимедійні, сенсорні, проекційні, ігрові.

 

  • Сканери використовують для введення графічних даних. Серед них за принципом дії виділяють: планшетні; з протяжним механізмом; ручні; скан-камери.

 

 

  • Ми́ша комп'ю́терна  пристрій, призначений для маніпулювання «курсором» у вигляді відтворення рухів руки на площині та виконання певних дій кнопками миші.

 

  • Мишки за призначенням бувають: настільні, компактні, ігрові.

 

 

  • Тачпади є складовими практично всіх типів ноутбуків і нетбуків, проте можуть використовуватися і під час роботи з настільними ПК.

 

- Крім пристроїв введення є ще пристрої виведення інформації. Пристрої виведення призначені для виведення інформації (результатів роботи комп’ютера) у зрозумілій для людей формі. До пристроїв виведення відносяться: монітор, принтер, колонки, навушники.

  • Пристрої виведення, також можна поділити за типом даних, з якими вони працюють. Так, можна виділити пристрої виведення:

  • Монітор – це пристрій, призначений для виведення на екран тексту та графіки.

 

 

 

     робота з підручником.

А зараз попрацюємо з підручником.Відкрийте підручник на строрінці 114,прочитайте цю сторінку і дайте відповідь на такі питання:

1.Для чого призначені пристрої введення інформації?

2.Для чого призначені пристрої виведення?

-Перегорніть сторінку,прочитайте перший абзац.

3.Які пристрої можна віднести до вказівних?

4.Як по іншому називають ці пристрої?

 

  • -а чи віломо вам що таке розумний будинок?Пропоную вам переглянути відео

Відеоцікавинка(розумний дім) https://www.youtube.com/watch?v=MSh55uymtMY

  1. Фізкультхвилинка

  1. Робота з ПК

-Фаєр пропонує вам виконати ще одну вправу « пристрої введення і виведення» Завдання:

Розподіліть вказані пристрої на дві групи: "Пристрої введення" та "Пристрої виведення"

https://learningapps.org/display?v=pkc0z9ujt21

 

-Наступна вправа.Вам потрібно до кожної картинки дібрати пару.

 

https://learningapps.org/display?v=pnftgao3k21

  1. Зорова гімнастика

- Наш гість втомився, тому він пропонує провести разом з вами гімнастику для очей. Вам потрібно вести очима по доріжці починаючи  від бджілки.

 

Пов’язане зображення

  1. Закріплення набутих вмінь і навичок.

     Вправа на картках

1.визнач зайвий пристрій і поясти чому

2.визнач потрібний пристрій

  1. Підведення підсумків.Рефлексія.

     Мікрофон

  1.               Які складові комп’ютера ви знаєте?
  2.               Які пристрої введення даних ви знаєте?
  3.               Які пристрої виведення даних ви знаєте?
  4.               Що найбільше сподобалося вам на сьогоднішньому уроці?

 

- Діти, ви сьогодні дуже добре працювали, дізналися багато нового та цікавого. Я дякую вам за старанність та активність. Фаєр також  дякує вам за нові знання і прощається з вами.До побачення!

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Джумига Лілія
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 грудня 2023
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку