Дата: 01.12.2021. Клас: 3-А
Тема:Пристрої введення та виведення інформації.
Мета:
навчальна:розширити уявлення учнів про пристрої для роботи з інформацією;сформавати поняття «пристрої введення», «пристрої виведення».
розвивальна:розвивати пізнавальні інтереси,увагу,пам’ять,зв’язне мовлення,логічне та аналітичне мислення.
виховна:виховувати працелюбність,відповідалоьність ;формувати інформаційну культуру.
Очікувані результати:
розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією; [3 ІФО 1.1]
називає носії інформації; [3 ІФО 1.1]
розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації; [3 ІФО 1.1]
Тип уроку:засвоєння нових знань
Обладнання: смайлики,вправи в Learning Apps,презентація,картки.
Структура уроку
п/п |
Етап уроку |
Час, хв |
Методи, прийоми, форми навчання |
|
Організаційний етап.
|
4 |
Привітання вчителя з учнями. Представлення. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі. |
|
Актуалізація опорних знань учнів. |
2 |
Вправа в Learning Apps |
|
Мотивація навчальної діяльності |
1-2 |
Ребуси |
|
Повідомлення теми,мети уроку. |
1 |
Бесіда |
|
Вивчення нового матеріалу. Робота з підручником. |
15 |
Розповідь з елементами демонстрації |
|
Фізкультхвилинка. |
1 |
Виконання фізкультхвилинки |
|
Робота з ПК |
10 |
Виконання вправ |
|
Зорова гімнастика. |
1 |
Виконання зорової гімнастики |
|
Закріплення набутих вмінь та навичок. |
2 |
Вправи на картках |
|
Підведення підсумків.Рефлексія |
3 |
Вправа мікрофон. |
Хід уроку
Привітання
Дзвоник щойно продзвенів,
До уроку запросив!
Ми з Комп’ютером у парі
Працювати будем гарно!
Всі сідайте тихо, діти,
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
А старанно працювати.
-Добрий день діти, мене звати Лілія Леонідівна і сьогодні урок інформатики у вас проведу я.
Емоційне налаштування класу
-Діти, подивіться один на одного, усміхніться один одному ,подивіться на мене ,усміхніться. Ось з таким гарним настроєм ,доброзичливим ставленням одне до одного ми і розпочнемо наш урок. Сподіваюся ,що ми дружно працюватимемо і виконаємо всі завдання ,подолаємо всі труднощі.
Повторення правил техніки безпеки у комп’ютерному класі.
-Ми з вами знаходимося в комп’ютерному класі. Тому давайте повторимо правила техніки безпеки. В цьому нам допоможуть смайлики. Я буду зачитувати вам правило і якщо воно правильне то ви піднімаєте догори зелений смайлик, якщо ж ні- то червоний.
— Треба швидко забігати в клас,
не чекати, як покличуть вас. (Ні)
— Вибрати найкраще місце
і туди самому сісти. (Ні)
— Краще тихо в клас зайти,
вільне місце там знайти. (Так)
— Запитати дозволу, щоб сісти.
За комп’ютером не їсти. (Так)
— Голосно покликать друга,
як не чув, — то раз і вдруге. (Ні)
— Клавіші усі вмить натискаю,
але дозволу про це я не питаю. (Ні)
— Ні шнурів, ані дротів я не чіпаю,
бо всі правила я добре знаю. (Так)
-Сьогодні до нас на урок завітав гість. Скажіть, хто це? Так,це Фаєр.Він приніс цікаву гру.Ваше завдання поєднати джерело інформації з його назвою.
https://learningapps.org/display?v=phxhyczfn21
-назвіть які пристрої для роботи з інформацією ви знаєте?
-Наступне завдання від нашого гостя. Він хоче переконатися ,як добре ви знаєте комп’ютерні пристрої, він пропонує нам розгадати ребуси .Давайте пригадаємо правила розгадування ребусів:
-.Погляньте на 1 ребус. Що ви на ньому бачите?.(монітор, миша).
-А наш казковий герой приніс нам на урок такі пристої, але він не знає що це за пристрої і що з ними робити(сканер, колонки, мікрофон ,навушники ,джойстик, сенсорний екран, принтер, )
-Сьогодні на уроці ,ми розглянемо детальніше які є пристрої для роботи з інформацією і на які групи вони поділяються.Дізнаємося про призначення цих груп та пристроїв.
- Комп'ютеру, як і людині, необхідні свої «очі і вуха», з допомогою яких він міг би сприймати інформацію ззовні. В даний час є різноманітні пристрої, що виконують ці функції в складі комп'ютера. Вони називаються пристроями введення, оскільки забезпечують введення в комп'ютер даних у різних формах: чисел, текстів, зображень, звуків. Пристрої введення перетворюють цю інформацію з форми, зрозумілій людині, у цифрову форму, яка сприймається комп'ютером. До пристроїв введення належать: клавіатура, мишка, сканер, мікрофон, маніпулятори типу «миша», веб-камера.
- Крім пристроїв введення є ще пристрої виведення інформації. Пристрої виведення призначені для виведення інформації (результатів роботи комп’ютера) у зрозумілій для людей формі. До пристроїв виведення відносяться: монітор, принтер, колонки, навушники.
робота з підручником.
А зараз попрацюємо з підручником.Відкрийте підручник на строрінці 114,прочитайте цю сторінку і дайте відповідь на такі питання:
1.Для чого призначені пристрої введення інформації?
2.Для чого призначені пристрої виведення?
-Перегорніть сторінку,прочитайте перший абзац.
3.Які пристрої можна віднести до вказівних?
4.Як по іншому називають ці пристрої?
Відеоцікавинка(розумний дім) https://www.youtube.com/watch?v=MSh55uymtMY
-Фаєр пропонує вам виконати ще одну вправу « пристрої введення і виведення» Завдання:
Розподіліть вказані пристрої на дві групи: "Пристрої введення" та "Пристрої виведення"
https://learningapps.org/display?v=pkc0z9ujt21
-Наступна вправа.Вам потрібно до кожної картинки дібрати пару.
https://learningapps.org/display?v=pnftgao3k21
- Наш гість втомився, тому він пропонує провести разом з вами гімнастику для очей. Вам потрібно вести очима по доріжці починаючи від бджілки.
Вправа на картках
1.визнач зайвий пристрій і поясти чому
2.визнач потрібний пристрій
…
Мікрофон
- Діти, ви сьогодні дуже добре працювали, дізналися багато нового та цікавого. Я дякую вам за старанність та активність. Фаєр також дякує вам за нові знання і прощається з вами.До побачення!