ПРОЄКТ «МОЯ УКРАЇНА»
Мета проєкту :
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
|||||
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
||
|
Підготовка нормативних документів, розроблення перспективних планів, моніторинг базової системи патріотичного виховання в закладі освіти. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечення розташування державної символіки у закладі, виконання державного Гімну під час проведення різноманітних урочистих зібрань, спортивних змагань, інших масових заходів. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Продовжити розвиток волонтерського руху, залучення здобувачів освіти до участі у благодійних акціях воїнам ЗСУ. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Проводити в ліцеї правову освіту та виховання, спрямовані на розвиток у здобувачів освіти почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця в суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Проводити серед учнівської молоді освітню, інформаційну роботу з вивчення, популяризації національної історії та культури шляхом ознайомлення з об'єктами історичної та культурної спадщини України, області, міста, села, використовуючи активні форми роботи. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити додержання норм статті 10 Конституції України та законодавства про мови. Утверджувати пріоритет української мови як державної. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити проведення виховних заходів відповідно до Концепції державної мовної політики, спрямованих на виховання української мовної свідомості та національної гідності. Проводити Дні української писемності та мови. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Забезпечити участь здобувачів освіти у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. Петра Яцика, Шевченківському конкурсі, конкурсах читців-декламаторів, ораторського мистецтва, авторської поезії, прози тощо. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Організувати роботу щодо залучення учнів до вивчення історичного минулого, культури українського народу, пропагування здобутків національної духовної спадщини шляхом проведення акцій, конкурсів патріотичного спрямування. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Організувати проведення заходів із відзначення ювілейних, історичних, пам’ятних дат, знаменних подій у житті українського народу. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Брати участь у днях відкритих дверей ВНЗ, які готують молодь до державної та військової служби |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Організовувати зустрічі із військовослужбовцями. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Брати участь у військово-патріотичній грі «Козацький гарт», «Сокіл («Джура»)» |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Висвітлювати роботу закладу з патріотичного виховання у ЗМІ, на сайті ліцею, у соціальних мережах |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Команда проєкту (цільові групи), на які спрямовані результати проєкту: діти різних вікових категорій, їхні батьки, педагогічний колектив закладу освіти, представники громадських організацій та об’єднань, усі зацікавлені громадяни.
Очікувані результати:
Духовні цінності
Характеристика духовних цінностей
Чесно́та– позитивна моральна якість людини; людяність, сердечність, моральність, совість тощо.
Віра – почуття й усвідомлення певного ідеалу як вищої сутності, до якого прагне людина; беззастережне прийняття людиною обраного нею ідеалу; сприйняття людиною чого-небудь як правдивої істини, іноді без попередньої перевірки на основі тільки внутрішнього, суб’єктивного переконання, що не потребує жодних доказів.
Надія (сподівання) – зазвичай розуміється як цілковите покладання на свою віру; чеснота, що допомагає позитивно мислити, діяти, перемагати. У повсякденній життєдіяльності людини її впевненість в існування сил, на які можна розраховувати, особливий стан чуттєвих переживань і свідомості; почуття і усвідомлення людиною сподівання на позитивні наслідки змін, що відбуваються у світі; почуття й усвідомлення людиною необхідності змін, її наближення до обраного нею ідеалу чи «віддаленість» від нього.
Любов– це внутрішній, духовний потяг до чого-небудь; глибока повага, шанобливе ставлення чи приязнь до людини; здатність зрозуміти іншого (людину, світ) й самого себе в їхній унікальній неповторності (сказати «ти») і водночас осягнути їхню цінність і необхідність (сказати «так»). Любов – це життєвий пріоритет, що визначає ідеали, цілі, духовні пошуки, потреби душі відчувати свою гармонійну єдність із вищими силами світу, пошук сенсу життя; ставлення людини до когось або чогось як такого, без чого неможливо прожити; почуття й усвідомлення людиною предмета чи явища як невід’ємної умови свого існування.
Добродіяння– дія за значенням добродіяти, а також те, що є її наслідком. Цінність добродіяння – це складне інтегративне структурно-особистісне утворення, яке передбачає наявність позитивних духовно-моральних якостей особистості, супроводжується емоційним станом задоволення від результатів учиненого та зумовлюється позитивною ціннісною динамікою у свідомості особистості. Альтруїзм як безкорислива дія; добродійність, філантропія.
Одухотвореність – вираження духовної краси. Одухотворений – той, хто сповнений високих помислів, благородних почуттів, духовної краси тощо.
Виховні орієнтири духовних цінностей: