Про оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів НУШ

Про матеріал
Алгоритм оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів НУШ. Відповідно до Державного стандарту початкової освіти, отримання даних, їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюють у процесі: формувального оцінювання, мета якого – відстеження особистісного розвитку учнів й опанування навчального досвіду; підсумкового оцінювання, мета якого – співвіднести навчальні досягнення учнів з обов'язковими/очікуваними результатами навчання, визначеними Держстандартом або освітньою програмою.
Перегляд файлу

Про оцінювання результатів

навчання учнів  1-4 класів НУШ

 

 Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», Державного стандарту  початкової освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 року №688),   наказу Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 року №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти», на виконання рішення педагогічної ради від 29.08.2022 року №1 та з метою організації оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладу освіти

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Визнати оцінку як показник досягнень навчально-пізнавальної діяльності учня/учениці. 

2. Використовувати для оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 1-2 класах вербальну оцінку (оцінювальне судження).

Протягом року

3. Використовувати для оцінювання результатів навчання здобувачів освіти у 3-4 класах рівневу оцінку (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату).

Протягом року

4. Учителям початкової школи:

  4.1. Здійснювати фіксацію результатів оцінювання навчальних досягнень учнів  відповідно до Методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, що затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 № 813 та роз’яснень до них, викладених у цьому документі в окремому розділі.

   4.2. Визначати рівень результату навчання здобувача  освіти з урахуванням динаміки його досягнення та визначати буквами: «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В).

Протягом року

 4.3.Здійснювати   формулювання оцінювальних суджень, визначення результату навчання  на основі Орієнтовної рамки оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів.

 4.4. З метою фіксації результатів написання тематичних діагностувальних робіт з української мови, математики, англійської мови та Я досліджую світ вести журнал підсумків діагностувальних робіт.

                                                                                                                       Постійно

 4.5. Перевіряти кожну письмову роботу  учня як у робочих зошитах, так і в навчальних посібниках з друкованою основою, які використовуються в освітньому процесі.

Протягом року

4.6. Фіксувати підсумкову (річну) оцінку в класному журналі на сторінках навчальних предметів  і свідоцтвах досягнень учнів.

Травень 

4.7. Записувати у частині класного журналу «Зведений облік навчальних досягнень учнів» лише рішення педагогічної ради про переведення учнів до наступного класу. 

Червень

4.8. Інформувати батьків учнів про результати навчальних досягнень учнів.

Постійно

4.9. Видавати батькам оригінал свідоцтва досягнень учнів, завірену копію документа покласти в особову справу учнів.

 

docx
Додано
24 жовтня
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку