Проблема вибору Тугара Вовка та Захара Беркута у повісті. Художні засоби твору. Виразне читання уривків.

Про матеріал
Проблема вибору Тугара Вовка та Захара Беркута у повісті. Художні засоби твору. Виразне читання уривків. (7 клас)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проблема вибору Тугара Вовка та Захара Беркута у повісті. Художні засоби твору. Виразне читання уривків.

Номер слайду 2

Мета уроку:- простежити, як у випробуваннях розкриваються характери персонажів; учити семикласників осмислювати вчинки героїв, розвивати вміння давати оцінку людським якостям, дискутувати, робити вибір та аналізувати наслідки; виховувати почуття патріотизму,активну життєву позицію,повагу до батьків як загальнолюдські морально – етичні цінності, сприяти вихованню порядності, честі . Тип уроку: комбінований урок Обладнання: портрет І. Я. Франка, текст повісті «Захар Беркут», схема аналізу художнього образу, тлумачний словник української мови. Методи, прийоми, форми роботи: бесіда, робота в групах, «займи позицію», інтерв’ю з автором твору.

Номер слайду 3

Героями моїх творів майже ніколи не бувають люди темні і безпомічні, а коли ті твори будять симпатію до них у читачів, то певно не за їх терпіння, а за їх життєву енергію, розум і чуття, яке вони проявляють у життєвій боротьбі. Іван Франко

Номер слайду 4

Актуалізації опорних знань. Дайте усно відповіді на питання:- Чи були у головних герої повісті ситуації, коли їм потрібно було робити життєвий вибір?- Чи був цей вибір пов*язаний з життям людини?_ Скільки таких ситуацій було у Тугара Вовка та Захара Беркута?- За яких обставин складалися ці ситуації?- Який вибір зробив кожен з головних героїв повісті?

Номер слайду 5

РОБОТА В ГРУПАХ. Робота над текстом твору.

Номер слайду 6

Проблема вибору. Тугара Вовка

Номер слайду 7

{E715 AED2-3 D82-4 A95-89 CA-91 BD577 FA5 A8}Ситуація. Вибір1.2.3. Висновок:

Номер слайду 8

Проблема вибору. Захара Беркута

Номер слайду 9

{E715 AED2-3 D82-4 A95-89 CA-91 BD577 FA5 A8}Ситуація. Вибір1.2. Висновок:

Номер слайду 10

Вправа «Крісло автора» Презентація результатів виконання завдання в групах

Номер слайду 11

Прийом «Мікрофон» Чи змінилося б життя кожного з героїв, якби вони обрали інший шлях?

Номер слайду 12

Рефлексія «Я літературний герой» Під час роботи на сьогоднішньому уроці я відчував себе…(Назвіть героя будь-якого літературного твору, який сьогодні вам близький по духу. Чому?)

pptx
Додано
2 квітня
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку