Проблемне навчання на уроках фізики

Про матеріал
В даній методичній розробці дано рекомендації щодо ефективного використання проблемного навчання, як мотивації вивчення предмету фізика. . Учень врешті решт повинен повірити в свою спроможність вийти із певних проблемних лабіринтів. Кожний урок повинен бути продуктивним ! Учень повинен іти з уроку розумнішим ніж перед його початком!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проблемне навчання як засіб мотивації учнів на уроках фізики. Вчитель Вербського ліцею: Степанюк В.І.

Номер слайду 2

Технологія проблемного навчання    забезпечує міцність засвоєння знань;    робить процес навчання привабливим і цікавим;    навчає застосовувати знання у практичній діяльності;    розвиває аналітичне, логічне мислення;    сприяє творчому зростанню вчителя;    сприяє активності учня. Вчитель Вербського ліцею: Степанюк В.І

Номер слайду 3

Правила проблемного навчання. Завдання має базуватись на тих знаннях і вміннях, якими володіє учень, але яких недостатньо для вирішення проблеми. Виконання проблемного завдання має викликати в учня потребу в нових знаннях, в додачу до раніше вивчених Вчитель Вербського ліцею: Степанюк В.І

Номер слайду 4

Структура завдань для створення проблемних ситуацій. Завдання з недостатніми вихідними даними. Завдання з надлишковими вихідними даними. Завдання з багатьма варіантами розв’язування. Завдання з не сформульованою метою. Вчитель Вербського ліцею: Степанюк В.І

Номер слайду 5

Як створити проблемну ситуацію???Демонстраційний експеримент, дослід Експериментальна задача, або практична робота(перед темою)Опора на життєвий досвід (спостережливість) дитини. Використання історичних фактів Міжпредмені звязки. Відеофрагменти з використанням ІКТДосідницькі завдання додому після виконання лабораторних робіт Вчитель Вербського ліцею: Степанюк В.І

Номер слайду 6

пам'ятка про вимоги до уроку1. Кожний урок повинен бути в першу чергу цікавим, інакше учень буде пасивним.2.  Кожний урок повинен мати закінчену мету, щоб дитина бачила послідовність і виконуваність завдань уроку.3. На кожному уроці потрібно заохочувати (проблемним методом зокрема) учнів до активної участі у навчальному процесі, вчити їх самостійно здобувати знання.4. Кожний урок повинен бути продуктивним ! Учень повинен іти з уроку розумнішим ніж перед його початком! Вчитель Вербського ліцею: Степанюк В.І

pptx
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
Додано
25 січня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку