проект: Альтернативні джерела енергії

Про матеріал

Щоб учні вірно і цікаво попрацювали над проектом, потрібно його грамотно подати. Це і є основне завдання вчителя. За допомогою даної презентації вчитель має можливість розповісти про напрямки дослідження, поділити учнів на групи та встановити дітям дедлайн (термін дослідження), що особливо важливо.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Ключове питання Як врятувати Україну від енергетичної залежності за допомогою альтернативних джерел енергії ?

Номер слайду 3

Як ви вважаєте : коли споживалось менше енергії – сьогодні чи 50 років тому ? Як впливають вітряки на навколишнє середовище ? Енергія води – це тільки ГЕС чи ще й енергія припливів та відливів ? Як ми можемо використати досвід інших держав з альтернативної енергетики ?

Номер слайду 4

Що входить до альтернативних джерел енергії ? Який принцип роботи сонячних батарей ? На чому базується Офшорна енергетика ? Чому між вітряком та вентилятором можна провести аналогію ? Який український досвід у біоенергетиці ?

Номер слайду 5

Пропоную вам об'єднатись в групи : ЕКОЛОГИ ЕКОНОМІСТИ СТАТИСТИ ТУРИСТИ ФІЛОСОФИ Як врятувати Україну від енергетичної залежності за допомогою альтернативних джерел енергії ?

Номер слайду 6

Що робити туристам ? Як ми можемо використати досвід інших держав з Альтернативної енергетики ? Знайти і дослідити екологічні Винаходи в інших державах. Представити дослідження У вигляді презентації. Зробити висновок про Необхідність будування На Україні екологічних об'єктів.

Номер слайду 7

Як впливають вітряки на навколишнє середовище ? Проаналізувати важливість вітряків та створити таблицю. Результати досліджень представити у вигляді буклетів. Зробити порівняльну характеристику важливості та шкідливості вітряків.

Номер слайду 8

Енергія води – це тільки ГЕС чи ще й енергія припливів та відливів ? Довести, що крім ГЕС існують і інші способи отримання енергії з води. Результати представити у вигляді веб-сайту. Зробити висновок за результатами дослідження.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Виберіть собі партнера, враховуючи вашу сумісність, навички, знання та вміння. Обговоріть обране вами питання та складіть приблизний графік роботи. Дослідіть своє питання за допомогою аналізу, протиставлення, доведення, критики, передбачення та встановлення цінності знайденої вами інформації. Обов'язково визначте значення для майбутнього. Дайте відповідь на ключове питання.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Багнюк В. Екологія на порозі третього тисячоліття : нетрадиційні види енергії. “Вітчизна”-2000-№1,2; стр135-141. Перепилиця О. Атомна енергетика : суть, екологічний вплив і альтернативи. “Біологія і хімія в школі”.-2002-№5; стр.33-37. Будяк В. Становлення вітроенергетики в Україні. ”Економіка України”.-1999-№3; стр.85. Енергетичний потенціал сонячного випромінювання України. “ринок інсталяційний”.-2001-№7-стр.14-15. Матвєєв Ю. Біогазова станція. Український досвід. “Зелена енергетика”.-2004-№1-стр.4-6. Виробництво електроенергії у відкритому морі. “Коринф”.-2002-№21-стр.17-18.

Номер слайду 14

ppt
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
Орієнтовні теми проектів. Теми рефератів і повідомлень. Теми експериментальних досліджень
Додано
9 січня 2019
Переглядів
1369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку