Інформаційний проєкт «Бережімо воду!»
Актуальність проєкту
Вода – одне з головних багатств на Землі. Прісної води у світі стає все менше і менше, запаси виснажуються. Існує загроза зникнення прісної води. Тому воду треба берегти і розумно використовувати.
Мета та завдання:
За діяльністю: інформаційний;
За кількістю навчальних предметів: міжпредметний;
За кількістю учасників проекту: учні 7-10 класів;
За тривалістю виконання: 2 тижні;
Навчальні предмети: математика, фізика;
Обладнання: пластикова пляшка 0,5 л, пластикові склянки, інф. картки.
Опис проєкту:
І. ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП
Мотивація учнів до діяльності. Визначення разом з учнями мети та завдань проєкту.
1.1. Розгадайте ребус ДА
1.2. Мозковий штурм «Що ви знаєте про воду?»
- Залучаючи органи чуття, визначте основні властивості води (смак, колір, запах, температуру)
Дослід «Властивості води». Пляшка з водою 0,5 л.
Після завершення обговорення роздати учням пластикові склянки та пригостити водою. Але наливати так, щоб залишилися порожні склянки. Води на всіх не вистачило.
Висновок. Таке може трапитися і в реальному житті. Питна (прісна) вода може просто скінчитися.
1.3. Перегляд і обговорення відеофільму «Кожна краплина має значення»
Питання для обговорення:
Висновок: Навіть незначні зміни у наших щоденних звичках можуть сприяти економії води. Економія води – справа важлива і корисна. Причому сприятливо вона позначиться не тільки на екологічному стані, а й допоможе заощадити гроші.
Рухлива гра «Кожна краплина має значення»
Для кожної команди на невеликій відстані один від одного встановлюються 2 судини: один з водою, другий порожній. За допомогою маленької гуртки членам команди потрібно перенести воду в ложках з однієї посудини в іншу.
ІІ ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМІВ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1 Пропоную поділитися на групи та обрати капітанів.
«Економісти», «Експерти», «Дослідники», «Крапельки»
Інструктивні картки для груп:
Інструктивні картки для груп «Економісти»
|
Інструктивні картки для груп «Практики»
|
Інструктивні картки для груп «Дослідники»
|
Інструктивні картки для груп «Крапельки»
|
2.2.Виконуємо з учнями такі вправи:
«5 секретів, які допоможуть вам економити воду»
Відеопрезентація «Властивості води»
Відеопрезентація «Вода в природі»
Відеопрезентація «Вода в житті людини»
ІІІ РЕАЛІЗАЦІЯ МЕТИ ТА ЗАВДАНЬ ПРОЄКТУ
Групи під керівництвом вчителя працюють протягом двох тижнів над виконанням завдань проєкту та готуються до презентаціїї.
ІУ ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТУ ПРОЄКТУ
Групи презентують результати своєї роботи, організовується обговорення всіма учасниками проєкту, які способи збереження води є найдієвішими.