Міністерство освіти і науки України Державний навчальний заклад Київське регіональне вище професійне училище будівництва
ПРОЕКТ на тему: «Державний музей авіації України»
Розробники: Група №Т-3 Майстер виробничого навчання Гуріч Володимир Миколайович
Київ – 2016 рік |
The Ministry of education and science of Ukraine State educational institution
Kyiv regional higher vocational school of construction
PROJECT on the topic: " Ukraine State Aviation Museum"
Developers: Group №Т-3 Master of industrial training Hurich Vladimir
Kyiv – 2016 year |
|
Урочисте відкриття На урочистій церемонії були присутні тодішній Президент України Л. Кучма, представники вітчизняних і зарубіжних авіаційних кіл, а також гості і представники багаточисельних ЗМІ. Незабаром після відкриття прозвучали і перші експертні оцінки - за якістю натурної експозиції український авіамузей гідний зайняти місце в десятці кращих європейських музеїв. Розвиток експозиції Державного музею авіації України постійно продовжується. Дбайливо зберігається існуюча техніка, відшукуються нові експонати, доставляються в музей, де дбайливо реставруються і займають своє гідне місце в колекціях. Одночасно з цим формується і упорядковується архівний фонд, налагоджується співробітництво з авіаційними організаціями всього світу. Експозиція музею перебуває у сталому розвитку – з початкових 33 експонатів вона зросла до понад 90 літаків, гелікоптерів та безпілотних літальних апаратів, що були на озброєнні ВПС СРСР і незалежної України, або експлуатувалися в цивільному повітряному флоті. За роки існування ДМА став центром культури і дозвілля державного рівня, який відвідало понад мільйон киян і гостей міста. Ще один напрям – зразки авіаційного озброєння і БПЛА, а також експозиція авіадвигунів. У натурних фондах музею представлені розробки практично всіх ведучих авіаційних КБ радянського періоду – Туполєв, Яковлєв, Іллюшин, Антонов, Сухой, Мікоян-Гуревич, Камов, Міль, Берієв, а також репліки початку ХХ століття. У свою чергу, колекції сформовані як за принципом призначення ЛА, так і заналежністю до окремих КБ. Виняток становить КБ. А.Н.Туполєва – тут виділена окрема «Бекфайр-колекція», куди увійшли бомбардувальники-ракетоносці сімейства Ту-22М. Експозиція Представлені в наших фондах колекції літаків КБ Мікояна і Гуревича, а також вертольотів КБ М.Л.Міля є одними з якнайповніших в світі. Тут експонуються також рідкісні нині МІГ-15УТІ і Мі-1М. А по кількості дослідних і одиничних бортів музей є другим за величиною колекції в СНД – більше лише в російському Моніно. У Жулянах можна побачити перший дослідний Іл-86, другий дослідний/перший серійний Іл-18, перший серійний Ту-104, передсерійний Ту-134, а також Ту-22М0 з дослідної серії та інші.Кожна з цих машин одночасно є також старим зразком свого типу, що дійшов до наших днів. Джерела Джерелами постійного поповнення ряду експонатів музею стали аеродроми, на яких збереглися списані борти, – історичні свідоцтва розвитку вітчизняної авіації. Ці машини були приведені в експозиційний стан зусиллями підприємств українського авіапрому, після чого зайняли своє місце на майданчику в Жулянах.На багатьох представлених в музеї літаках основні системи до цих пір зберегли працездатність. Зокрема, на таких машинах справно функціонує вся електроніка, а ще відносно нещодавно на них здійснювалися запуски двигунів. |
Inauguration At the ceremony attended by the then President of Ukraine Leonid Kuchma, representatives of domestic and foreign aviation community, as well as numerous guests and representatives of the media. Soon after the discovery sounded the first expert evaluation - the quality of field exposure aviamuzey Ukrainian worthy to take a place in the top ten European museums. Development of Exposure Ukraine State Aviation Museum is constantly going on. Carefully preserved existing equipment, new artifacts are found, are delivered to the museum, where carefully restored and occupy its rightful place in the collections. Simultaneously formed and ordered archival fund being established cooperation with aviation organizations around the world.
The museum exhibition is in constant development - from the initial 33 exhibits it has grown to more than 90 aircraft, helicopters and unmanned aerial vehicles that were in service with the Soviet Air Force and independent Ukraine or operated in civil aviation. Over the years the SIA became the center of culture and leisure state level, which was attended by over a million citizens and guests of the city.
Another direction - samples of air weapons and UAVs as well as exposure of aircraft engines. In natural museum presents the development of almost all leading aviation KB Soviet period - Tupolev, Yakovlev, Ilyushin, Antonov, Sukhoi, Mikoyan-Gurevich, Kamov, Mile, Beriev and replicas early twentieth century. In turn, the collection formed as the principle purpose aircraft and zanalezhnistyu to individual size. The exception is BC. A.N.Tupolyeva - there is a separate "Bekfayr Collection," which includes submarine-bomber Tu-22M family.
Exposition Represented in our collections of collections of aircraft Mikoyan and Gurevich CB and CB M.L.Milya helicopters are among the most complete in the world. Here are exhibited rare nowadays MiG-15UTI and Mi-1M. And the number of individual research and sides museum is the second largest collection in the CIS - more than just the Russian Monino. In Zhulyanah can see the first pilot IL-86, the second research / first production of IL-18, the first production Tu-104, Tu-134 pre-series and Tu-22M0 from the experimental series and inshi.Kozhna of these machines at the same time is also the old model its type that survives today. Sources DC replenishment series exhibits were airports, which remained decommissioned sides - historical evidence of the domestic aviation. These machines were put in the exposition efforts Ukrainian aviation industry enterprises, then took his seat on the court in Zhulyanah.Na represented in many museums basic aircraft systems still kept working. In particular, in such machines function properly all the electronics, and even relatively recently they were made starting. |
|