Проект "Клімат України"

Про матеріал
Даний проект передбачає спільну роботу вчителя та учнів під час вивчення теми "Клімат України".
Перегляд файлу

1.Назва проекту

«Кожному дала природа клімат свій, свою погоду…»

2. Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний навчальний предмет- географія

Другорядний навчальний предмет – природознавство

 

3. Навчальні цілі

Робота над проектом сприяє формуванню вмінь та навичок, а також створення конкретного продукту діяльності учнів:

- опрацювання навчальної, довідкової та художньої літератури;

- розвивати вміння аналізувати і вибирати необхідну інформацію, ілюструвати науковий текст;

- навчитися працювати з картами географічного атласу ;

- отримання первинних баз географічних , які знадобляться у майбутньому навчанні (9 клас);

-розвивати вміння використовувати знання про географічні закономірності для дослідження природних   явищ і процесів на певних територіях;

- за допомогою інформаційних технологій розвивати  інтерес до дослідницької роботи.

- розвивати вміння створювати презентації, публікації;

- формувати уміння виступати перед аудиторією.

 

4. Вік учнів, клас

13-14 років, 8 клас

5. Стислий опис проекту

Метою проекту є засвоєння учнями навчального матеріалу за допомогою інтерактивних методів навчання у формі навчального проекту. Також вдосконалення навичок робот з географічними картами. В межах проекту головним завданням буде визначити фактори формування клімату  в межах України та закономірності розподілу основних кліматичних показників по території. У проекті учні об’єднуються в групи та досліджують клімат України за заздалегідь визначеними критеріями Результатом групової роботи є презентація, яка демонструється іншим. Презентація учнів" Наймилішим для душі є клімат рідної Землі"

6. Повний План вивчення теми

План вивчення теми

Список використаних джерел

Картка проекту

План впровадження проекту "Кожному дала природа клімат свій, свою погоду"

 

7. Опис оцінювання

Оцінювання учнівської діяльності вчителем буде здійснюватись за допомогою ряду форм оцінювання. Перед початком проекту вчитель проводить  Опитування№1   для того, щоб дізнатись бажання та прагнення учнів стосовно запропонованого проекту. Після показу учням Презентації вчителя  та обговорення ключових та тематичних питань вчитель проводить  Опитування№2для виявлення навчальних потреб учнів. На V етапі після обговорення учнів зібраного матеріалу вчитель проводить Проміжне опитування, завдяки якому  спостерігає та контролює                                                                                                     діяльність учнів, наскільки правильно учні підбирають матеріал. На останньому етапі проекту, перед захистом учнівських робіт вчитель проводить тест Наймилішим для душі є клімат рідної Землі для оцінювання засвоєних знань. Останнім є оцінювання учнівської презентації згідно Форми оцінювання мультимедійної презентації .

Опитування№1

Опитування№2

Проміжне опитування

Наймилішим для душі є клімат рідної Землі – тест

Форма оцінювання публікації

Форма оцінювання мультимедійної презентації 

8. Діяльність учнів та вчителя

.І етап- вчитель ознайомлює учнів із методом проектів, показує учням публікацію . Публікація вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                        ІІ етап - Вчитель ознайомлює учасників проекту із правилами безпечної роботи в інтернеті. Разом із учнями він складає інструкцію, за допомогою якої вони будуть ділитися інформацією із іншими учасниками проекту, а також шукати потрібну інформацію, яку вони будуть використовувати в ході виконання проекту.

ІІІ етап - Учасники проекту разом із керівником проекту, з Дозволу батьків,  створюють електронні скриньки. Основним їх призначенням буде – обмін досвідом і інформацію.

ІV етап – Перед початком проекту вчитель проводить   Опитування№1   для визначення настрою та думок стосовно запропонованого проекту. Учні знайомляться із Презентацією вчителя, ключовими та тематичними питаннями, з’ясовують головні завдання, які вони повинні виконати.  Після показу  вчителем презентації   та обговорення ключових та тематичних питань проекту учні заповнюють Опитування№2- (Учитель проводить опитування учнів (тестування)  шляхом відправлення завдань на їхні електронні скриньки), за допомогою якого вчитель виявляє навчальні потреби учнів.

V етап – Учні об’єднуються в групи за вподобаннями та планують роботу над дослідженнями:

1 група – «Кліматологи» - експерти з кліматотвірних чинників ( збирають матеріал про  основні фактори утворення клімату України);

2 група – «Кліматологи » - експерти з кліматичних показників ( вивчають основні кліматичні показники в межах території України : температуру повітря, кількість і розподіл по території опадів, атмосферний тиск, напрям і силу вітру);

3 група – « Метеорологи» - експерти з погоди та несприятливих погодніх явищ в межах території України.

Після обговорення учнів зібраного матеріалу вчитель проводить Проміжне опитування , завдяки якому вчитель спостерігає та контролює                                                                                                     діяльність учнів, наскільки правильно учні підбирають матеріал.

VI етап – Захист  проекту. Учні презентують результати своєї роботи- презентації, публікації. Перед захистом учнівських робіт вчитель проводить тест Наймилішим для душі є клімат рідної Землі для оцінювання засвоєних знань. Останнім є оцінювання учнівської презентації Презентація учнів" Наймилішим для душі є клімат рідної Землі" згідно

  Форми оцінювання мультимедійної презентації  ,Форма оцінювання публікації.

 

 

9. Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Ігор  Калінський

Фах, навчальний предмет

Географічний факультет, спеціальність-«Географія-екологія»

Навчальний заклад

Тернопільський Державний Педагогічний Університет імені Володимира Винниченка

Місто\село, район, область

Тернопільська область,місто Зборів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Брич Марія
    Чудовий матеріал, дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Географія, Сценарії
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
931
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку