Етапи виконання проектів
-
Визначення (ідентифікація) даних: усвідомлення умови завдання, правильне тлумачення і розрізнення понять, деталізація запитаннями.
-
Пошук даних: формування стратегії розв’язування задачі, планування роботи, добір умов пошуку для розв’язування завдання, співставлення результатів пошуку з метою, здійснення пошуку даних в Інтернеті.
-
Структурування зібраних даних.
-
Інтеграція зібраних даних: порівняння і співставлення відомостей з різних джерел, вилучення невідповідних і неістотних відомостей і вчасне припинення пошуку.
-
Оцінювання: правильний добір відомостей у базах даних, вибір ресурсів згідно зі сформульованими чи запропонованими критеріями.
-
Створення розв'язання: врахування особливостей призначення підсумкового документа, добір і використання середовища опрацювання даних, стислий і логічно грамотний виклад, узагальнення даних, обґрунтування висновків.
-
Подання результатів: пристосування повідомлення для конкретної аудиторії, створення підсумкового документа акуратно та презентабельно.
Навчальні індивідуальні та групові проекти орієнтовані на самостійну роботу учнів – індивідуальну, парну чи групову. При виконанні роботи учні самостійно ознайомлюються з додатковою навчальною та науковою літературою, відомостями з інших джерел, зокрема з Інтернету, навчаються аналізувати й критично оцінювати їх.
Проект «Моя невідома Україна»
Кожен учень отримав назву області нашої країни, про яку він буде розповідати у своєму проекті.
Потрібно підготуйте текстовий документ текстовому процесорі у MS Word, присвячений трьом будь-яким містам обраної області України за планом:
-
Географія 5. Населення
-
Історія 6. Економіка
-
Транспорт 7. Освіта
-
Цікаві місці 8. Відомі жителі
Обов’язково у публікації повинні бути ілюстрації: герб міста, карта міста історичні фото (мінімум 4), сучасні фото (мінімум 6), у тому числі: підприємства, транспорт, освітні заклади та інше важливе та цікаве на вашу думку.
Вимоги (критерії оцінювання) до роботи:
-
Об’єм документа не менше 10-15 сторінок формату А4.
-
1 сторінка – титульна: заголовок публікації, дата, ім’я автора, цікава ілюстрація.
-
2 сторінка – зміст публікації у вигляді багаторівневого списку.
-
Шрифт Times New Roman, 14; вирівнювання - “За шириною”; міжрядковий інтервал “Полуторний” (1,5 Lines); абзацний відступ – п’ять знаків (1,25 см); верхнє і нижнє поле – 2 см., ліве і праве – 3 см. Абзацний відступ має бути однаковим у всьому тексті і дорівнювати п'яти знакам (1,25 см).
-
На кожній сторінці (крім першої) обов’язкові верхні колонтитули, які містять текст та зменшений герб області.
-
Всі сторінки (крім першої) мають бути пронумеровані внизу сторінки, по центру.
-
На кожній парній сторінці має бути створено примітку у тексті.
-
На 3 сторінці, в тексті, помістити схему створену з автофігур (не менше 5-ти автофігур, обов’язково згруповані в одне ціле).
-
Документ обов’язково має містити дві таблиці по-різному відформатовані (можна використовувати автоформатування):
-
на 4 сторінці таблиця (10х8 мінімум) повинна бути розташована по ширині сторінки та використовувати будь-який автоформат;
-
6 сторінка повинна містити невелику таблицю (5х5) з довільним форматуванням, яка оточена текстом з усіх сторін крім правого.
-
5 сторінка повинна містити дві однакові колонки, в кожній колонці повинен бути малюнок в тексті.
-
7 сторінка повинна мати альбомну орієнтацію та містити графік в тексті.
-
8 сторінка повинна мати фонове зображення або фоновий колір.
-
9 сторінка повинна мати три колонки різної ширини.
-
На 10 сторінці створити маркований список.
-
Кожна сторінка повинна мати обрамлення.
-
Всі назви розділів публікації оформлені за допомогою WordArt, розташовані по центру сторінки.
-
Всі графічні об’єкти (зображення, малюнки, графіки тощо) обрамлені текстом (знаходяться в тексті).
-
Прибрати з тексту всі автоматично скопійовані гіперпосилання.
-
Готову роботу відправити на електронну пошту вчителя.