Проект " Музична зала 2020 в дошкільному навчальному закладі"

Про матеріал
Музика – могутній засіб всебічного розвитку дитини. Для проведення музичних занять на високому рівні необхідне сучасне оснащення музичної зали, а також використання інтерактивного, цифрового, електронного музичного обладнання. В дитячому закладі відсутнє таке обладнання, застарілі меблі. Проект спрямований на створення сприятливих умов для музичних занять та проведення різних заходів з дітьми
Перегляд файлу

 Дошкільний навчальний заклад  «Іскринка»№4










Проект

 

 

 

 


                «Створення предметно-просторового середовища в
                                             музичному залі ".







                                   Склала: музичний керівник
                                                Паніна К. О.










                                             Мирноград 2020 р


Актуальність проекту.

Предметне середовище в освітньому закладі виконує розвиваючі, освітні, виховні, стимулюючі, комунікативні, організаційні функції.
У кожному освітньому закладі предметне середовище повинна мати характер відкритої, незамкнутої системи, здатної до коригування та розвитку. Простіше кажучи, середовище повинна бути не тільки розвиваючої, але і розвивається.
Предметне середовище сучасного дитячого садка не повинна бути архаїчною, вона повинна бути співзвучна часу.
У нашому саду працюють два музичних керівника, відвідують музичний зал 12 різновікових груп. Ми вирішили удосконалити оснащення залу, ввести компактні, мобільні, пересувні зони, вони допоможуть поліпшити музично-освітню діяльність.
В нашому дитячому садку проводяться методичні об'єднання, конкурси, семінари, загальні батьківські збори. У зв'язку з цим хочеться відзначити значимість оснащення залу інноваційними технологіями і грамотно організованою предметно-просторового середовища для проведення заходів на високому сучасному рівні.


Мета:
Створення предметно-просторового середовища в музичному залі
Завдання:
Оснастити зал сучасними технічними засобами.
Створити мобільну трансформовану обстановку музичного залу з урахуванням вимог ФГОС.
Забезпечити безпеку і комфорт приміщення.
Підвищити рівень ДНЗ.
Опис проекту
Простір музичного залу поділяємо на чотири зони, які визначаються за видами діяльності дитини.
1. Зона глядацького залу.
2. Зона співу.
3. Зона сприйняття музики.
4. Зона музично - ритмічної діяльності.
Потім розміщуємо мобільні центри розвиваючого середовища:
«Музична палітра» - дитячі музичні інструменти;
«Чарівна скринька» - атрибути для музично - ритмічної діяльності;
"Райдужна мозаїка" - музично-дидактичні ігри;
"Театральна скарбничка" - маски та атрибути для театралізованої діяльності;
«Музична вітальня» - фонотека по слуханню музики, знайомство з композиторами (портрети, коротка біографія).
Етапи проекту.
Підготовчий :
вивчення проблеми, постановка мети і завдань проекту;
вивчення літератури і нормативних документів по темі;
розробка проекту ( складання робочого плану реалізації проекту;
розробка організації музичного простору;
Основний:
- консультації на теми: «Принципи побудови предметно-просторового середовища в дитячому садку».
- оформлення стендів: інформаційний, пізнавально-розвиваючий і стенд досягнень;
Прикінцевий:
завершення створення предметно-просторового середовища музичного залу;
підведення підсумків проектної діяльності;
розміщення підсумків проекту в інтернет - ресурсах;
План реалізації.
Оснащення зони співу;
електропіаніно;
комплект спеціалізованого звукового обладнання;
мікрофон;
стійки для мікрофонів;
Оснащення зони релаксації;
килим;
пуфик;
столи - трансформери;
дитячі стільчики;
мультимедійний проектор;
Оснащення зони музично - ритмічної діяльності;
орієнтири для побудов, перебудов: центр залу, шеренги;
світломузика;
Оснащення залу для глядачів " Музична вітальня»;
кутовий стелаж 1,50*, 1, 50 см.
Оснащення центру "музична палітра" в кабінеті музичного керівника
полиці настінні;
стола
бубна;
дзвіночок;
дерев'яна ложка;
тріскачка;
металофон;
сопілка;
свистунець;
трикутник;
Оснащення центру «Театральна скарбничка»;
створити кімнату для атрибутів;
повісити полиці для їх зберігання;
Оснащення центру «Чарівна скринька»;
квіти;
стрічка;
прапорець;
хусточка;
султанчики;
Оснащення пересувного центру «Райдужна мозаїка»;
музично-дидактичні ігри;
інтерактивні наочні посібники.

Очікувані результати:
Можливість зміни предметно-просторового середовища в залежності від освітньої ситуації шляхом трансформування простору;
Забезпечення доступності та безпеки предметно-просторового середовища;
Підвищення рівня інформативності середовища;
Підвищення пізнавальної активності у дітей, розвиток уяви, творчого мислення, пам'яті, ефективності засвоєння матеріалу.
Підвищення активності та ініціативності батьків. Участь у створенні предметно - просторового середовища ДНЗ.
Укладення:
Проект зі створення предметно-просторового середовища музичного залу дозволяє реалізувати музично-естетичний напрямок в багатогранному аспекті. Інноваційні технології допомагають формувати естетичний та музичний смак дитини, розвивати асоціативність художнього мислення, активізує увагу, пам'ять, мова. Таким чином, проект створить необхідні умови для формування моральних якостей особистості, художньо-естетичного смаку, виявить творчі здібності дітей, закласти основи загальної культури майбутнього покоління.

Інтернет - ресурси:
1. http://kladraz.ru/blogs/tatjana-nikolaevna-machulina/sozdanie-predmetno - razvivayuschei-sredy-dou.html
2. http://www.moluch.ru/conf/ped/archive/145/6657/
3. http://edu.mari.ru/mouo-orshanka/dou2/DocLib11/ОРГАНИЗАЦИЯ%20ППС%20В%20СООТВЕТСТВИИ%20С%20ФГОС.pdf

doc
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку