Проект на тему «Світ моїх захоплень»

Про матеріал
Мета: Розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень, виховувати людяність, доброту, любов до праці, любов і бережливе ставлення до природи. Розширити знання учнів щодо видів праці, захоплень людей. Дізнатися, про що мріють ровесники, як вони втілюють свої мрії в життя.
Перегляд файлу

Шевченківська спеціалізована загальноосвітня школа - інтернат з поглибленим вивченням предметів гуманітарного естетичного профілю

Черкаської обласної рад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконала: вихователь Гнатенко  Л.П.

 

 

 

 

 


                                                                                                                       Гнатенко Лариса Павлівна

                              Шевченківська спеціалізована загальноосвітня школа - інтернат 

                з поглибленим вивченням предметів гуманітарного естетичного профілю

                                                                                                        Черкаської обласної ради

 ПРОЕКТ: « Світ моїх захоплень».

Мета: Розкрити перед учнями чарівний світ людських захоплень, виховувати людяність, доброту, любов до праці, любов і бережливе ставлення до природи. Розширити знання учнів щодо видів праці, захоплень людей. Дізнатися, про що мріють ровесники, як вони втілюють свої мрії в життя.

Обладнання: Колекція монет, марок, вишивки, серветки, фотовиставка.

Епіграф: Не забувай ні на хвилину

       Свого призначення, людино!

“Талант – це найтісніший союз трьох начал: пристрасті, інтелекту і техніки”

Питання для спілкування

  1.               Захоплення і мрії.
  2.               Ти і твої захоплення.
  3.               Сторінками книг і газет.
  4.               Життя цікаве умій проявити себе.

Форма проведення: година-спілкування

Етапи підготовки і проведення виховного заходу:
1. Етап – вибір мети. Мета даного заходу підібрана таким чином, щоб не тільки можна було дати нові знання, але й перевірити вже набуті раніше. Головна мета - пізнавальна.
2. Етап – планування виховного заходу. На даному етапі йде підбір питань для заходу місця і часу проведення.
3. Етап – організація діяльності учнів. Попередньо проведена пошукова робота.
4. Етап – проведення заходу. Захід проводиться в формі спілкування, запитання, що ставить вчитель присутнім, містять елементи для розвитку логічного мислення учнів, вміння спостерігати та аналізувати.
5. Етап – підведення підсумків. Після проведення заходу обговорити захід з вчителем, методистом з метою вивчення успіхів та невдач.
Обладнання. Вислови видатних людей, вирізки з газет, журналів, грамзапис,мультимедійна дошка, колекції монет, марок,календариків,вишивок, роботи з бісеру, презентація.


Вихователь. Одного теплого сонячного дня 1 вересня 1994 року наша школа відкрила двері кільком сотням дітлахів, які з їхалися з різних куточків нашої області, щоб навчитися малювати, співати, танцювати, різьбити, ліпити, грати на різних музичних інструментах, пізнавати і розвивати свій світ культури та духовності. Скільки їх, дітей, вилетіло з цього теплого, люблячого, життєдайного гніздечка за ці роки і понесли в світ все те, чого вони навчилися і досягли в цій школі завдяки найкращим вчителям, які вклали в їх знання всі свої сили і душу.

Ніби вчора це було, а пролетіло вже 18.5 років і сьогодні на місці перших випускників сидите ви, шестикласники.

Тут, в школі, ви навчаєтесь, пізнаєте світ, розкриваєте і розвиваєте свої творчі здібності, знайомитеся з культурними надбаннями різних країн світу, з культурою та історичними цінностями своєї держави, зростаєте духовно. І хоча ви навчаєтесь в одному класі і ніби знаєте один про одного все ,але ви дуже різні і іноді загадкові. У вас різного кольору волосся і очі, зовсім не схожі характери, темпераменти і уподобання. В школі - ви одні, з друзями - інші, в колі сім'ї - ще інші.

А які ви у вільний час? Чим ви захоплюєтесь?

І щоб краще пізнати один одного, щоб зазирнути у цей загадковий світ улюблених занять, а, може, й відкрити для себе когось із однокласників, ми зібрались з вами сьогодні на презентацію учнівського проекту, який так і назвали « Світ моїх захоплень». Готуючись до презентації, ми провели анкетування серед учнів нашого класу, запитуючи: «Яке у мене хоббі?», «Чим я люблю займатися у свій більшій час?»

Таку саму анкету ми запропонували вчителям, які викладають у нас у класі. Нам дуже хотілося знати, що полюбляють вони робити в вільний час, яке у них є захоплення.

Коли ми підвели підсумки анкет, з'ясувалось, що уподобання учителів і учнів багато в чому співпадають.

Це ще раз підтверджує те, що наша шкільна родина має свої уподобання і багата внутрішнім духовним світом.

А зараз ми представимо вам результати нашої проектної діяльності. То ж запрошуємо всіх разом з нами вирушити до Країни Колекціонування .

1 учень. Багато людей у свій вільний час займаються колекціонуванням. За найскромнішими рахунками кожна 10-а людина на земній кулі обов'язково

що-небудь збирає. Деякі люди називають колекціонерів диваками,а їх заняття:
порожньою тратою часу. Національна гордість -Третьяковська галерея також почалося з колекції. Все життя збирав Павло Третьяков твори малярства, а перед смертю передав свою колекцію в подарунок .

 2 учень. Всі ми знаємо знамениту картину Рєпіна «Запорожці пишуть листа  турецькому султану», в якій з ретельністю і точністю відтворено художником побут запорізьких козаків, показано їх зброю, одяг. У цьому неоціненну допомогу прославленому художнику надав видатний український академік історії Дмитро Яворницький, який зібрав понад 75 тисяч експонатів з історії Запорізької Січі. Цю унікальну колекцію вчений передав Дніпропетровському історичному музею.

Вихователь. Учні нашого класу теж '

захоплюються малюванням і зараз вони і розкажуть нам про своє захоплення цим видом мистецтва і покажуть свою виставку картин, (учні представляють свої роботи).

З учень. Пристрасними колекціонерами були фізик Енштейн, видатний фізіолог Іван Павлов. І ніхто із них не вважав колекціонування даремною тратою часу. Можна назвати сотні видатних людей, у яких, крім основної діяльності, значне місце посідало і посідає колекціонування. Чарльз Дарвін сказав: « Пристрасть до колекціонування робить людину істинним природознавцем, цінителем творів мистецтва.».! З цим не можна не погодитися.

4 учень. Колекціонери - це допитливі неспокійні люди. І у кожного свій предмет захоплення:

Філателісти - збирають марки; філокартисти - листівки; філоменісти -сірникові етикетки; нумізмати - колекціонують монети; фалеристи -ордени, медалі, значки; бібліофіли - збирають книги; філофоністи -грампластинки, диски, музику.  (Показ слайдів)

Вихователь. А якщо людина збирає щось зовсім незвичайне? Наприклад, ґудзики, старовинні афіші або пожежні каски, годинники, світильники, радіоприймачі?На жаль, в нашій мові ще немає для них назв. За підрахунками одного з польських колекціонерів у світі існує понад 1000 видів колекціонування. І з кожним роком винахідливі колекціонери відкривають все нові і нові предмети, гідні колекціонування.

( Слайди – «Незвичайні колекції»)

5 учень. Коли ви старанно збираєте, колекціонуєте поштові марки різних  часів, різних країн, це корисне і цікаве заняття називається філателією. А люди, що займаються збиранням марок, звуться філателістами..
    Я хочу розповісти вам про те,як виникли марки і про найпершу марку,яка з' явилася в травні 1840 року в Англії. На початку 19ст.поштові послуги коштували дуже дорого. А за доставку листа платив той,хто його отримував. І одного разу поміркувавши над цим,королівський поштмейстер Роланд Хілл запропонував англійському уряду прийняти закон про поштову реформу. Тепер за лист мав платити той, хто надсилав його і платили не дорого. Однак, необхідно було якось підтвердити, що доставку і листа оплачено. Книготворець Чалмерс запропонував для цього наклеювати на конверт спеціальну квитанцію, яку можна було б купити в будь – якому відділенні поштового відомства Англії. І така квитанція, тобто сама марка, й до нині є на кожному конверті, листівці в усіх країнах.   (Показ слайдів)             

А зараз я вам розповім про своє захоплення     марками       (Повідомлення учня)                            

6учень. А я збираю листівки.

Перша листівка з'явилась 1 жовтня 1869 року в Австро - Угорщині. Це була
листівка без ілюстрацій, а вже через рік німець Шварц видав ілюстровану листівку,  зобразивши на ній солдата-артилериста. З того часу починається      поширення поштової листівки. Перша листівка з написом українською мовою з'явилася у 1871 році на західних українських землях, які входили до складу Австро- Угорщини.
Проте в наших колекціонерів нині
немає жодного оригіналу того часу.
Листівки випускалися і випускаються
на різну тематику. Це і пам'ятки і

історії, це і природа, і звірі. Отож, для і допитливого тут безмежний простір -є що збирати, досліджувати, вивчати. Збирання листівок вдало поєднується з набуттям знань з історії, географії, літератури, образотворчого мистецтва та інших галузей. Видатний філокартист Таврін зібрав понад 600 тисяч листівок. Цю багатющу колекцію вчені охарактеризували як «енциклопедію» культурного життя нашої епохи». Його ілюстровані листівки допомогли відродити зруйновані пам'ятники, розшукати цінні для історії споруди. (Учень розповідає про колекцію. Показ слайдів)

Вихователь. По різному проводять люди вільний час. Одні збирають колекції, інші вивчають якусь нову інформацію, а хтось слухає музику. Не тільки слухають, але й самі навчаються майстерності на музичних інструментах. В нашому класі 3 учениці грають на бандурі, 1-а на скрипці, 2-є на фортепіано. І зараз ми послухаємо їх виступи.

(виступи учнів).

7 учень. А, я хочу розповісти про монети. В давнину функції грошей виконували звірині шкури у мисливців, худоба у кочівників, насіння у хліборобів та багато інших предметів, що були цінні. Потім наші гроші стали чеканити з металу. Одним із перших колекціонерів монет був цар Петро-1. В його колекції було понад 300 тис. монет.

Перші монети на Русі почали випускати в 11ст. у Києві за князя Володимира. Вони мали назву золотники і срібляники. В Україні до Петра 1 не було єдиної монети. Наші предки на протязі віків користувались монетами різних країн і народів: татарськими, турецькими, польськими і іншими. Як говорив доктор історичних наук Котляр:» Немає такої багатої землі на скарбі-старовинних монет, як українська.» Завдяки монетам вченим стали відомі не тільки імена королів , вождів, імператорів, а й поетів, істориків, лікарів.(Учень розповідає про колекцію своїх монет, слайди)

8 учень. Особливою популярністю відзначаються мініатюрні календарики. На зворотній їх стороні - різнобарвні малюнки. Календарики розповідають про розвиток авіації і автобудівництва, про видатних майстрів кіно і цирку, про природу і туризм. Не думайте, що календарики з'явилися лише недавно. Перший календарик з'явився ще в 1885 році в Росії. Це був календарний «місяцеслів». 3бирайте календарики. В них відображена історія і культура нашої Батьківщини, неповторна краса її природи.(Учень розповідає про свою улюблену колекцію,показ слайдів)

Вихователь. А ще наші учні у вільний час люблять співати українських пісень, як народних так і сучасних.

(міні - концерт).

9 учень. Судячи із нашої сьогоднішньої
виставки не помилюсь, коли скажу, що

багато учнів нашого класу у свій вільний час займаються вишивкою. Українська вишивка - один із найпопулярніших видів народної творчості. Вишивка вдосконалювалася протягом багатьох століть і дійшла до нас у вигляді чудових орнаментів. Популярністю користуються сучасні гарні й оригінальні вироби, оздоблені українською народною вишивкою серветки, скатертини, рушники, блузки, чоловічі та жіночі сорочки. Вишивання - захоплююче заняття, під час якого розвиваються естетичні смаки, виховується працелюбність, творче ставлення до праці, старанність.

(учень розповідає про виставку робіт)(показ слайдів)

10 учень. Люди, які колекціонують ордени, медалі, значки - називаються
фалеристами. В наш час багато людей захоплюється колекціонуванням
значків. З кожним роком їх стає все більше. Нині популярним є тематичне
колекціонування значків. Початковий фалерист на перших порах може збирати значки різної тематики - це герби міст, зображення тварин, рослин, а вже через деякий час можна вибрати тему, щоб потім повністю присвятити їй свою колекцію. (Розповідь учня про колекцію).(Показ слайдів)

11 учень. А ще у свій вільний час наші учні в хвилину поетичного натхнення складають вірші. Це перші спроби пера, але, можливо,в майбутньому це будуть поети,письменники, філософи, які в своїх творах будуть возвеличувати славу України та її народу.
(Учні читають свої твори (вірші - скореговані вчителем)


12учень.Особливою популярністю в учнів нашого класу є футбол. Як тільки зазеленіє травичка на нашому шкільному стадіоні
- з нього чується в підвечір*ї:

 «Ура-а-а-а! Го-о-о-л!». Це завзяті
футболісти класу забили гол в ворота суперника.
Отже, чекайте весну!

Ми пишаємось нашими спортсменами - Черненком В., Юрченком А., Удачною К., Багрянцевою А.,

Небилицею В. і надіємось, що незабаром вони принесуть школі перемоги в спорті.(показ слайдів)

13 учень. Щотижня тихими вечорами майбутні Піфагори збираються на
математичне віче, головою якого є Людмила Миколаївна Отдатчикова. І
зараз ми надаємо їм слово.

(виступ гуртківців).


14 учень. Наш клас дуже дружний. Часто після уроків, вибираючи вільні

хвилини, ми читаємо книги, готуємось до свят, подорожуємо по визначних

місцях рідного краю, торуємо стежину до музею Т. Г. Шевченка, щоб знову і  знову вдихнути п' янкого, цілющого повітря Кобзаревого краю, ступити своїми ногами по святій землі, де колись ступали по світанкових росах ноги Генія,

надихаємось духом святості, святої любові до рідної землі, до України.

( А.Савченко « Є куточок землі....» ,читає учень, показ слайдів)

Вихователь. Ось і підійшла до завершення наша виховна година. Ми дізнались багато нового і цікавого. Велике спасибі учням, які щедро поділилися з нами часточкою свого духовного багатства. Бажаю вам всім творчих пошуків. Хай світ ваших захоплень завжди буде яскравим, цікавим і корисним.


 


Тема. Вкраїно моя,ти для мене єдина, багата, міцна, хлібосольна. Живи, Україно, моя Батьківщина, нескорена, горда і вільна»

Мета. Виховувати почуття любові, гордості, патріотизму до рідної України, українського народу, любові до рідної землі.

Обладнання. Святково прикрашена сцена, мультимедійна дошка, проектор, відео кліпи, грамзаписи пісень, комп*ютерна презентація.

Ведучий 1

Доброго дня!

Ведучий 2

Ми раді вітати Вас у цьому залі. Сьогодні у нас незвичайний захід. Ми зібралися тут, щоб краще пізнати нашу Батьківщину.

Ведучий 1

Тема сьогоднішнього нашого свята – «Вкраїно моя,ти для мене єдина, багата, міцна, хлібосольна. Живи, Україно, моя Батьківщина, нескорена, горда і вільна»

Ведучий 2.Напевне, кожен із нас колись замислювався над тим, що таке рідна країна, чим вона особлива, чим несхожа на сотні інших країн світу. Відповісти на ці запитання непросто, адже рідна країна - це не тільки місце землі на планеті, де живеш, навчаєшся, працюєш, створюєш сім*ю - це почуття, які виникають до цієї території, це бажання працювати на її благо, поважати її. Я можу впевнено сказати, що моя Україна - найкраща країна у світі.

Що ж таке моя країна? І чому вона найкраща для мене?

Ведучий 1.Україна- це славетна історія: мудрі літописці, священний Київ, дзвін козацьких шабель, гайдамацький посвист, нескінчені чумацькі шляхи, довгоочікувана незалежність...

Пісня. Моя Україна

На світі багато чудових країн,

 Мені наймиліша, найкраща країна,

Яка піднялася, мов Фенікс, з руїн, Безсмертна моя Україна.

Ти з давніх віків непокірна була

 І волю свою боронила невпинно.

Нарешті збулося - її здобула

 Звитяжна моя Україна.

На землях твоїх неозорих степів

Живе працьовита і чесна родина,

Хвилюється колосом стиглих хлібів

Моя золота Україна.

В садах і дібровах в вечірні часи

Чарує нас пісня дзвінка солов*їна

І чути співочі дівчат голоси, -

Пісенна моя Україна.

Тепер ще не легко живеться тобі,

 Є в тому, мабуть, особлива причина.

Та все подолає в тяжкій боротьбі Незламна моя Україна.

 

Квітуй, мов калина, на плесами вод,

Будь в дружбі і праці міцна та єдина.

Хай буде щасливим твій вільний народ, Прекрасна моя Україно!

Ведучий І.Чи є десь на землі такий чарівний край, де тихі і весняні ночі пливуть на крилах солов*їних пісень. Де вранці, на замріяній річці, джерельною водою умивається біле латаття. Де навесні і влітку, під шатами крислатих дерев яскравіє килим різнотрав*я і квітів.

Ведуча .Голублена золотими руками наших прадідів, окроплена солоним потом дідів, наших батьків, прикрашена працею всіх наступних поколінь - Україна особливо дорога нам.


 

 


 


І на цій святій землі, в одному з її чарівних куточків, де «земля до неба горнеться, а в росах світяться Тарасові сліди», як писав про наше Шевченкове наш земляк, поет Савченко А.О., ми з вами , приїхавши з різних куточків Черкащини, навчаємось в одній з найпрекрасніших не тільки на Черкащині, айв Україні, школі;торуємо доріжку в своє майбуття, мандруємо Тарасовими слідами, прислухаємось до поетичного слова великого Кобзаря, яке витає в п'янкому повітрі, летить над чубатими садками, шелестить сонним очеретом, дотикається до веселки та лунає довкола, аби потім вряди - годи вихоплюватись до людей щирими рядками.

Учень. Є куточок землі -

України всієї окраса.

Той куточок землі

На колишній садибі Тараса.

Учень. І в цім краю земля до неба горнеться, А в росах світяться Тарасові сліди. В Шевченкове, і в Будище, і в Моринці Врочисто, мов до храму увійди.

Мати. Бачиш , доню, ці простори? Поле, річку, гай,

Цю калину біля хати.

 Це-твій рідний край.

 Вдалині видніють гори,

За ними-рівнина,

Це твоя земля, дитино,

Твоя Батьківщина.

Дитина. А що таке Батьківщина?

Мати. Знай, Батьківщина - це ріка серед  поля,


Поза селом, ген під лісом тихо плине

Це в саду нашому дерева, зілля, квіти,

На ланах-пшениця злотокоса,

Це, той, що віє з піль, пахучий, теплий вітер,

Це на левадах скошена трава в покосах,

Це наші всі пісні й молитви щоденні,

Це рідна мова - скарб, якого ти не згубиш,

Це небо, синє вдень, а серед ночі темне,

Це ,доню, все,що ти так щиро любиш.

Дитина. А чому мій рідний край зветься Україна?

Мати. Хто з вас, друзі, знає це?

Поможіть дитині.

В одинадцятому віці вже Вкраїну знали,

А чому вона так зветься й досі не вгадали.

Думають «окраїна», та,яка на краї.

Тільки край чого це був? - так ніхто й не знає.

Край Литви, чи край Росії, чи Польщі старої?

Ні!Вкраїна - центр Європи, центр Русі святої.

Отже, думаю, Оксанко,інша тут причина,

«Рідний край», чи Русь, Вкраїна - це все Україна!

1 учень. Я малюю Україну, мою прекрасну і єдину.

 І хрестиком блакитно - жовтим я вишию на полотні

 і береги, і Дніпр широкий, що котить хвилі повз осоки.

 Повз кручі велетом безмовним струною Кобзаря бринить.


2 учень. Я в жовтий колір розмалюю пшениць і жит копну тугую.

Левад розлогих розметаю біло - рожеву заметіль.

Я заспіваю з солов*ями, вдихну у груди запах п*яний

Лугів, що травами буяють в країні, яку я люблю.

3 учень. Я намалюю Україну, мою прекрасну і єдину.

В піснях, як вмію оспіваю всю її велич і красу,

Й свою любов до її мови, до ранніх жайворів розмови.

Вгорі, між небом і землею я через роки пронесу.

Ведучий. Рідний край, Україна,

Батьківщина! Які це прості й водночас

прекрасні слова! Поети у своїх віршах

називають Україну мамою, ненькою...

Найвідданішим співцем України, її

минулого і майбутнього був Т.Г.Шевченко.

Образ України найсвітліший і водночас

найдраматичніший у творчості Великого Кобзаря. Україна для поета - і вбога сирота, і могутня держава, що «ляха задавила», це і «домовина», де похована воля українців, і,     зрештою, та Україна, яка »встане і розвіє тьму неволі.» ЇЇ образ виникає і тоді ,коли на сторінках безсмертного «Кобзаря» публікують наші національні символи:калину, тополю, ясен, явір, вербу, барвінок....

Учень.    Посадила стара мати

Три ясени в полі,

А невістка посадила

Високу тополю.

Три явори посадила

Сестра при долині....

А дівчина заручена червону калину...

Ведучий . Земля моя рідна - це моя Україна. Разом з тобою, Україно, ми вступили в нове тисячоліття. Ми свідки подій, що відбуваються на межі двох тисячоліть

Ведучий 1

Ми свідки історії, історія - це ми...

Події в Україні починаючи з листопада минулого року тривожать та не залишають

байдужими жодного громадянина к раїни. Ми живемо у непростий час - час змін.

Революція, яка відбулася нещодавно у Києві, довела, що український народ єдиний.

Тепер маємо і в нашій історії такі події, що перед усім світом засвідчили прагнення українського народу до вільного, щасливого життя.

Ведучий 2

Але, як це не сумно говорити, жодна революція не

проходить мирним шляхом - без жертв.  Жертви

завжди є з обох сторін. Ми хочемо, щоб кожен

громадянин України згадав, за що він любить свою

країну, свою рідну землю. І кожен усвідомив за що

боролися   учасники   Євромайдану   і   заради   чого

пожертвувала своїм життям «Небесна сотня».

Демонстрація      відеофрагменту     «Небесна

сотня»

Ведучий 1

Вшануємо їх пам'ять хвилиною мовчання.

Ведучий. Бути свідками і учасниками цих подій і розповідати про це своїм нащадкам -це велика відповідальність. Ми - твоє майбутнє, Україно і наш обов^язок- відродити Батьківщину для новітньої слави, для щастя і злагоди.

Ведучий. Сьогодні Україну знають в усьому світі. Ми крокуємо в Європу.   Ми - європейці настільки, наскільки ми -українці. І лише відчувши себе справжнім українцем, можна збудувати свій український дім за європейськими стандартами.

1 учень. Горнусь до тебе, Україно,
Як син до матері горнусь.

За тебе, рідна і єдина,

 Щодня я Богові молюсь.

Щоби послав щасливу долю

Тобі, народу моєму,

Щоб освятив жадану волю,

Щоб дарував тепер йому.

2 учень.Горнусь до тебе,Україно,
Щоб нас ніхто не роз*єднав.
Підставлю плечі, щоб калину
У лузі вітер не зламав.

У нас є лицарі й гетьмани,

Що за собою поведуть,

 І вікові, глибокі рани

На нашім тілі заживуть.

З учень. Молюсь за тебе, Україно,

І свої вили віддаю,

Щоб відродити із руїни

Наш дух і славу бойову.

Очистимо усі джерела,

Дніпро - Славутич оживе,

І заспіваєм: «Ще не вмерла

Вкраїна наша і не вмре!»

Пісня

Ведучий. Пам*ятаймо, що відродження

нашої народної духовності - одна з

найважливіших умов становлення народу

України як нації.

1 учень. Народе мій, пишаюся тобою.

Моя душа - частинка твого я.

Красою правди у святім двобою

Понад Майданом сонця лик сія.

2учень. Є нація! Хай знають всі у світі:

Ми є! Народ піднявся із колін!

І переможно сонце правди світить,
Співає гордо наш Державний Гімн.

(Гімн України).

Ведучий. Вічний символ України - золотий колосок пшениці, що тягнеться до чистого неба, сьогодні повинен бути символом миру, злагоди, доброти, милосердя, людяності.

 Ведучий. Сьогодні ми маємо свою державу, хочемо мати багату, демократичну європейську Україну. Єднаймося ! У нас одна держава. Спільно дбаймо про наш дім, ім.*я якому - Україна!

1 учень. Радій, Україно, прекрасна і сильна!

Нарешті ти долю свою здобула:

Постала державою - вільна і рівна,

 Під сонцем свободи, як цвіт, розцвіла.

2 учень. Зазнала ти голод, війну і розруху,

Та все подолає твій вільний народ, Бо сила незламна козацького духу Для тебе - надійний і вірний оплот.

3 учень. Тернисту дорогу до щастя народу

Тобі ще не скоро судилось пройти.

В єднанні і дружбі, за мир і свободу Ти впевнено йдеш до святої мети.

4учень..Живи, Україно, могутня державо,
Славути возз*єднаних двох берегів!
Квітуй, наша Ненько, у сяєві слави,
Яка не померкне навіки віків.


Ведучий. Барвистими маминими рушниками стеляться в широкий світ дороги. Ви, діти, майбутнє України. ЇЇ майбутнє - у ваших руках. Будь вічно молода і красива, радуй нас щасливими голосами дітвори. Золотою пшеницею, синім мирним небом, наша люба Вітчизно!

Ведучий. Любіть Україну, любіть свій край, бережіть його, плекайте! Молімося за нашу Україну.

Учень. Молімося: Боже єдиний,

Нам Україну храни.

Всі свої ласки й щедроти

Ти на наш люд поверни.

Дай йому волю.

Дай йому долю,

Дай доброго світла,

Щастя дай, Боже, народу,

І многая, многая літа.

  1. учень. Прихилюсь до поля з золотим колоссям,

Прошепчу молитву, знану з давнини:

Від стихій помилуй, - тебе люди просять,

 Від кривавих боєнь, Боже, борони.

 

2 учень. Дай здоров*я й силу, і достаток в

хаті,

Щоб була щаслива рідна сторона,

Щоб канули чвари, а в руках дзвеніли

Кришталевим дзвоном келихи вина!

 

3 учень. Щоб хилилась долу гронами калина.

 Щоб завжди буяла чарівна краса, Щоб лилася рідна мова України  Джерелом потужним, чистим, як сльоза ! 

   (по одному рядочку):

 Нероздільні земля і небо,

Нероздільна моя сім*я,

Нероздільна любов до тебе,

Дорога Вкраїно моя.

Нероздільна людська родина,

Наша мова і наша кров,

І єдиній моїй Україні -

Нероздільна моя любов

Ген від Сяну і аж до Дону

Устає вона в сяйві дня.

Україно моя, Україно,

Я за тебе молюся щодня.

 

 


Ведучий. Сьогодні на наше свято ми запросили Нілу Миколаївну Щербину, вчителя української мови та літератури  Шевченківського коледжу, яка все своє життя навчає учнів рідної мови, вчить їх бути гідними синами і дочками своєї держави. То ж запрошуємо вас до щирого слова та  на душевну пісню . (виступ вчителя).

На наше свято завітав  Бойко О.Л., наш щирий друг, наставник, тато нашої учениці Бойко Яни, який сьогодні, в скрутну годину для нашої країни, ризикуючи своїм життям,допомагає воїнам АТО. То ж надаємо йому слово. (Виступ).

Пісня.

 

СЛАВА УКРАЇНІ!

 

ГЕРОЯМ – СЛАВА!


.


 


 


 


 


І єдиній моїй Україні -

Нероздільна моя любов

Ген від Сяну і аж до Дону

Устає вона в сяйві дня.

Україно моя, Україно,



Я за тебе молюся щодня.

Сьогодні на наше свято ми запросили Нілу Миколаївну Щербину, вчителя укр..мови та л - ри , яка все своє життя навчає учнів рідної мови, вчить їх бути гідними синами і дочками своєї держави. То ж запрошуємо вас до щирого слова та душевної пісні.


На наше свято завітав і наш щирий друг, наставник, тато нашої учениці Бойко Яни, який сьогодні, в скрутну годину для нашої країни, ризикуючи своїм життям,допомагає воїнам АТО. То ж надаємо йому слово.



Слава Україні! Героям-слава!


■«


-'.


Шевченківська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат з поглибленим вивченням предметів гуманітарно - естетичного профілю Черкаської обласної ради

Свято :

« Вкраїно моя! Ти для мене Єдина! Багата, міцна, хлібосольна! Живи, Україно, моя Батьківщино, Нескорена, горда і вільна!»

docx
Додано
20 грудня 2019
Переглядів
1613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку