Проєкт "НОВЕ ЖИТТЯ СТАРИМ РЕЧАМ". Формування банку даних. Аналіз моделей – аналогів.

Про матеріал
Методичний матеріал до проєкту "НОВЕ ЖИТТЯ СТАРИМ РЕЧАМ". "Формування банку даних. Аналіз моделей – аналогів" містить матеріал, який можна використати під час підготовки до уроків. Він відповідає вимогам чинної програми з трудового навчання і розкриває один з етапів проєктної діяльності за даним проєктом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

. Об’єкт проєктної діяльності: НОВЕ ЖИТТЯ СТАРИМ РЕЧАМ. Підготувала вчитель технології Буніна О. МОДЕСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 85 ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Номер слайду 2

Підготовчий етап проєкту. Формування банку даних. Аналіз моделей – аналогів.

Номер слайду 3

ЕКРАН НАСТРОЮ

Номер слайду 4

Оберіть картку, яка стане своєрідним девізом уроку

Номер слайду 5

Етапи проєктування

Номер слайду 6

Організаційно-підготовчий етап 1. Обґрунтування проблеми, що виникла, необхідність її розв’язання.2. Коротка історична довідка.3. Призначення проєктованого виробу.4. Вимоги до виробів даного призначення.5. Вимоги до матеріалів.6. Аналіз зразків-аналогів. Вибір об’єкту проєктування.8. Розробка плану виконання проєкту.

Номер слайду 7

«ОРГАНАЙЗЕР ДЛЯ РУКОДІЛЛЯ»

Номер слайду 8

ПАНО

Номер слайду 9

Скандинавський гном

Номер слайду 10

Вимоги до матеріалів: Сучасний ринок пропонує споживачеві величезну кількість різноманітних матеріалів для творчості, для швейних, будівельних, оздоблювальних робіт. Перш ніж приступати до конструювання і виготовлення виробу, необхідно вивчити асортимент матеріалів, їх властивості, оцінити їх переваги і недоліки та обрати найбільш оптимальний варіант для втілення власного проєкту. Для виконання проєктів не рекомендується обирати занадто дорогі матеріали, варто шукати способи зменшення витрат на матеріали. Краще використовувати матеріали, які вийшли з ужитку (старі іграшки, одяг, взуття), залишків виробництва (клаптиків, обрізків) або викидних матеріалів (пластикових пляшок, журналів, картонних коробок, пінопласту).

Номер слайду 11

Користуючись книгами, журналами, спеціалізованими альбомами, мережею Інтернет тощо, ви знайдете об’єкти-аналоги (прототипи), на основі яких ви будете конструювати власну модель. Термін «прототип» - зразок виробу подібної функції або виріб тієї ж групи, що став вихідною точкою для аналізу і опрацювання проєктної ідеї;Термін «аналог» означає існуючий виріб, об’єкт живої чи неживої природи, що має призначення і принцип дії, подібні до об’єкта проєктування, і використовується дизайнером як предмет аналізу з метою розробки або уточнення проєктної ідеї. Серед значного розмаїття подібних виробів вам достатньо вибрати 3-6 аналогів, які найбільше підходять за своїми якостями для проєктування власних виробів. Узагальнити виконану роботу на цьому етапі проєкту можна декількома способами:1. Запропонувати картинки, фото, малюнки об’єктів-аналогів у пояснювальній записці та дати їх коротку техніко-технологічну характеристику. Пошук і аналіз виробів (об’єктів, моделей)-аналогів та вибір кращихідей для реалізації у власному проєкті

Номер слайду 12

2. Підібрати зображення (фото, зарисовки натуральних об’єктів) подібних виробів, розмістити їх у пояснювальній записці і зазначити поряд переваги і недоліки функціональних особливостей їх конструкції, використаних матеріалів, елементів оздоблення, експлуатаційних властивостей тощо.3. Розмістити в таблиці знайдені зображення об’єктів-аналогів і проналізувати їх за попередньо визначеним критеріями, застосувавши для цього шкалу оцінювання.4. Поєднати зазначені вище варіанти та створити таблицю (див. табл.). Для оцінювання моделей-аналогів необхідно визначити 5-6 критеріїв, які найбільше відповідають граничним вимогам до проєктованого виробу та оцінити аналоги за визначеною шкалою (наприклад, 5-ти чи 10-бальною). Відтак, аналоги, які наберуть найбільшу кількість балів, стануть прототипамивласного проєктованого виробу. Зазначу, що ваш власний виріб не може бути точною копією моделі- аналога! Інакше – це не буде проєкт, оскільки головна вимога до проєкту – його оригінальність, новизна, творчий підхід. Ви можете узяти уподобаний виріб-аналог за основу власного проєкту, але обов’язково має внести в нього елемент творчості (змінити конструкцію, оздоблення, матеріали тощо), вдосконалити, адаптувати до своїх власних можливостей

Номер слайду 13

Аналіз зразків-аналогів.{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}

Номер слайду 14

{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}№Показники якостi виробу. Модель 1 Модель 2 Модель 31 Оригiнальнiсть та естетичниiсть зовнiшнього вигляду 5542 Функцiональнiсть5453 Простота виготовлення4544 Зручнiть i безпека у використаннi 5555 Економiчнiсть  454 Оцiнка моделей – аналогiв. Наприкінці зробити висновок , які ідеї найбільше сподобалися, та що можна взяти для своїх виробів.

Номер слайду 15

Висновок (зразок): Проаналізувавши всі ці варіанти, я вибрав(ла) варіант 3. Цей виріб досить оригінальний, не потребує багато часу для виконання, економічний, оскільки для її виготовлення знадобиться небагато матеріалу. Цей виріб може бути будь-якого розміру, його можна використовувати як прикрасу інтер’єру, як іграшку. ВИРІБ вийде яскравий, корисний, але хочу змінити оздоблення мого виробу…

Номер слайду 16

Виконання ескізу виробу. Завдання: виконайте малюнок майбутнього виробу. Виріб буду виготовляти в технології ________________________Додаткова технологія ______________________________

Номер слайду 17

Працювали так, що аж дим ішов. ТАКНІІнформація була такою, що аж молоко кисне. Я сьогодні на уроці бив байдики. Ми були на коні. Чудово ляси поточили. Узяли нові знання, як бика за роги. ТАКНІТАКТАКТАКТАКНІНІНІНІОціни роботу за допомогою фразеологізмів

Номер слайду 18

Використані джерела:https://i.pinimg.com/originals/5a/fa/44/5afa442096def3a46ac3919921f653f2.jpghttps://i.pinimg.com/originals/db/d5/c6/dbd5c692687d73d5033d246bd9c3d83c.jpghttps://www.tviysvit.com.ua/https://images.app.goo.gl/KFazxx. Aw. Ym. Ub815f6https://pin.it/627 B7 CEMShttps://pin.it/3 Rio. Mqr. YLhttps://vsimpptx.com/author/zdorovya-bezpeka-ta-dobrobut-n-gushina-i-vasilashko-6-klashttps://learningapps.org/6956322https://ru.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D1%81%D0%B2%D0%BE%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D1%80%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8&eq=%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8&etslf=8310https://ru.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%86%D1%96%20%D1%81%D0%BD%D1%96%D0%B2&eq=%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%86%D1%96&etslf=4891https://ru.pinterest.com/pin/589619776229545872/https://pin.it/5 Alt. ICEshttps://ru.pinterest.com/pin/1829656092269029/https://ru.pinterest.com/search/my_pins/?q=%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B8%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D0%BF%D0%BB%D1%8 F%D1%88%D0%BE%D0%BA&rs=typed

Номер слайду 19

Домашнє завдання: Сформулювати вимоги до матеріалів. Виконати аналіз зразків-аналогів. Зробити висновок і обрати об’єкт проєктування.

pptx
Додано
28 липня
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку