Проект "«Повчання дітям ...» заклик з минулого в майбутнє"

Про матеріал

Розробка проектної роботи для учнів шкіл. З поетапним планом роботи учнів, в межах тьюторських проектів, з метою зацікавлення, мотивації учнів до самостійної пошукової діяльності.

Перегляд файлу

План навчального проекту

Автор проекту:

ПІ:

Керівник проекту: Кулічук Ганна Миколаївна

Назва школи: Русанівський ліцей

Навчальний рік 2018-2019

Назва проекту: «Повчання дітям ...» заклик з минулого в майбутнє

 

Основні питання

Ключове питання:  Чи можуть ідеї минулого бути актуальними сьогодні?

Тематичні питання: Які вказівки містить джерело, щодо правління та діяльності?

Гіпотеза Якщо нащадки дослухаються до рекомендацій управління та формування влади, держава отримає багатовіковий досвід управління та можливість уникнути багатох майбутніх помилок

Стислий опис: Виконуючи проект протягом місяця учні продемонструють обізнаність з джерелом. Проводитимуть роботу та аналіз джерела, шукатимуть  актуальні та сучасні ідеї. Фіксуватимуть інформацію на інтелект-картках (інформаційні листи) формуючи основну думку ідей, обговорюючи їх в групах.

 

Навчальні предмети, які стосуються вашого проекту

 

Навчання бізнес

Економіка

Музика

Драма

Промислові технології

Фізкультура

Комп’ютерні технології +

Інженерна справа

Мови/мистецтво +

Громадянська освіта +

Іноземна мова

Математика

Природничі науки

Інше

Класи: 7

Державні стандарти/Навчальні програми:

Учень визначає за «Повчанням дітям», характерні для Володимира Мономаха, вчинки і риси характеру, а також ставлення до цього князя його сучасників; має висловити та обґрунтувати власну думку про цього князя. Учень знає період правління Володимира Мономаха, розуміє передумови політичної децентралізації (дроблення) Київської держави; період правління наступників Ярослава Мудрого (Мономаховичів), як час політичної децентралізації (дроблення) Русі, перетворення її у федеративну монархію. Аналізує, редагує та формує власні думки, уміє узагальнювати, та проводить анології

 

Навчальні цілі/ Очікувані результати:

Проаналізувати джерело «Повчання дітям...», визначивши його позитивні сторони

Прослідкувати та виділити застарілі та актуальні моральні принципи

Визначити як вплинув заповіт В. Мономаха на його нащадків, чи послухались вони його

Виділити, які ідеї  твору можна визначити актуальними для себе і на загал

 

Діяльність учнів

Впродовж першого тижня учні мають змогу зустрітись на уроках і позашкільних заходах, організованих вчителем. Вони поділяться власним досвідом поняття моральності, і створять власні мотивуючі листи. Тобто власні моделі «повчання» через моделювання ситуації: Уявіть себе  правителем, щоб ви заповіли своїм нащадкам? В кінці другого тижня вони, ознайомившись з матеріалами твору, представлять один одному свої записи, що сформувати згодом інтелект-картки. Які стануть основою їх дослідження. Протягом третього тижня учні обмінюються власними інтелект-картками, обговорюючи їх,  пов’язавши спільні за сенсом, і обдумують ідеї що є найактуальнішими. При цьому вони доповнюють інтелект-картки коментарами щодо морального принципу який містить картка. Впродовж 4 тижня учні мають  візуалізувати картки, або через презентацію, або через виготовлення наочного полотна (газети). Визначать потрібні рекомендації для держави в якій вони хотіли б жити. Кожен тиждень, вчитель отримує електронного листа з ідеями від учасників, коригуючи записи.

 

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту

Приблизно має бути використано – місяць, включаючи спільну роботу по картках та створення презентації

 

 

Матеріали та ресурси необхідні для проекту:

Фотоапарат Лазерний диск Принтер Проектор  сканер  Телевізор Відеомагнітофон  Відеокамера Обладнання для відеоконференцій Цифровий фотоапарат Інтернет Комп’ютер

 

 


 

doc
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку