Проект " Фабрика давніх билинних супергероїв "

Про матеріал

Розробка проектної роботи для учнів шкіл. З поетапним планом роботи учнів, в межах тьюторських проектів, з метою зацікавлення, мотивації учнів до самостійної пошукової діяльності.

Перегляд файлу

План навчального проекту

Автор проекту:

ПІ:

Керівник проекту: Кулічук Ганна Миколаївна

Назва школи: Русанівський ліцей

Навчальний рік 2018-2019

Назва проекту: Фабрика давніх билинних супергероїв

 

Основні питання

Ключове питання:  Чи можуть герої  минулого бути актуальними сьогодні?

Що означає герой нашого часу?

Тематичні питання: Як вплинули герої давнини на образ сьогоднішнього захисника? Які риси справжнього героя-захисника?

Гіпотеза Якщо герої минулого об’єднували людей, то популяризація минувшини позитивно вплине на теперішнє покоління, сформує відчуття гордості та значимості

Стислий опис: Виконуючи проект протягом місяця учні продемонструють обізнаність з джерелами-казками, оповідями, билинами. Проводитимуть роботу та аналіз джерела, шукатимуть  актуальні та сучасні ідеї. Фіксуватимуть інформацію на інтелект-картках (інформаційні листи) формуючи основну думку ідей, обговорюючи їх в групах. Виписуватимуть головні заклики та думки, щоб створити власний комікс  про вітчизняних героїв - богатирів

 

Навчальні предмети, які стосуються вашого проекту

 

Навчання бізнес

Економіка

Музика

Драма

Промислові технології

Фізкультура

Комп’ютерні технології +

Інженерна справа

Мови/мистецтво +

Громадянська освіта +

Іноземна мова

Математика

Природничі науки

Інше

Класи: 7

Державні стандарти/Навчальні програми:

Учень визначає поетичне відображення історії Київської Русі в билинах (Учень поважає загальнолюдські чесноти, родинні цінності, героїзм і відданість вітчизні, вчинки і риси характеру); має висловити та обґрунтувати власну думку про цього героя. Аналізує, редагує та формує власні думки, уміє узагальнювати, та проводить анології. Учень розуміє  існування відмінностей між княжо-дружинною культурою Русі, яка тяжіла до цілісності, та народною культурою, яка була просякнута старими, племінними відмінностями. Учень усвідомлює необхідність збереження пам’яток усної народної творчості як надбання людства.

 

 

Навчальні цілі/ Очікувані результати:

Проаналізувати джерела, визначивши  позитивні сторони образів-захисників

Прослідкувати та виділити основні риси героя давнини, їх вплив на загальний героїчний портрет

Популяризувати  богатирів  як історичних персонажів, виокремити їх значення

Поглибити знання про билинних героїв як патріотів та захисників власної землі

Сформувати перелік рис героя-захисника нашого часу

 

Діяльність учнів

Впродовж першого тижня учні мають змогу зустрітись на уроках і позашкільних заходах, організованих вчителем. Вони поділяться власним досвідом поняття моральності, і створять власні списки позитивних якостей героя нашого часу. Потім ознайомляться з творами про цих героїв, виписавши основні лозунги і риси давніх героїв. В кінці другого тижня вони, ознайомившись з матеріалами твору, представлять один одному свої записи, щоб сформувати образи героїв, виділивши основних. Створять схему-портрет героїв, що сподобались. Протягом третього тижня учні обмінюються власними ідеями цитат, що відображають героя, обговорюючи їх,  пов’язавши спільні за сенсом , і обдумують ідеї що є найактуальнішими. При цьому вони формують ідеї щодо вигляду та сцен зображених героїв на майбутніх коміксах. Впродовж 4 тижня учні мають  візуалізують картки, або через презентацію, або через виготовлення комікса. Визначать актуальні риси героя, що є значимі для сьогодення, підкреслюючи позитивні сторони образів-захисників. (може бути створений короткий синопсис на кожному коміксі зі зворотньої сторони. Кожен тиждень, вчитель отримує електронного листа з ідеями від учасників, коригуючи записи. Протягом наступного місяця діти виготовляють власний комікс, щоб згодом ознайомити учнів школи

 

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту

Приблизно має бути використано – 2 місяців, включаючи спільну роботу по картках та створення презентації або комікса

 

 

Матеріали та ресурси необхідні для проекту:

Фотоапарат Лазерний диск Принтер Проектор  сканер  Телевізор Відеомагнітофон  Відеокамера Обладнання для  відеоконференцій Цифровий фотоапарат Інтернет Комп’ютер

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

doc
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку