Проект свята в літньому таборі «Икичнутохімс» («Сміхотунчики») або День навпак

Про матеріал

На конкурс «Вчительська десятка». Проект свята в літньому таборі «Икичнутохімс» («Сміхотунчики») або День навпаки розрахований на вихованців табору 7-14 років. Це колективна творча справа в літньому пришкільному таборі.

Перегляд файлу

Презентація проекту «Икичнутохімс» («Сміхотунчики»)

(свято в літньому таборі «День навпаки»)

 

Мета проекту:

  • організація дозвілля дітей, які перебувають у літньому пришкільному таборі через колективну творчу справу та створення комфортних умов для відпочинку дітей в ігровій формі;
  • формування навичок взаємовиручки, швидкості, уважності та кмітливості;
  • активізація  розумової діяльності учнів;
  • виховування відчуття радості від участі в КТС.

Завдання проекту:

  • розвиток творчої активності дітей і підлітків, здатності до креативного самовираження та їхніх пізнавальних інтересів  і здібностей;
  • підвищення емоційної атмосфери дітей в літньому таборі.

 

Метод проведення: проект

Тип проекту: творчий.

 

Форма проведення: колективна творча справа (КТС)

 

Учасники проекту: вихованці літнього пришкільного табору, вихователі.

 

Час роботи над проектом: 5 днів.

 

Проведення свята: 14 червня.

 

Стислий опис:

Вихованці табору  разом із вихователями опрацьовують різні джерела інформації, шукають матеріали про свята в літньому пришкільному таборі через мережу Інтернету.

Актив з числа вихованців та вихователь готують сценарій свята.

Розподіляють ролі. Учні готують сценку, костюми.

Вихователі пишуть навпаки імена дітей, назву дня, їдальні, готують промінчики для сонечка, ручки, аркуші паперу, підбирають пісні та ігри.

Проведення свята.

Підсумок.

 

Даний проект розрахований  для вихованців табору 7-14 років.

 

Звучать позивні.

 

Вихователь 1. Увага! Увага! Доброго дня, дітки погані, дітки сумні. Ой, я, мабуть, щось не так сказала. Доброго дня, дітки хороші, дітки  веселі. Та помилилась я тому, що у нас в таборі сьогодні буде проходити день «Икичнутохімс». Здогадалися, що це. Прочитайте навпаки – Сміхотунчики. Молодці! Ми сьогодні все будемо робити навпаки: ходити, читати, їсти, робити зарядку. Ми сьогодні вітаємо всіх присутніх, які вчаться і не вчаться, сміються і не сміються, розумних і не дуже, високих і низеньких, кучерявих, тоненьких і товстеньких, чорнобрових, руденьких, а також всіх, всіх, всіх…

 

Вихователь 2. Слухаємо наказ в пришкільному дитячому таборі «Окченос» («Сонечко»):

 

1. Сьогодні забороняється: сумувати і плакати.

2. Приймати активну участь в конкурсах.

 

Ми запросили в гості Жарти,

Ми запросили в гості Сміх,

Веселощі, Розваги, Гумор –

Це все – для вас усіх!

 

1. Вправа «Промінчики доброти» (звучить пісня «Промінчики доброти»).

        Погляньте, на столі лежать промінчики, які розгубило наше  сонечко. Що написано на промінчиках? (імена дітей) Я хочу, щоб кожен з вас засяяв, сонячним промінчиком, і ніс людям лише добро і радість. Ваші імена, але написані навпаки ми будемо прикріплювати вам за допомогою бейджеків. Одна умова: звертатися один до одного за новими іменами.

(Звучить музика «Бабки - ежки». Вибігає Баба Яга із своїми онучками Ягушатками

Баба Яга. Стоп, стоп, зупинка! (Баба зупиняє онучок).  Ось якась хатинка, давайте перепочинемо.
Онучка 1. По мені, так спочатку потрібно підкріпитися.
Онучка 2. Ой, чую, чую, людським духом пахне.
Баба Яга. Ой, стільки ж тут народу, та всі молодесенькі та такі гарнесенькі.

Онучка 1. Кого нам посадити на лопату, посолити, поперчити і полити підливою.
Онучка 3. (ловить дітей). А ось і вони! Попалися, голубчики!
Онучка 2. Жирненький попався, зараз намажу кетчупом і шашличок зроблю.
Баба Яга. А я цього симпампунчика з булкою з’їм.
Вихователь 1. Бабуся  Ягуся почекайте, дітей не можна їсти. Для цього є їдальня  в якій дуже смачно готують .

Баба Яга 2. Ну добре. з  їдальнею ми розберемося. Ти скажи, мені, дитинко, краще, куди це ми  потрапили?
Вихователь 2. Це – дитячий табір відпочинку “ Окченос ”.
Баба Яга. Який ще там Окченос ”.

Онучка 3. Що там ти варнякаєш не по нашому. Перекладача сюди.

Вихователь 1 . Ніякого перекладача не треба. Наш табір називається «Сонечко». Діти тут веселі та кмітливі. Хочете вони вас  розвеселять?

Танець маленьких вутят

Бабя Яга. Так, і правда весело, прямо уморилися. Хочу за це вам  подарувати вам всяких смаколиків.

Онучка 1. Хто хоче черепашок і шишечок? Всі з лісу, екологічно чистий продукт… Ні?

Онучка 2. Ну тоді п’явок болотних чи триденних мишенят. І знову ні! Та що ж ви за діти? Це ж така смакота.

Вихователь 2. Шановні бабусі Ягусі! Ми сьогодні хоча і проводимо День Сміхотунчиків або День навпаки, та такої гидоти не їмо. Ви приєднуйтесь до нас ми проведемо ранкову зарядку, а потім підемо до їдальні.

Баба Яга. Які танці. Їсти хочеться, аж живіт до спини пристав.

Онучка 3. А в мене кишки марш грають.

Вихователь 1. Ні, почекайте, у нас все йде за планом. Проведемо вправу «Хто є хто».  Стаємо у велике коло, називаємо своє нове ім’я (ім’я навпаки), говоримо свій вік (навпаки, 1, 3, 4, 7, 8 – залишаються без змін). А тепер послали один одному повітряний поцілунок.

Вихователь 2. І зараз – гра. Щоб свято надовго запам’яталося, треба взяти фотоапарат і зафіксувати цікавий момент. І щоб налаштуватися на цей процес, проведемо гру «Фотограф».

(Мета гри: підвищити розкутість учасників).

Вихователь 1. Виконуйте, будь ласка, усі рухи за мною. Уявіть, що ми фотографи, які вийшли на природу і хочемо зробити фотознімки. Постав намет (показати руками), зайшов у намет (зробити крок вперед, потім показати, як застібається блискавка зсередини), ліг спати (показати, руки під щоку, закрити очі, голову нахилити вбік).

 Ранком прокинувся (потягнутися), відкрив намет (показати, як відкривається блискавка). Вийшов (переступити через уявний поріг намету), привітався із сонцем (руки вгору).

Зайшов в намет (переступити назад), одягнув комбінезон (одягнути одну штанину, другу штанину), одягнув куртку (один рукав, другий), натягнув болотні чоботи (один чобіт, пристебнув його до стегна, потім другий чобіт, також пристебнув до другого стегна).

 Вийшов з намету (переступив), застебнув намет (показати), узяв фотоапарат (закинути на плече і пішов).

 Іде через траву високу (показати руками: права і ліва руки розсовують траву, звук «ших-ших»).

 Іде через глибоку воду (кроки, високо піднімаючи ноги, звук «буль-буль», руками рух вгору - униз).

 Побачив пташку (зняти з плеча фотоапарат, показати, як натискаємо на кнопку, звук «чик-чик». Повісив фотоапарат через плече (показати) і пішов далі.

 Трава висока («ших-ших», «ших-ших», «ших-ших»).

 Вода глибока («буль-буль», «буль-буль», «буль-буль»).

 Побачив лисичку («чик-чик», «чик-чик», «чик-чик»).

 Трава висока (показати руками: права і ліва руки розсовують траву, звук «ших-ших»).

 Вода глибока (кроки, високо піднімаючи ноги, звук «буль-буль», руками рух вгору - униз).

 Побачив вовка (вигук «Ой-ой!!!», Ой-ой!!!»,  Ой-ой!!!»).

 Біжимо назад.

 Трава висока (показати руками: права і ліва руки розсовують траву, звук «ших-ших»).

 Вода глибока (кроки, високо піднімаючи ноги, звук «буль-буль», руками рух вгору - униз).

 Побачив вовка (вигук «Ой-ой!!!», Ой-ой!!!»,  Ой-ой!!!»).

 Вбігли в намет (переступити вперед), забули зняти чоботи  (переступити назад, зняти чоботи: один чобіт, відстебнув його до стегна, потім другий чобіт, також відстебнув до другого стегна). Знову забігли в намет (переступити вперед, закрити за собою намет).

 «Ух», - тепер можна і перепочити!

Вихователь 2. А тепер всі становимось на зарядку. Але вона незвичайна. Ви будете голлівудськими зірками, і вас запросили на дискотеку.

(Замість зарядки звучить веселе музика, проходить дискотека).

Вихователь 1. А зараз всі дружненько йдемо в «Юньладї» (їдальню), але йдемо не передом, а навпаки. Бабусі, за нами!

 

(Бабусі Ягусі стрибають на мітлах. На їдальні напис – Яньлад’ї. В їдальні руки не миють, а витирають салфетками. В їдальні їдять лівою рукою – це для тих, хто правша, а для лівші – навпаки. Починають їсти з останньої справи. Після сніданку знову виходять навпаки і йдуть до кабінету).

 

Вихователь 2. Конкурс «Намалюй квітку». (Дітей ділимо на 2 команди: учасники по одному виходять до дошки і малюють квітку закритими очима).

 

    Вихователь 1. Швидко виконали  завдання:

                       Станемо струнко! Руки в боки!

                        Пострибаємо, як сороки,

                        як сороки-білобокі: стрибу-стрибу-стриб!

Вихователь 2. А дострибали ми до наступного конкурсу, який називається «Склади малюнок». (Розрізані на 4-8 частин малюнок, які треба скласти).

 

Вихователь 1. «Ноги в руки». (Група стає в лінію. Кожен учасник кладе одну руку на плече учасника, який стоїть спереду нього і піднімає одну ногу. Другою рукою учасники, які стоять позаду беруть ногу передніх. Завдання – хто найкраще прострибає той і переміг).

 

Вихователь 2. Я думаю, що ви трішки заморилися, тому проведемо вправу «Ковпак». Ковпак мій трикутний, трикутний мій ковпак (в повітрі малюють ковпак). Якщо не трикутний, то це не мій (замість слова ковпак плескають себе 2 рази по голові. Слово ковпак не вимовляємо). А тепер заміняємо 2 слова: мій – показуємо на себе).

   Ковпак ти (показують на себе) трикутний, трикутний (показують на себе)  ковпак (в повітрі малюють ковпак). Якщо не трикутний, то це не (показують на себе)  (замість слова ковпак плескають себе 2 рази по голові).

 

Вихователь 1. А я поведу конкурс «Я - режисер». Команди отримують завдання: звучитьдитяча пісня, треба виконати її від імені котика і собачки. Час від часу треба вимовляти або «няв-няв, або «гав-гав» і показувати рухами тварин.

 

Невеличка пауза. Всі разом вгадаємо пісню і заспіваємо її.

  • Ця пісня про те, як добре  в дощову погоду грати на гармошці в день народження. («Крокодил Гена»).
  • Ця пісня про те, як  вела себе домашня птиця, що жила у немолодої жінки.  («Веселі гуси»).
  • Ця пісня про те, як колір волосся може вплинути на взаємовідношення людей. («Рижий, конопатий..»)
  • Ця пісня про те, щоб було, якби не було зими («Зима в Простоквашині»).
  • Ця пісня про те, якою важливою для всіх є воля. («Бременські музиканти»).
  • Ця пісня про те, що  будь-які неприємності можна перенести разом з друзями. («Літо кота Леопольда»).
  •  

Вихователь 2. Граємо далі. Перескочити через стрічку”

Гравці повинні перескочити через голку стрічку, що лежить на підлозі. Єдина умова – добігши до стрічки, треба присісти і перестрибнути.

 

Вихователь 1. «Як їдять тварини?». Люди знають, як правильно і акуратно слід їсти, а тварини - ні. У цій грі потрібно продемонструвати, як їдять тварини. Діти повинні зобразити півня, собаку, корову, гуску.

 

Вихователь 2. Настав і для нас час йти до іньладї на ланч. Знову йдемо навпаки, їмо з останньої страви і лівою рукою.

(Повертаються в клас).

 

Вихователь 1. Зараз поділимося своїми враженнями від нашої зустрічі.

 

(Учні розповідають про свої враження від зустрічі).

 

Вихователь 2. А закінчуємо сьогоднішній день грою під назвою «Подарунки».

 

Інструкція. Вихователь роздає дітям маленькі аркуші паперу, кількість яких на одну менша від учасників. Усі учасники анонімно дарують одному учаснику будь-які уявні подарунки, які записують на аркуші. Потім вихователь збирає їх і кладе в сторону. І так по черзі дарують кожному учаснику свій подарунок. В кінці гри вихователь дарує кожному учневі подарунки від його друзів. Який час учасники вивчають зміст записок.    

 Обговорення підсумків – вільний обмін враженнями. Можна поцікавитися, чи є в кого-небудь однакові подарунки, чи стали якимсь сюрпризом, чи навпаки, можливо, приємно здивували.

 

До нових зустрічей!

 

 

Додаток 1. Написання зразків імен дітей навпаки і прикріпляються дітям за допомогою бейджеків.

Додаток 2. Промінчики  доброти, де написані імена дітей, які прикріпляються на дошці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

тит1тит1тит1 

 

 

 

 

тит1тит1тит1АНАІД           АШАС              ЯАТ

 

 

 

тит1тит1тит1АЗІЛ               ЯНОС            АШІМ

 

 

 

тит1тит1тит1СКАМ            ЯСУР            КІДАЛВ

 

 

 

 

АРЄЛ              КІДАЛВ          АНАІД  

 

 

 

 

 

 

 

1286439670_img_08 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
9789
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку