Проект виховної роботи школи "ІНТТЕЛ"

Про матеріал

Актуальність проекту. Інноваційний шлях розвитку суспільства можна забезпечити, сформувавши покоління людей, які мислять і працюють по-новому. Звідси – значна увага до загального розвитку особистості, її комунікативних здібностей, засвоєння знань, самостійності у прийняті рішень, критичності та культури мислення, формування інформаційних і соціальних навичок; адаптація молоді до норм, стандартів та основних положень європейського простору; це дасть можливість випускникам навчальних закладів формувати свою професійну кар'єру на принципах соціальної справедливості, відповідальності, загальнолюдських цінностей.

Учнівське самоврядування – це засіб реалізації учнівською громадою своїх прав, обов'язків та ініціатив через прийняття рішень, їх впровадження за допомогою власних ресурсів у життя, співпрацю з адміністрацією. Самоврядування дає можливість учням вирішувати питання і проблеми, що їх стосуються.

Перегляд файлу

Семенівська загальноосвітня середня школа І-ІІІ ступеня

Шкільна республіка «Вікторія»

Номінація «Толерантність та духовний розвиток»

 

Лепеха Тетяна Петрівна

вчитель історії та правознавства

D:\слайд шоу\груп фото\01-09-2016\IMG_6774.JPG

 

2017

                                                    

 

 Ми прийшли на цю планету для того, щоб

                                                           виразити себе, а не для того, щоб стати

                                                           схожими на будь-кого.

 (Луїза Хей)

Актуальність проекту. Інноваційний шлях розвитку суспільства можна забезпечити, сформувавши покоління людей, які мислять і працюють по-новому. Звідси – значна увага до загального розвитку особистості, її комунікативних здібностей, засвоєння знань, самостійності у прийняті рішень, критичності та культури мислення, формування інформаційних і соціальних навичок; адаптація молоді до норм, стандартів та основних положень європейського простору; це дасть можливість випускникам навчальних закладів формувати свою професійну кар’єру на принципах соціальної справедливості, відповідальності, загальнолюдських цінностей.

Учнівське самоврядування – це засіб реалізації учнівською громадою своїх прав, обов’язків та ініціатив через прийняття рішень, їх впровадження за допомогою власних ресурсів у життя, співпрацю з адміністрацією. Самоврядування дає можливість учням вирішувати питання і проблеми, що їх стосуються.

Мета проекту: формування особистості, яка здатна свідомо, активно, творчо впливати на навколишній світ; формування в учнів умінь і навичок ініціативи, самостійності, віри в свої сили; сприяння  виробленню активної життєвої позиції; виховання в учнів гуманістичної позиції, що ґрунтується на загальнолюдських духовних цінностях – любові, доброті, доброчинність

Завдання проекту:

  1. Вивчення психофізичних особливостей учнів, інтересів, запитів.
  2. Розвиток творчих здібностей учнівської молоді.
  3. Соціалізація учнів, розвиток ключових компетенцій: громадянської, комунікативної, інформаційної, соціальної, психологічної.
  4. Забезпечення духовного самовдосконалення
  5. Формування активної життєвої позиції;
  6. Створення у навчальному закладі єдиного колективу учнів і педагогів, атмосфери співпраці, партнерства.

Шляхи реалізації проекту.

Одним із ефективних засобів для вирішення поставленої мети є створення оптимальних умов діяльності органів учнівського самоврядування, використання активних методів, що стимулюють творчість, ініціативу та критичне мислення школярів, впровадження різноманітних форм позакласної роботи.

Очікувані результати.

  •             розвиток різноманітних форм учнівського самоврядування;
  •             розробка міні проектів у процесі реалізації « ІНТТАЛ»
  •             залучення молоді до активної участі  у самоврядуванні;
  •             розвиток громадської ініціативи та громадянської відповідальності учнівської молоді;
  •             набуття молоддю соціального досвіду через участь у реалізації соціальних проектів.

Рівень проекту: соціально – адаптаційний

Термін проекту: довгостроковий  (рік)

Учасники проекту: учнівські колективи 5-11 класів, заступник директора з навчально – виховної роботи, класні керівники, шкільний психолог, учнівське самоврядування республіки «Вікторії», батьки.

         Партнери проекту: адміністрація школи, Рада школи, батьківський комітет навчального закладу.

Реалізація проекту

Початковий етап. (вересень – жовтень).

  1.     Аналіз та оцінка реального стану функціонування учнівського самоврядування в школі. Анкетування учнівських колективів (Додатки  А Б).
  2.     Тестування ( визначення рівня персональних можливостей, задатків творчості, психологічних особливостей).
  3.     Анкетування батьків (Додаток В).
  4.     Колективний пошук оптимальної структури учнівського самоврядування.

Основний етап (жовтень – травень):

1. Вибір оптимальної структури учнівського самоврядування:

  •     створення комісій за напрямками роботи учнівського самоврядування;
  •     круглий стіл на тему «Шкільне самоврядування»  (кожна комісія згідно з напрямком роботи представляє свою символіку, гасло, пісню а також презентує пріоритети своєї роботи);
  •     ділова гра  «Вибори президента шкільної республіки «Вікторія»» (Додаток Г).
  •     старт міні-проекту « Кращий клас року» (Додатки Д, Е).

2. Реалізація творчих справ:

  •            напрямок «Мій край-- моя історія жива»

Мета:  дати можливість всім учням школи і батькам ознайомитися з історією рідного села, вулиць, на яких вони проживають. Поповнення краєзнавчим матеріалом шкільної кімнати  музею.

Завдання:

1. Зібрати матеріал про історію села Семенівки та Леляків, вулиць села, шляхом опитування старожилів.

2. Оформити матеріал з таких тем: «Мій край – моя історія жива!», «Ким пишається вулиця», «Впізнай свою вулицю».

3. Робота гуртка «Юні екскурсоводи»

4.  Поновити експозиції шкільного музею.

5. Акція «Шедеврам народної творчості – визнання», в рамках якої зібрано витоки народної творчості та передано до музейної кімнати школи.

  •            напрямок «Кожна людина—частина природи»

Мета: реалізація  заходів екологічного спрямування та формування екологічних знань учнівської молоді

Завдання:

1.  Еколого-натуралістичні заходи.

2. Акція «Людина жива, доки її пам’ятають». (прибирання сільських кладовищ).

3. Акція «Посади дерево».

4. Фотоконкурс «Природа мого краю».

5. Екскурсії лісовою стежкою.

6. Пошукова робота «Фауна і флора рідного краю, яка зникає.

  •            напрямок «Волонтерство - шлях до громадянського суспільства»

Мета: створення волонтерської організації, спрямованої на виконання акцій милосердя.

Завдання:

 1. Створити  волонтерський загін «Милосердя». (Додаток Є).

 2. Ознайомитися із розвитком волонтерського руху України та закордону.

 3. Програма «Сусідський нагляд».

4. Акції милосердя. Допомога людям похилого віку, самотнім, інвалідам.

5. Колективна творча справа «Подумай про інших».

  •            напрямок «Мій родовід»

Мета: залучення батьків до співпраці у вихованні творчої особливості; заохочення учнів до продовження сімейних традицій, виховання поваги та гідного ставлення до своєї родини та її надбань.

Завдання:

1. Дослідження «Традиції мого роду».

2. Свято-конкурс «Тато, мама,я—спортивна сім’я».

3. Фестиваль «Ми—гідні нащадки батьків».

4. Виставка сімейних робіт.

5. Випуск газети «Моя родина—історії краплина».

6. КТС «Місто веселих майстрів»(ремонт та оформлення навчального кабінету спільно з батьками та учнями).

  •            напрямок «Ерудит»

Мета: залучення до цікавих форм навчання, взаємодія вчителя і учня у процесі навчання і позакласної роботи

Завдання:

1. Проведення предметних тижнів.

2.   Організувати клуб «Ерудит» (Додаток Ж).

3. Участь в олімпіадах, конкурсах з навчальних дисциплін.

4. Участь у шкільному об’єднання  МАН.

5. Круглий стіл «Чому треба вчитися».

6. КТС «Естафета наших успіхів»

  •            напрямок «Здоров’я найцінніший скарб»

Мета: активізація фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів, формування позитивної мотивації здорового способу життя, зміцнення здоров’я учнів, залучення їх до здорового способу життя.

Завдання:

1. Організація спортивних змагань.

2. КТС «Веселі старти».

3. Соціальне дослідження «Що таке здоровий спосіб життя».

4. Акція «День без куріння».

5. Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди».

  •            напрямок «Шкільний прес-центр»

Мета: організувати шкільний прес-центр, залучити дітей до рішення основних проблем школи та села

Завдання:

1. Створити  шкільну газету «Дзвоник», яка висвітлюватиме проблеми та досягнення школи та села. В газеті поширюватиметься інформація про діяльність « ІНТТАЛ», що формує позитивну думку про організацію, допомагає встановленню партнерських стосунків.

  •            напрямок «Дозвілля»

Мета: залучення учнів, батьків, громадськості села до організації та проведення відкритих виховних заходів, вечорів відпочинку, організації дозвілля.

Завдання

  1. Проведення  вечорів відпочинку.

  2. Проведення родинних свят.

  3. Проведення відкритих тематичних заходів.

Підсумковий етап (травень):

  •              підведення підсумків  міні-проекту « Кращий клас року»;
  •              творчий звіт комісій за нарямками роботи;
  •              День республіки «Вікторія»

Соціальний ефект від упровадження проекту

  •           активізація роботи учнівського самоврядування в школі;
  •                     підвищення соціальної активності учнів та їх участі в громадському житті школи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

I:\анімації\71964931_mka.jpg

 

Додаток  А

Анкета вивчення ефективності роботи учнівського самоврядування

                 Клас__________

  1. Як ти оцінюєш роботу учнівського самоврядування?

 

  1. Яка із комісій органу самоврядування, на твою думку, працювала найкраще?
  • Навчальна комісія
  • Правова комісія
  • Культмасова комісія
  • Господарська комісія
  • Спортивна комісія
  • Шефська комісія
  1. Чи подобаються тобі виховні заходи, що проводяться у школі?
  2. Який захід, проведений протягом року, тобі сподобався найбільше? Чим?
  3. Що ти можеш запропонувати для того, щоб робота органів учнівського самоврядування покращилася?

 

Відповіді на питання №1-3 дай, будь - ласка, за даною шкалою:

5 – дуже подобається, завжди згоден, цілком задоволений;

4 – подобається, згоден, задоволений;

3 – не завжди подобається, не завжди згоден, не завжди задоволений;

2 – не подобається, не згоден, не задоволений;

1 – усе дуже погано.

 

Додаток  Б

Анкета «Учнівське самоврядування»

  1.     Чи потрібне учнівське самоврядування? А) так    Б) ні      В) не знаю

    2. Які зміни потрібно в ньому провести? 

А) у складі   Б) у комісіях     В) при розподілі повноважень

     3.На що може впливати самоврядування?  А) на поведінку учня   

Б) на організацію виховних заходів  В) на організацію дозвілля    

 Г) на розв'язання проблем між учнями і вчителями

 Д) на виконання класом своїх обов'язків

 4. Які ефективні, на вашу думку, методи впливу на учнів?

 А) контроль самоврядування  Б) критика зі сторони класу

 В) штрафи, оголошені самоврядуванням  Г) індивідуальні розмови

 Д) анкети, рейтинги, змагання    Е) інше

 5. Від чого залежить вплив самоврядування?   А) від контролю ЗВР

  Б) від відповідальності самоврядування за свої рішення

  В) від авторитету президента республіки «Вікторія»      Г) інше

 6. Чи відчуваєте ви відповідальність як член самоврядування?

 А) так             Б) ні               В) інколи     Г) не знаю

 7. Які почуття викликає членство у самоврядуванні?

 А) ніякі  Б) сором, байдужість   В) гордість   Г) не знаю   Д) відповідальність           Е) задоволення

  8. Коли згадуєте про участь у самоврядуванні?

 А) коли нагадує ЗВР    Б)постійно     В) на лінійці 

 Г) коли хочу підвищити свій авторитет       Д)коли проходять виховні заходи

  Е) коли ЗВР оцінює негативні сторони інших членів    самоврядування

 

 

 

 Додаток Б

Шановні батьки! Ваші відповіді допоможуть знайти потрібні педагогічні рекомендації щодо виховання дітей у школі, сім'ї. Розраховуємо на вашу відвертість і бажаємо сімейного щастя.

  1. ПІБ батька, матері_____________________________________
  2. Ваш вік ____________, освіта __________________________, фах_________________________
  3. Скільки років перебуваєте у шлюбі_________________________________
  4. Скільки у Вас дітей __________________________, якого віку _______________________
  5. Яку питання сімейного виховання вас найбільше цікавлять  _____________________________________________________________________________
  6. На які теми ви хотіли б послухати лекції _____________________________________________________________________________
  7. З яких питань ви хотіли б отримати консультації _____________________________________________________________________________
  8. Які методи впливу ви використовуєте у вихованні своїх дітей? _____________________________________________________________________________
  9. З якими труднощами зустрічаєтесь під час виховання дітей? _____________________________________________________________________________
  10. Що непокоїть вас у поведінці дитини? _____________________________________________________________________________
  11. Хто і як, на вашу думку, міг би допомогти батькам у вихованні дітей?________________________________________________________________________
  12. Скільки часу щодня ви приділяєте своїм дітям?________________________________________________________________________
  13. Як ви проводите вільний час?_________________________________________________________________________

                                                                                                            Додаток  В

Рольова гра «Вибори Президента республіки «Вікторія»»

1. Підготовчий етап: на підготовчому етапі створюється сценарій гри, в якому описуються правила гри, соціальні ролі та їх функції.

Сценарій гри

Модель демократичних виборів: логіка виборів президента визначається мажоритарною системою: на виборах перемагає кандидат, який набирає більшість голосів.

Утворення виборчої комісії (ВК);

Складання і уточнення списків виборців: список буде складатися зі списку учнів 5-11 класів.

Висування і реєстрація кандидатів:  право висування кандидата мають : класи, Комісії парламенту «Вікторія», самовисування. Доцільно встановити такі необхідні документи для реєстрації кандидата, як анкета кандидата, передвиборча платформа кандидата;

Проведення передвиборчої агітації: утворення передвиборчого  штабу кандидата, який готує програми та агітаційні матеріали, висуває довірену особу кандидата, яка виконує і функцію офіційного спостерігача на виборах. В якості передвиборчої агітації в рольовій грі доцільно застосувати виступи кандидатів зі своїми передвиборчими програмами і подальші дебати між кандидатами, в яких ведучий задає актуальні теми для обговорення і кількість питань, які кандидати задають один одному. Ефективним методом агітаційної кампанії може бути і прес-конференція кандидатів, яка супроводжується виступами кандидатів і питаннями виборців до кожного депутата.

Голосування: процедура голосування повинна бути таємною і прозорою, що передбачає забезпечення невтручання членів виборчої комісії, кандидатів, їх довірених осіб і інших виборців у процес волевиявлення виборців.

Підрахунок та оголошення результатів голосування.

Правила гри: відповідають Конституції України та Законом України «Про вибори Президента України».

Соціальні ролі та їх функції

Члени територіальної виборчої комісії (ЦВК) у складі не більше 4 осіб, їхні функції: провести засідання з обрання голови, секретаря та двох членів комісії та розподілу їхніх функцій; вивісити склад комісії на стенді виборчої дільниці; скласти список виборців; надрукувати бюлетені; підготувати скриньку для голосування; надрукувати посвідчення кандидатів у Президенти; провести засідання з реєстрації кандидатів у вигляді перевірки наявності документів кандидатів і видати їм посвідчення; забезпечити розміщення офіційних матеріалів з анкетами та передвиборчими програмами кандидатів; під час голосування видавати бюлетені і відмічати в списку тих, хто отримав бюлетені; роз’яснювати виборцям, яким чином заповнювати бюлетені; забезпечити таємність волевиявлення; під час голосування, засідань комісії і підрахунку голосів не допускати втручання сторонніх людей в ці процеси; на засіданнях комісії мають право бути присутніми кандидати, довірені особи кандидата, які можуть спостерігати за ходом засідань і голосування; фіксувати порушення, але не втручатися у виборчий процес; провести засідання, на якому підрахувати бюлетені і визначити переможця; вести протоколи засідань (секретар); складати протоколи порушень законодавства з боку кандидатів, довірених осіб або виборців; засвідчувати і підписувати протоколи (голова і секретар комісії) щодо порушень, які ініціюють кандидати їх довірені особи і виборці; розглянути скарги кандидатів, офіційного спостерігача, виборця стосовно порушень законодавства.

Передвиборчий штаб свого кандидата, оформлюють офіційні матеріали (анкету та передвиборчу платформу) свого кандидата, які вивішують в приміщенні виборчої дільниці перед голосуванням; створюють агітаційні матеріали, що можуть включати агітаційні листи, плакати, презентації в Інтернеті і кричалки на підтримку свого кандидата під час проведення агітаційних заходів (дебатів або прес-конференції);

Кандидати в президенти, їхні функції: підготувати передвиборчу платформу; виступити з передвиборчою програмою на дебатах кандидатів і перед виборцями; подавати до виборчої комісії або до суду позови стосовно порушень виборчого законодавства;

Суддя у функції якого виступає ЗНВР або вчитель правознавства, який розглядає позови учасників виборчого процесу та приймає постанову про порушення виборчого законодавства і зобов’язує розглянути цю постанову виборчу комісію;

Довірена особа кандидата в президенти, яка представляє його на дебатах і прес-конференції,її функції: оприлюднює автобіографічні дані кандидата і його досягнення) виступає офіційним спостерігачем на виборах, в тому числі на засіданнях виборчої комісії, фіксує на фото та відео порушення виборчого законодавства, складає скарги і акти до суду за умови порушення прав кандидата, виборців з боку інших суб’єктів виборчого процесу;

Ведучий/а теледебатів або прес-конференції кандидатів в президенти, її/його функції: встановлює основні теми дебатів і визначає регламент виступів кандидатів або кількість тем для обговорення кандидатами, термін виступів кандидатів і кількість питань для виборців на прес-конференції; ведучий повинен чітко слідкувати за регламентом;

Виборці, їхні функції. Виборець голосує особисто. Виборчі бюлетені заповнюються виборцем у кабінці для таємного голосування. Виборець не має права передавати свій виборчий бюлетень іншим особам. Отримання виборчого бюлетеня від інших осіб (крім уповноваженого члена виборчої комісії, який видає бюлетені), заохочення, змушування виборців до передачі виборчого бюлетеня іншим особам шляхом підкупу, погроз забороняється; У бюлетені виборець робить одну позначку "плюс" ("+") або іншу, що засвідчує його волевиявлення, у квадраті проти назви кандидата, за якого (яку) він голосує. Виборець особисто опускає заповнений виборчий бюлетень до виборчої скриньки тощо.

При моделюванні виборів президента в сценарії гри треба врахувати типові порушення виборчого законодавства в Україні, а саме:

  •                                 агітація відбувається в процесі проведення виборів, коли вона заборонена;
  •                                 відсутність інформаційних матеріалів стосовно кандидата в президенти на стенді виборчих дільниць;
  •                                 відсутність виборців у списках;
  •                                 недотримання строків видачі посвідчень кандидатам;

Суддя розглядає скарги суб’єктів виборчого процесу у разі порушення виборчого законодавства, розглядає їх до початку голосування, якщо дії або бездіяльність суб’єктів виборчого процесу відбувалися під час проведення агітаційної кампанії і одразу після голосування, якщо порушення здійснювалися під час голосування.

Підготовка матеріалів і техніки для проведення виборів

Для проведення гри треба підготувати:

  •                                 список виборців;
  •                                 скриньки для голосування;
  •                                 посвідчення кандидатів;
  •                                 передвиборчі платформи кандидатів;
  •                                 офіційні матеріали, що містять анкетні дані та передвиборчі програми кандидатів;
  •                                 анкета кандидата (бібліографічна довідка, оформлена в якості буклету з фотографією, в якій відображені найбільш позитивні моменти його життєвого шляху, особисті досягнення в навчанні, спорті, хобі і життєві плани тощо);
  •                                 бейджі, кандидата та довірених осіб.

Проведення гри

Відкривається робота виборчої комісії, вивішуються на стенді для загалу анкети та передвиборчі програми кандидатів; проводиться засідання комісії з розподілу обов’язків; друкуються необхідні документи: бюлетені, посвідчення кандидатів; розглядаються документи кандидатів і приймається рішення щодо їх допуску до виборів; видаються посвідчення кандидатів; звіряється список виборців; відбувається передвиборча агітація (можуть використовуватися всі легальні методи передвиборчої агітації як зустрічі з виборцями, листівки, плакати із символами і програмами партій і кандидатів, які кандидат використовує під час проведення агітаційної кампанії до початку голосування, організовуються дебати кандидатів у Президенти і/або прес-конференція з питаннями від виборців).

Довірена особа представляє кандидата, його анкетні дані і досягнення. У форматі дебатів кандидати відповідають на питання один одного на суспільно-значимі теми, які визначає ведучий дебатів. У форматі прес-конференції кандидати виступають зі своєю передвиборчою програмою і відповідають на питання виборців.

Під час голосування за столом приміщення виборчої комісії зі списком виборців сидять всі члени виборчої комісії, які роздають бюлетені, пояснюють, як їх заповнювати і який бюлетень визнається недійсним. Вони чітко слідкують, щоб виборець самостійно і таємно заповнив бюлетень, нікому бюлетень не передавав і не фотографував його, запобігають втручанню інших осіб (інших виборців, кандидатів у президенти та їх довірених осіб, членів ВК) у процес волевиявлення. Відбувається підрахунок голосів на засіданні виборчої комісії, складається протокол з підрахунку голосів за підписами всіх членів комісії.

Розглядаються суддею скарги і акти про порушення виборчого законодавства, задовольняються, частково задовольняються або відхиляються, якщо вони не підтверджуються або неправильно оформлені і невчасно подані. Якщо порушення серйозні, тобто такі, що вплинули на результат волевиявлення більше ніж 10% виборців, то суд може визнати результати виборів недійсними. Якщо суддя визнає порушення під час підрахунку голосів, то він може присудити повторний підрахунок голосів.

Додаток  Д

Проект «Кращий клас року»

Мета: Активізувати громадську діяльність учнівських колективів  у рамках роботи учнівського самоврядування; підвищити авторитет і престиж шкільного парламенту; вироблення активної громадської позиції щодо діяльності класів; самокритичної оцінки до неї.

Завдання:

  • Стимулювання активності класних  органів учнівського самоврядування;
  • Визначення сучасного змісту, форм і методів їх роботи;
  • Розробка критеріїв оцінки рівня учнівського самоврядування, проведення систематичного моніторингу громадської думки щодо його розвитку;
  • Залучення якнайбільшої кількості учнів до роботи в органах учнівського самоврядування;

Термін реалізації проекту: жовтень___- травень___

Учасники проекту: учнівські колективи 5-11 класів, заступник директора з навчально – виховної роботи, учнівське самоврядування республіки «Вікторії».

  Очікувані результати:

  1.               Формування банку даних про перспективний досвід у сфері учнівського самоврядування.
  2.               Усвідомлення учнями важливості у вирішенні актуальних проблем школи, розвиток соціальної активності.

Шляхи реалізації:

1.Аналіз та оцінка реального стану функціонування учнівського самоврядування в школі.

2. Розподіл громадських доручень в учнівських колективах.

3. Проведення учнівської конференції.

4. Участь учнівських колективів у районних заходах,реалізація запланованих класних заходів.

5. Аналіз та підбиття підсумків участі у конкурсі «Кращий клас року».

Додаток  Е

 Положення про проведення шкільного конкурсу «Кращий клас року»

  1.                   У конкурсі на звання «Кращий клас року» приймають участь учні 5-11 класів за напрямками роботи комісій парламенту республіки «Вікторія».
  2.                   Конкурс проводиться як підсумок діяльності учнів за такими напрямками:
  •            участь у заходах , що організовує парламент республіки Вікторії

ЗВР, класні керівники ,соціальний педагог , дирекція .

  •  участь у обласних та районних заходах  3-2 ст.
  •  зайняті призові місця  3-4 ст.
  • організація та проведення виховного заходу (лінійки, свята ) 4-5 ст.
  • організація і проведення вечора відпочинку ,конкурсу спортивного

           змагання  2-3 ст.

  • Участь у районних учнівських олімпіадах з базових дисциплін 1ст.
  • Призові місця 5 ст.
  • Перемога у  2 етапі  та участь у 3 етапі олімпіад  4 ст.
  • Участь у МАН інших районних конкурсах по предметах 3 ст.
  • Призові місця та перемога ­ 4-5 ст.
  • Підсумки за семестр за кожного учня, що має високий рівень -1 ст.
  • Випуск стінгазети -2 ст.
  • Проведення виховного заходу підшефному класі 3-5 ст.
  • Робота з ветеранами -2 ст.
  • Проведення краєзнавчої роботи -2ст.
  • Прибирання території 2-ст.
  • Чергування в класі (за тиждень) -1м.-4ст.-2м.-3ст.3м.-2ст.
  • Чергування по школі 3-5 ст.
  • Відвідування бібліотеки 2ст.
  1.                   На засіданні парламенту, щотижня, його члени виставляють кожному класу степи по п'ятибальній системі (5,4,3,2,1)
  2.                   Переможець визначається за кожний місяць окремо і заноситься в рейтингову таблицю І місце – 5 ст., ІІ місце – 4 ст., ІІІ місце – 3 ст., місце – 2 ст., 5-6 місце – 1 ст., 7 місце -  0 ст.
  3.                   Переможцем за рік визначається клас , який набрав найбільшу суму степів.
  4.                   Для підбиття результатів парламент  обирає лічильну комісію, в яку входить президент і заступник, а також голови комісій. Загальна кількість 8 чоловік.
  5.                   Інформацію про діяльність класів готують голови комісій , командири  класів.
  6.                   Контроль за цим здійснює президент школи.
  7.                   У відповідності до Статуту шкільного самоврядування на святі останнього дзвоника переможцям вручаються грамоти, у загальному підсумку переможцю, з погодження дирекції – грошова премія.
  8.               В дане Положення можна внести зміни, доповнення, якщо за них на засіданні парламенту проголосують не менше 2 всіх його членів.

      3.Кожному класу виставляються степи.

   1. Переможця визначають у кінці навчального року, за сумою степів за І і ІІ семестр.

   2. При однаковій сумі перше місце отримує клас, у якого сума середніх балів за другий семестр вища.

   3. Для підбиття результатів обирається лічильна комісія , до складу якої входить президент, віце-президент, голови комісій, заступник директора з навчально-виховної роботи.

 

 

 

 

Додаток  Є

Пам’ятка волонтера

Волонтери – це люди, які діють за велінням серця, безкорисливо і щиро готові надати посильну допомогу тим, хто її потребує. Вони не бояться труднощів, не очікують матеріальної винагороди за свою працю...

Основні прин­ципи діяльності :

· визнавати право на об’єднання за всіма чоловіками, жінками та дітьми не­залежно від расової приналежності, віросповідання, фізичних особли­востей, соціального та матеріального становища;

· поважати гідність та культуру всіх людей;

· надавати допомогу, безкоштовні послуги особисто або організовано - в дусі партнерства та братерства;

· визнати рівну важливість особистих і колективних потреб, сприяти колективному забезпеченню цих потреб;

· ставити перед собою мету перетворити волонтерство на елемент осо­бистого розвитку, набуття нових знань і навичок, удосконалення здібностей шляхом стимулювання ініціативи та творчості людей, які при цьому мають можливість бути творцями, а не корис­тувачами;

· стимулювати почуття відповідальності, заохочувати сімейну, колективну та між­народну солідарність.

Виходячи з основних принципів, волонтери повинні:

· сприяти тому, щоб особиста участь перетворювалась на колективний рух;

· прагнути в міру своїх здібностей та наявності вільного часу успішного завершення, згідно із взятою на себе відповідальністю, спільно розроблених програм;

· співпрацювати зі своїми колегами в дусі взаєморозуміння та взаємної поваги;

· не ухилятись від нових завдань.

 

Додаток  Ж

Програма

діяльності клубу «Ерудит»

  1.                   Загальні  положення. 

Клуб «Ерудит» - творче  об′єднання інтелектуально обдарованих дітей. Створений з метою прилучення учнів  до інтелектуальної праці, розвитку природних здібностей, вихованню в них почуття команди.

  1.                   Завдання:

      розвиток пізнавальних інтересів;

      формування   ерудиції, високого рівня інтелектуального розвитку;

      розвиток  нестандартного мислення,  новітніх  технологій освіти.

  1.                   Організація роботи клубу.

До складу клубу входять команди ( по 6 гравців і 2 запасних ) 8-11 класів. Кожний місяць проходить гра зданого предмета ( за планом ). Гра проходить до 6 балів. Перемагає та команда , яка першою набрала 6 балів. В кінці року команда, що отримала найбільше нагород отримає звання «Найінтелектуальніша команда року» ( та перехідний кубок ). Також за визначенням капітанів команд, визначається кращий гравець року.

ПЛАН

проведення засідання клубу «Ерудит»

Жовтень – Поєдинок ерудитів

Листопад – Правознавчий турнір

ГруденьІнтелектуальна гра «Еврика»

Січень –– Історичний турнір

Лютий Географічний футбол

Березень – Вікторина про футбол

Квітень Загадки про природу

 

 

 

1

 

doc
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
2588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку