Сценарій до Міжнародного дня Миру

Про матеріал

У нелегкий час для України цей день є по-своєму особливий. Ми так багато часу проводимо в соціальних мережах, говоримо про мир, намагаючись донести інформацію про ситуацію у нашій державі, що іноді забуваємо про позитивні емоції.


Перегляд файлу

Міжнародний День  Миру

Мир на землі – це затишок і тиша,

Це сміх дитячий і душі політ ,

Коли поет чарівні вірші пише 

Про незвичайний , дивовижний світ .

Мир на землі – це росяні світанки , 

Краса і творчість , пісня у гаях .

Мир на землі - це вечори і ранки 

Із радістю і щастям у серцях .

Мир на землі – це дім і мама, й тато ,

Й любові стільки - просто через край !

Це та земля, де щастя є багато 

І в кожній хаті – хліба коровай .

Це та земля , де сміх і пісня лине ,

А діти йдуть до школи знов і знов.

Й ніколи у боях ніхто не гине

Бо там господар – щастя і любов .

У нелегкий час для України цей день є по-своєму особливий. Ми так багато часу проводимо в соціальних мережах, говоримо про мир, намагаючись донести інформацію про ситуацію у нашій державі, що іноді забуваємо про позитивні емоції.

Для багатьох людей у сучасному світі дар миру - не більше ніж казкова мрія. Вони живуть в кайданах атмосфери нестабільності та страху. Для них-то в основному і існує цей день.

Світова спільнота долучилася до цього свята ще в 1967 році, коли глава католицької церкви Римський Папа Павло VI ввів його в якості головної події в житті кожного християнина. Через 2 роки Генеральна Асамблея ООН підтримала ініціативу понтифіка, проголосивши свято на офіційному рівні.

Спокій, відсутність воєн, загальне благоденство - це, звичайно, зі світу фантастики. Але кожна розсудлива людина на нашій планеті саме про це і мріє. Складові щастя можна позначити кількома фразами: блакитне небо над головою, яскраве, не затуманене сонце, чисті, не затьмарені поганими помислами душі. Ось до чого потрібно прагнути, заради чого варто жити!

В Україні День миру закріплено відповідно до Указу Презедента України № 100 від 5 лютого 2002 року.

 

Вед. 1.  Добрий день!  Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити міжнародний День миру! Можливо, саме тому, що свято було «створене» священиком, основною думкою цього дня є теза: «Пробач і ти отримаєш мир!».

Вед. 2. Символом міжнародної солідарності всіх людей світу є дзвін миру. Його було відлито з тих монет, які пожертвували діти всіх континентів.

Вед. 1. На дзвоні зроблено напис, який проголошує приблизно таке: «Хай буде всезагальний мир в усьому світі».

Вед. 2. Щороку цього важливого дня – Міжнародного дня миру – люди в усьому світі збираються, щоб знову й знову підтвердити цю думку, вшанувати пам'ять жертв непорозумінь і конфліктів, а також заявити про власну готовність присвятити себе якнайшвидшому втіленню в життя давньої мрії людства.

Вед. 1. А мета ця – побудова більш безпечного та більш справедливого світу.

Вед. 2. А зараз ми пропонуємо подивитися презентацію, присвячену Міжнародному дню Мира, яку підготували учні групи № ______

Вед. 2. Останнім часом з’явилася нова традиція святкування Міжнародного дня миру. В резолюції від 7 вересня 2001 року Генеральна Асамблея постановила щорічно святкувати цей день 21 вересня як «день глобального припинення вогню й насильства».

Вед. 1. У цей день ООН закликає всі країни зупинити військові дії та хоча б на 24 години припинити проливати кров. Тільки мирні переговори та вирішення наявних проблем шляхом діалогу та компромісних рішень можуть дати дійсно відчутні результати та користь для всього людства.

Вед. 1. Здавалося б, що таке двадцять чотири години? Не такий уже й великий термін, але його цілком достатньо для того, щоб уряд кожної країни почув голос свого народу.

Вед. 2. Деякі народи прагнуть покласти край конфліктам, репресіям і нетерпимості. І якби вони могли скористатися основними правами та свободами, то обов’язково заявили би про це.

Вед.1. Свою Відеорозповідь про МИР нам презентують учні групи № ______

Вед.2. Дякуємо групі № ______. Група  № ________  досліджувала думки про  МИР учнів нашого навчального закладу (Відео-інтервью  про МИР)

Вед. 2. Народи світу мріють позбутися злиднів, перестати жити у відчаї.

Вед. 1. Якби не щоденна турбота про хліб насущний та про забезпечення житлом своїх родин, і вони б могли голосніше заявити про свої прагнення.

Вед. 2. Отже, уряди різних країн повинні усвідомити глобальне значення Міжнародного дня миру, а ми для початку маємо навчатися жити в мирі одне з одним.

Вед. 1. Група № ________  досліджувала, що вважають Миром наші викладачі та майстри (Відео-інтерв’ю про МИР викладачів)

Вед. 1.  А чи знаєте ви, що символізує емблема миру - голуб? 

Вед. 2. Відповідь на це питання дає біблійна легенда. Після всесвітнього потопу Ной випустив голуба, аби довідатися, чи спала вода на землі. Голуб повернувшись, приніс оливкову гілочку як свідчення благодатних умов для проживання . З того часу почали вважати зображення голуба з оливковою гілочкою символом миру, добра та благополуччя. 

Вед. 1. А як вважають учні групи № _______ (презентація символу миру – голуб)

Вед. 2. Знак символа мира - «Пацифик» або «Хрест мира» - історію його створення та форму досліджувала група № ______________

Вед. 1. Нема на всій Землі бажанішого слова, ніж “мир”, ненависнішого, ніж “війна”.

Вед. 2. Мир!  Це  слово  звучить по-різному на континентах Землі. Але скрізь воно означає прості й одвічні істини.

Вед. 1. Як звучить слово «МИР» на різних мовах досліджували учні групи № _____

Вед. 1. Збереження миру у всі часи було найважливішою проблемою.

Вед. 2. Мир – це життя, щастя, радість, чисте небо над головою.

Вед. 1. Мир – це упевненість у завтрашньому дні, у своєму майбутньому.

Вед. 2. Мир – це можливість спокійно учитися, працювати, любити і поважати одне одного.

Вед. 1. Свої дослідження представляють групи № ______ і № _______ (плакати)

Вед. 1. Війни на планеті не припиняються майже ніколи. То в одному кінці землі, то в іншому спалахує страшне полум'я, й тоді знову гинуть люди, ллється кров, плачуть матері й діти. . На жаль, наше бажання вирішувати соціальні, політичні, національні суперечки лише з позиції сили лежить в основі багатьох проблем сучасного світу.

Вед. 2. Не менше 43 мільйонів дітей у всьому світі не мають можливості відвідувати заняття у навчальних закладах через збройні конфлікти, відзначається у доповіді благодійної організації “Cпасіть дітей” (США). Перше місце займає Сомалі, де більше 89 відсотків дітей не ходять до школи.

Вед. 1. А ми запрошуємо групу № _____  (пісня про мир)

Вед. 2. Згадаймо факти з історії. Оскільки у Древній Греції досить часто відбувалися військові конфлікти, було вирішено, що під час проведення  Олімпійських ігор,  припиняти всі військові дії. Греки були великими шанувальниками спортивних змагань, тому спорт став посланцем миру.

Вед. 1. Відтоді мета Олімпійських ігор - вдосконалювати тіло і душу людини, об’єднувати людей всього світу, сприяти налагодженню мирних і толерантних стосунків.

 Девізом олімпійців стали слова  «О, спорт, ти – мир!»

Вед. 2. А ми запрошуємо групу № _____, яка під час жеребкування не отримала завдання. Їх очікує бліц-завдання: ми пропонуємо групі № ____ підготувати пантоміму на фразу, а зал спробує потім її відгадати.

Вед. 1. А поки учні готуються, ми запрошуємо групу № _____, яка приготувала вам конкурс пісень.

Вед.1 . Україна завжди була дуже миролюбною державою. Вона ніколи не розпочинала воєн, а лише захищала свої інтереси. Українці завжди жадали жити під мирним небом і працювати на рідній землі.

Вед. 2. На сході України гинуть військові і мирне населення. Для нас вже стали звичними слова « Біженці», «Загиблий», «Зниклий безвісти». Нам дуже хочеться, і ми віримо в те що ці страшні сторінки нашої історії закінчаться найближчим часом.

Вед. 1. Флешмоб від учнів групи № ____

Вед. 1. Світ величезний. Кожен з нас є невеликою частинкою земної кулі. А якщо кожна частинка буде доброю і миролюбною, то на землі завжди буде мир.

Вед. 2. Ми — молодь України — прагнемо жити в мирі й злагоді. Мир — це життя, це благополуччя та благоденство в кожній сім'ї. Всі ми живемо надією на краще.

Вед. 1.Нехай у XXI столітті на морі, на суші, під водою і в космічних просторах лунає радісний, невгамовний сміх, а сльози виступають на очах тільки від радості.

Вед. 2. Невід'ємною процедурою святкування Дня миру ООН служить символічний дзвін – «Дзвін миру», подарований Японією ООН в 1954 році. Цей дзвін був відлитий з монет, які зібрали діти з 60 країн світу. На ньому напис, відомий багатьом: «Хай живе загальний мир у всьому світі».

Вед. 1. Ми можемо з вами лише прослухати його дзвін у записі,  але цей дзвін нехай Наш дзвін не справжній, змусить задуматися кожного: який хиткий, тендітний наш світ, а значить його потрібно берегти!

Дзвін колокола

Вед. 2. Дякуємо за увагу. Зі святом Вас!

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Жуков Володимир Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бочарова Ганна Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
42691
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку