Проект: «Вирости квітку власноруч»
Мета проекту:
-
Ознайомлення з загальними відомостями про догляд за кімнатними рослинами, основними групами кімнатних рослин;
-
озеленення та благоустрій шкільного приміщення;
-
створення колекції кімнатних рослин, збагачення їх видового складу;
-
за допомогою квітів покращити настрій всім оточуючим;
-
формування ставлення учнів до живої природи, системи екологічних цінностей учнів, природозберігаючої поведінки, естетичних цінностей.
Завдання проекту:
-
навчитись правильно і послідовно виростити свою рослину дотримуючись всіх правил догляду за рослинами;
-
ознайомитися з видовим складом кімнатних рослин, способами їх розмноження;
-
формувати навики догляду за кімнатними рослинами;
-
сформувати вміння створювати композиції кімнатних рослин.
Очікувані результати:
Сприяти формуванню стійкого інтересу в учнів до вивчення природи, усвідомленню практичного значення біологічних знань у повсякденному житті,
Творча співпраця між любителями кімнатних рослин;
Допомогти учням зробити свідомий вибір майбутньої професії. Розширити знання учнів про видову різноманітність кімнатних рослин та їх здоров’язберігаюче та культурно-естетичне значення.
Тип проекту:
-
Колективний, довготривалий;
-
За характером проектної діяльності: ознайомлювальний, інформаційний, практичний.
Декілька причин, що обумовлюють висаджування рослин в приміщеннях
(мотивація навчально-виховної діяльності):
-
Покращують клімат в кімнаті.
-
Відфільтровують частинки пилу в повітрі.
-
Охолоджують влітку повітря за рахунок випаровування.
-
Підвищують вологість повітря.
-
Знижують вміст вуглекислого газу в повітрі.
-
Вбирають з повітря шкідливі хімічні речовини (формальдегід, тютюновий дим).
-
Кімнатні рослини є індикаторами мікроклімату в житлових приміщення.
-
Деякі рослини мають заспокійливу дію, інші - навпаки – збуджуючу.
-
Сприяють зняттю стресів та покращенню самопочуття.
-
Створюють неповторну атмосферу у приміщенні.
-
Роблять приміщення більш жилим та затишним.
-
Радують гостей.




