Проєкт “Захист і збереження природи- справа кожного громадянина.”2-4 клас

Про матеріал
Проєкт “Захист і збереження природи- справа кожного громадянина” для 2-4 класу. Методичний матеріал для уроків ЯДС
Перегляд файлу

Проєкт “Захист і збереження природи- справа кожного громадянина.”2-4 клас

 

Алгоритм виконання

Навчальний проєкт

1

Тема навчального проєкту. 

Захист і збереження природи- справа кожного громадянина.

 

2

Актуальність теми проєкту.

Сьогодні гостро стоїть питання стану навколишнього середовища. Забрудненість призводить до хвороб та природніх катаклізмів. Тому тема збереження та захисту природи є актуальною на сьогодні.

 

3

Тип проєкту. Час, необхідний для реалізації навчального проекту.

Інформаційно-дослідницький.

Міжпредметний.

Груповий.

Короткотривалий .

 

4

Ключове питання. Тематичні питання.

-Навіщо берегти природу?

-Як  я можу зберегти природу?

- Що для цього мені необхідно?

- Навіщо мені це потрібно?

 

5

Мета та завдання проєкту.

  • Ознайомити учнів з діяльністю людини, що може принести довколишньому середовищу, як користь так і шкоду;
  • вчити учнів самостійно працювати з інформацією, аналізувати ,представляти інформацію у вигляді готового продукту ;
  • удосконалювати навички роботи за певним порядком (алгоритмом);
  •  вчити учнів працювати в групі, брати на себе відповідальність, приймати рішення;
  •  Вчити учнів презентувати результати своєї роботи.

 

 

6

Предметні (галузеві) та ключові компетентності, спільні для всіх компетентностей вміння, які можна сформувати в учнів під час роботи над даним проєктом.

Предметні та ключові компетентності зазначено в картці само оцінювання, з якою діти знайомляться до початку роботи над проектом та заповнюють її після завершення у заключному етапі.

 

 

7

Назви груп та завдання для виконання під час реалізації проєктної діяльності. 

«Інформатори»

Знайти і Інтернеті інформацію про  те, які дії  людей  можуть  нанести шкоди довкіллю.

«Дослідники»

Провести досліди як забруднюється повітря біля свого будинку.

(Лист паперуА4 прилаштувати надворі і спостерігати за зміною його впродовж доби), як людина забруднює навколишнє середовище в парку.

«Пошуковці» 

 Знайти інформацію,  як людина  може  сприяти збереженню природи.

 

 

8

Завдання/система завдань. Інструктивні матеріали.

Опрацювати джерела та ресурси дані вчителем та знайти свої.

Працювати в групах  у відповідності до картки самооцінювання.

Інструкція як провести дослід.

 

9

Перелік джерел для опрацювання учнями.

Список покликань на використані ресурси.

1.Давайте будемо дбати про навколишнє середовище. Топ 10 корисних звичок для збереження природи.

https://youtu.be/V02FPK95Y00 

2. Збереження довкілля - справа кожного

https://youtu.be/OsOUxL-PgoY 

3. Екологія. Вода - безцінний дар природи. Збереження води.

https://youtu.be/OEU2GfVpwlY 

 

 

 

10

Очікувані результати (освітній продукт як результат роботи кожної групи).

Освітній продукт групи «Інформатори» презентація.

Освітній продукт «Дослідників» опис дослідів та їх результатів, демонстрування фото доказів (фотоколаж)та доповідь.

Освітній продукт «Пошуковців»- презентація.

 

11

Етапи проведення проєкту (підготовчий, практико-виконавчий, заключний) та їх змістове наповнення.

Підготовчий етап

Вчитель знайомить учнів із темою, метою проекту.

Ставить ключові питання.

За допомогою методу «Мозкового штурму» або «Асоціативного куща» визначаються гіпотези, щодо розв’язання проблеми.

Пропонує розподілитися в групи для роботи над проєктом.

Долучення до роботи над проектом батьків.

Пам’ятка для батьків.

  1. Батьки   не беруть на себе виконання проєкту, а лише допомагають, підтримують дитину.
  2. Допомога проявляється у вигляді порад, вибору джерел інформації, організації роботи.
  3. Батьки підтримують мотивацію та забезпечують самостійність виконання роботи дитиною.
  4. Стежать за дотриманням часових рамок етапів проєктної діяльності.
  5. Надають допомогу в оформленні презентації проєкту.
  6. Беруть участь у презентації проєктів у якості експертів, гостей, глядачів.

Надають позитивний відгук роботі дитини, підтримують, надихають на завершення

Діяльність учнів: 

Практико-виконавчий

Дії вчителя:спостерігає,координує діяльність учнів,

консультує.  Робить записи в таблицю результатів.

Дії учнів:збирають та опрацьовують інформацію; спостерігають за об’єктами дослідження; працюють з літературою та  інтернет ресурсами.

Заключний етап

Дії вчителя

Оцінює процес роботи кожної групи відповідно до критеріїв.

Можливе залучення батьків у якості експертів.

Дії учнів

Кожна група презентує свій освітній продукт, як результат роботи в проекті.

Демонструють презентації, фотоколаж,доповідь.

 

 

12

Критерії оцінювання освітнього продукту та діяльності дитини в групі.

Критерії оцінювання

 1.Освітній продукт має відповідати темі проекту, роботи групи. 

2.Презентація проекту чітка.

3. При захисті висловлювання зв’язні, послідовні.

4.У дослідженнях є аргументовані докази.

5.Лаконічна подача.

Картка самооцінювання для учнів

 

 

 

13

Перелік використаних під час проєктної діяльності електронних засобів навчання, матеріалів та обладнання.

Ноутбук, телефон (фотоапарат ), принтер,матеріали для досліджень папір)

 

14

Дошка візуалізації навчального проєкту (покликання).

 

Картка для самооцінювання роботи в групі в інформаційно-дослідницькому проекті «Захист і збереження природи- справа кожного громадянина»

- знаю які дії виконувати для збереження природи;

 - з увагою сприймаю усні репліки ,виконую певні дії у відповідь на прохання  чи відповідно до інструкції;

- укладаю послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для реалізації завдань інформаційно-дослідницького  проекту;

- об’єднуюсь з іншими дітьми у групу для навчання;

- виконую запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуюсь із рішенням команди;

- використовую інформацію з відомих  джерел (книги, фільми тощо);

- оформлюю інформацію, що відшукав, у вигляді власного письмового висловлювання;

- перевіряю, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляю їх;

- презентую результати діяльності  групи.

                                    https://lh6.googleusercontent.com/OQ3LjFcKUIWvuSs0hiW-GNY5gyx7gZTOup-DE56nOMj6CxwtNRbTBU9McfJNldBFPu6WlF74ndNVLmJG8CCnWAi1_pAz40bElVFb4BWndpDQP5QQ2wf8zRn8ODqjarvChiMjS3ptfUQt4lpKoXgT9woJOInTo8n4Z-b_y1eMWXwFr7rK5JeOiyT17i6xLA

Використано матеріали Інтернетресурсів.

1.https://youtu.be/Pb4noGc8y0w

2.Чим шкідливий поліетилен та як з цим боротися? - Бест Друк (bestdruk.com.ua) 3. Підручник « Я досліджую світ» О.Волощенко 2частина с. 61,68.

 

docx
Додано
5 лютого
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку