Проєктна діяльність в початковій школі

Про матеріал
Презентація створена для систематизації знань про проєктну роботу з учнями початкових класів. Цей матеріал вчитель використовує для роботи над своєю навчально-методичною проблемою.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проєктна діяльність в початковій школіВербовецька гімназія. Пасайлюк Ганна Василівна

Номер слайду 2

Технологія проєктів Термін «проект» (рrоjесtіо) у перекладі з латинської означає – кинутий вперед задум. Це індивідуальна, частіше групова або колективна діяльність школярів, яка спрямована на створення певного унікального кінцевого продукту. Навчальний проєкт – самостійна завершена творча робота, виконана під керівництвом вчителя, а також – це ігрова самостійна робота учнів, яка виконана під керівництвом вчителя.

Номер слайду 3

Етапи проєктної роботи “5 П+1 П”1. Проблема2. Планування3. Пошук інформації4. Продукт5. Презентація6. Підведення підсумків та продовження

Номер слайду 4

Мета застосування проєктної технології1. Підвищення мотивації навчання2. Розвиток критичного мислення3. Розвиток в учнів комунікативних навичок, умінь працювати в групах4. Виконувати соціальні ролі5. Орієнтування в соціальному просторі6. Застосування знань на практиці,створення позитивної атмосфери

Номер слайду 5

За домінуючим видом діяльності:* дослідницький проєкт (це найскладніший проект, обрана тема повинна бути актуальною, а мета – чіткою);* пошуковий проєкт ( анкетування, складання таблиць, діаграм);* творчий проєкт (результатом такого проекту можуть бути: газета, літературна збірка, відеофільм, свято, вистава тощо); * рольовий або ігровий проєкт (розподіляються ролі, наявні елементи костюмів, створюється певна ігрова ситуація); * практичний проєкт (наприклад, модель діючого механізму, створена своїми руками розвиваюча гра);* інформаційні.

Номер слайду 6

Кількість учасників та тривалість проведення:* особистісні;* парні;* групові;* колективні.* короткотривалі;* середньої тривалості; * довготривалі.

Номер слайду 7

Переваги проєктного навчаннядля учнів: * традиційна аудиторія перетворюється у відкритий навчальний простір, в якому учні рухаються у власному темпі;* у процесі виконання проекту виникає потреба в самонавчанні та самовдосконаленні;* навчання на основі запам’ятовування та повторення переходить до інтеграції, відкриття та презентації набутих знань;* учні мають можливість проходити всі етапи “виробництва”: від ідеї, створення моделі майбутнього продукту до його реалізації.

Номер слайду 8

Для вчителів:* надає вчителям можливість вибудувати позитивну історію стосунків з учнями за нових умов;* підібрати учням ролі, підкресливши їхні індивідуальність і природні таланти.* Звичайно, на фоні очевидних переваг існує й певна небезпека застосування проєктного навчання: виникає ризик не виконати навчальну мету і не досягти результатів. Але цього можна уникнути, якщо раціонально спланувати процес.

Номер слайду 9

Для вчителів:* зацікавлювати дітей у дослідженні теми;* викликати бажання навчатися і пізнавати нове;* надавати дослідникам час і простір для реалізації задумів,для спроб і помилок;* проявляти гнучкість у взаємодії з учнями;* надавати учням можливість отримувати досвід агентності шляхом реалізації власних ідей;* заохочувати учасників до роздумів і висловлювання своїх думок,сприяти формуванню власного бачення дослідників;* зосереджувати увагу на процесі,а не на результаті;* стимулювати дослідницький процес запитаннями.

Номер слайду 10

Джерела:* Проєктна робота в початковій школі (методичний посібник із фасилітації проєктної роботи з учнями 1-4 класів);* інтернет-ресурси.

pptx
Додано
3 липня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку