•Метод проект в у наш час уважається
технолог єю ХХІ стол ття, адже дає змогу
ефективно формувати в учн в ключов
компетентност : вм ння вчитися, нформац йнокомун кативну, загально-культурну,
здоров’язбережувальну, громадянську, соц альну; дає можлив сть залучати до науково-досл дної та пошукової д яльност , створювати додаткову
мотивац ю до навчання, а також вже у ранньому в ц найб льш повно визначати та розвивати нтелектуальн та творч зд бност дитини.
застосування методу проектв:
1.- п двищення мотивац ї навчання;
2. - розвиток критичного мислення;
3. - розвиток в учн в комун кативних навичок, ум нь працювати в р зноман тних групах, виконувати соц альн рол ;
4. - ор єнтування в нформац йному простор ;
5. - застосування знань на практиц ;
6. - створення позитивної атмосфери.
7. навчання вм нню знаходити р шення р зноман тних проблем, як пост йно виникають в житт людини, яка займає активну життєву позиц ю;
8. виховування самост йної в дпов дальної особистост , розвиток творчих розумових зд бностей;
З точки зору учня – це можливсть робити щось цкаве самостйно або в груп Це діяльність, яка дозволяє:
направляти знання
вмння на виршення
проявити проблеми, коли себе, результат носить
спробуватипрактичний характер свої сили,
використати свої знання
Дозволяє навчати проектуванню, тобто навчати: |
ум нню готувати матер ал для проведення презентац ї: газета, свято, тематична м н -зб рка, виставка малюнк в Фотоальбом, рольова гра. |
практичному застосуванню знань, ум нь навичок в р зноман тних ситуац ях; |
К Л А С И Ф І К А Ц І Я П Р О Є К Т І В :
За к льк стю учасник в: ндив дуальн;
групов (2-6ос б);
колективн .
За часом:
короткотривал
(1-3 уроки); середньої тривалост
(до м сяця);
довготривал
(к лька м сяц в).
Навчально-
телекомун кац йн
Інформац йн
ДОСЛІДНИЦЬКІПрактично-
ор єнтован
Як об’єднати учнів у проєктні групи?
Деякі теми, над якими працюють учні:
•Засоби безпеки у
транспорт (творчий)
•Проф лактика шк льних хвороб
(практично-ор єнтовний)
•Пожежна безпека
(нформац йнотелекомун кац йний, практично-ор єнтовний)
Моделювання ситуац ї з
конструктивним розв'язанням конфл кт в (гровий)
Створення реклами, буклет в, лист вок про шкоду тютюну, алкоголю та наркотик в.
Проблеми неправильного
харчування (творч , нформац йн)
Визначення маси т ла, зр сту та
сп в дношення цих
показник в в дпов дно до в ку.
Особиста г г єна
Вправи на
концентрац ю уваги, розвиток пам’ят , уяви.
На завершення хочеться згадати слова великого гуман ста педагога Ж.Ж. Руссо:
«Щоб зробити дитину розумною розважливою, зроб ть її м цною здоровою».
Тож давайте виховувати здорову, творчу та думаючу особист сть!
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ)
The еnd…
Тo be continued…