Тема׃ «Виконання правил дорожнього руху – залог твоєї безпеки» профілактична бесіда
Мета׃
-систематизувати знання по ПДР;
-розвинути навики безпечної поведінки на проїжджої частині;
-попередити найбільш розповсюджені помилки дітей на дорогах;
-Розвинути бажання та вміння застосовувати правила дорожнього руху для попередження небезпечних ситуацій на дорогах;
-виховання культури спілкування.
Тема׃ «Виконання правил дорожнього руху – залог твоєї безпеки» профілактична бесіда
Мета׃
Обладнання:
Хід заняття
Вступна частина:
І. Привітання
Вчитель. Всім доброго дня! Пропоную всім по колу назвати своє ім’я та назвати марку та модель авто, яка вам більш за все подобається.
Кожен учень повинен висловитись.
ІІ. Мотивація.
У кожної людини бувають такі ситуації, коли немає бажання чекати, або треба встигнути, чи просто замислився та не помітив автомобіль, який наближається.
Але дорога не терпить помилок та забирає життя.
ІІІ. Актуалізація
Вчитель. Як ви вже здогадались, сьогодні ми знов поговоримо про правила дорожнього руху. Щоденно на дорогах України помирають понад 200 дітей, чиїхось самих, самих улюблених, найдорожчих дітей…
5 тисяч отримують поранення. І це не лише цифри, це чиїсь страждання, біль, порушення надій. Якщо подивитись на ці цифри в порівнянні з всесвітом, то вони мізерно малі. Якщо роздивлятись їх по кількості виплаканих сліз матерів, родичів, то це величезні цифри.
ІV. Зворотній зв’язок
Мозковий штурм.
Давайте поміркуємо, хто винен в їх загибелі?
Учні пропонують відповіді, та записують їх на дошці.
Основна частина:
І. Теоретична частина
Перегляд та обговорення мультимедійної презентації.
Руханка „Дорожній рух”
Вчитель
ІІ. Практична частина
Робота в групах.
Вчитель. Зараз ми перейдемо до практичної частини і перше завдання – це творча робота у групах. Я пропоную об’єднатись у 3 групи по кольорам світлофора. На столах, для кожної групи, лежить завдання, приладдя та елементи костюмів. За 10 хвилин ви повинні інсценувати життєву ситуацію, позначену у картках.
Колективна робота.
Створення проекту « По дорозі до школи. »
Вчитель. Кожен з вас ідучи до школи, або прогулюючись з друзями перетинає шосе, бульвари, дороги. А чи знаєте ви всі дорожні знаки нашого мікрорайону?
( відповіді учнів )
Вчитель. А давайте перевіремо..
Зверніть увагу на цей плакат. Ч и впізнаєте те, що зображене на ньому?
(відповіді учнів)
І завдання.
Вчитель. Так, дійсно, це мапа нашого мікрорайону. Кожен з вас, по черзі підійде до неї та прикріпить дорожний знак чи світлофор на належне місце на мапі. Ви можете обирати з розташованих знаків на столі та прикріплювати за допомогою скотча.
(учні прикріплюють знаки, а вчитель допомагає, відрізуючи скотч, орієнтує на мапі)
ІІ завдання.
Вчитель. З першим завданням ви впорались, але найцікавіше залишилось…
Зараз вам треба виділити найнебезпечніші ділянки дороги до школи червоним маркером та пояснити, чому ви так вважаєте.
Заключна частина:
І. Зворотній зв'язок.
Продовжити фразу «Для мене виконання правил дорожнього руху, це…»
ІІ. Завершення заняття.
Снігова куля
Вчитель підходить до найактивнішого учня та аплодує йому, потім вже вдвох вони підходять до іншого. Продовжується аплодування доки всі учні не будуть задієни.
Додаток 1
Картка І
Підлітку на велосипеді треба пересікти чотирьох колійну дорогу.
Показати як правильно та неправильно пересікати.
Картка ІІ
Підліток – пасажир автомобілю.
Показати вірну та невірну поведінку.
Картка ІІІ
Підліток – свідок ДТП.
Показати вірну та невірну поведінку.