профілактична бесіда «Виконання правил дорожнього руху – залог твоєї безпеки»

Про матеріал

Тема׃ «Виконання правил дорожнього руху – залог твоєї безпеки» профілактична бесіда

Мета׃

-систематизувати знання по ПДР;

-розвинути навики безпечної поведінки на проїжджої частині;

-попередити найбільш розповсюджені помилки дітей на дорогах;

-Розвинути бажання та вміння застосовувати правила дорожнього руху для попередження небезпечних ситуацій на дорогах;

-виховання культури спілкування.

Перегляд файлу

Тема׃ «Виконання правил дорожнього руху – залог твоєї безпеки» профілактична бесіда

Мета׃

  • систематизувати знання по ПДР;
  • розвинути навики безпечної поведінки на проїжджої частині;
  • попередити найбільш розповсюджені помилки дітей на дорогах;
  • Розвинути бажання та вміння застосовувати правила дорожнього руху для попередження небезпечних ситуацій на дорогах;
  • виховання культури спілкування.

Обладнання:

  • мапа мікрорайону;
  • елементи костюмів та приладдя для інсценування ( 3 капелюха працівників ДАІ, макет автомобіля, бинти, дорожні знаки, 3 жезли) ;
  • дорожні знаки реальних розмірів;
  • дорожні знаки розміру 2х2 см. ;
  • правила дорожнього руху;
  • кольорові маркери, фломастери;
  • стікери, аркуші формату А-4;
  • плакат « Мої думки» з попередніх занять;
  • ноутбук;
  • ножиці, скотч;
  • кола 3 кольорів для об’єднання у групи;
  • картки з завданнями для груп.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

Вступна частина:

І. Привітання

Вчитель. Всім доброго дня! Пропоную всім по колу назвати своє ім’я та назвати марку та модель авто, яка вам більш за все подобається.

Кожен учень повинен висловитись.

ІІ. Мотивація.

У кожної людини бувають такі ситуації, коли немає бажання чекати, або треба встигнути, чи просто замислився та не помітив автомобіль, який наближається.

Але дорога не терпить помилок та забирає життя.

ІІІ. Актуалізація

Вчитель. Як ви вже здогадались, сьогодні ми знов поговоримо про        правила дорожнього руху. Щоденно на дорогах України помирають понад 200 дітей, чиїхось самих, самих улюблених, найдорожчих дітей…

5 тисяч отримують поранення. І це не лише цифри, це чиїсь страждання, біль, порушення надій. Якщо подивитись на ці цифри в порівнянні з всесвітом, то вони мізерно малі. Якщо роздивлятись їх по кількості виплаканих сліз матерів, родичів, то це величезні цифри.

ІV. Зворотній зв’язок

Мозковий штурм.

Давайте поміркуємо, хто винен в їх загибелі?

Учні пропонують відповіді, та записують їх на дошці.

Основна частина:

І. Теоретична частина

Перегляд та обговорення мультимедійної презентації.

Руханка „Дорожній рух”

Вчитель

  • Об’єднайтесь у пари, станьте один за одним. Домовтеся між собою, який транспортний засіб ви представлятимете – автомобіль, мотоцикл чи велосипед.
  • Ті, хто стоїть попереду, заплющують очі. Вони – „транспорті засоби”, а ті, хто позаду, - „водії”.
  • Завдання „водіїв” – керувати „транспортними засобами” і стежити за іншими учасниками дорожнього руху.
  • У разі зіткнення учасники ДТП вибувають із гри.

 

ІІ. Практична частина

 Робота в групах.

Вчитель. Зараз ми перейдемо до практичної частини і перше завдання – це творча робота у групах. Я пропоную об’єднатись у 3 групи по кольорам світлофора. На столах, для кожної групи, лежить завдання, приладдя та елементи костюмів. За 10 хвилин ви повинні інсценувати життєву ситуацію, позначену у картках.

  1. Об'єднання: у капелюсі лежать кола червоного, жовтого та зеленого кольорів, по кількості учнів. Кожна дитина не глядячи обирає коло та займає місце за столом аналогічного кольору.
  2. Робота в групах: учні опрацьовують ситуації, подані на картках (дод.1), розподіляють ролі, інсценують.
  3. Презентація творчих робіт: по черзі кожна група виходить на імпровізовану сцену та демонструють життєві ситуації.
  4. Підведення підсумків: на стікерах учні пишуть причини виникнення кожної ситуації та кріплять на плакат « Мої думки», вибірково коментуючи.

Колективна робота.

Створення проекту « По дорозі до школи. »

Вчитель. Кожен з вас ідучи до школи, або прогулюючись з друзями перетинає шосе, бульвари, дороги. А чи знаєте ви всі дорожні знаки нашого мікрорайону?

( відповіді учнів )

 Вчитель. А давайте перевіремо..

Зверніть увагу на цей плакат. Ч и впізнаєте те, що зображене на ньому?

 (відповіді учнів)

І завдання.

Вчитель. Так, дійсно, це мапа нашого мікрорайону. Кожен з вас, по черзі підійде до неї та прикріпить дорожний знак чи світлофор на належне місце на мапі. Ви можете обирати з розташованих знаків на столі та прикріплювати за допомогою скотча.

(учні прикріплюють знаки, а вчитель допомагає, відрізуючи скотч, орієнтує на мапі)

ІІ завдання.

 Вчитель. З першим завданням ви впорались, але найцікавіше залишилось…

Зараз вам треба виділити найнебезпечніші ділянки дороги до школи червоним маркером та пояснити, чому ви так вважаєте.

Заключна частина:

І. Зворотній зв'язок.

Продовжити фразу «Для мене виконання правил дорожнього руху, це…»

ІІ. Завершення заняття.

Снігова куля

Вчитель підходить до найактивнішого учня та аплодує йому, потім вже вдвох вони підходять до іншого. Продовжується аплодування доки всі учні не будуть задієни.

 

Додаток 1

Картка І

Підлітку  на велосипеді треба пересікти чотирьох колійну дорогу.

Показати як правильно та неправильно пересікати.

Картка ІІ

Підліток – пасажир автомобілю.

Показати вірну та невірну поведінку.

Картка ІІІ

Підліток – свідок ДТП.

Показати вірну та невірну поведінку.

 

 

 

doc
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
2190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку