Вибір професії – це дуже важлива подія в житті кожної людини. Але яку б професію ви не вибрали, вам завжди знадобляться знання отриманні в школі. Тому намагайтесь вже зараз визначити область ваших інтересів, більше читайте, набирайтесь досвіду та знань. Для цього потрібно пробувати себе в самих різних областях, галузях (слайд 13). Не даром один мудрець мовив: «Щоб не помилятися потрібно мати досвід, щоб мати досвід потрібно помилятися»
Профорієнтація. «Формула успіху. Хочу-Можу-Треба»
I Вступ(слайд1).
Пройде зовсім небагато часу,і вам доведеться ВИБИРАТИ свій шлях у житті (слайд 2).
Цей шлях починається з перехрестя від якого розходяться шляхи не як у казці, не з 3 доріг…(слайд 3,4).
…а з 50 тисяч доріг, саме стільки зараз існує ПРОФЕСІЙ(слайд 5).
II Основна частина
І дуже важливо не помилитися у виборі шляху. Адже від цього вибору залежить дуже багато: (слайд 6).
Недарма кажуть,що обираючи професію, людина,обирає свою долю(слайд 7).
Статистика вказує на те, що кожна третя людина на запитання: «Чи задоволений він обраною професією?», давали відповідь, що не зовсім, і якщо починати з початку, то напевно пішли іншою дорогою (слайд 8).
Постає питання: Як ви вважаєте, чому молоді люди помиляються у виборі професії? (слайд 9). Відповіді учнів.
Багато є причин помилок у виборі професій, але тоді як же її ВИБРАТИ ПРАВИЛЬНО? Відповіді учнів.(слайд 10) .
При виборі професії потрібно користуватися формулою « Хочу- Можу- Треба» (слайд 11). Ці слова, як 3 величини, де кожна має свою визначення: (слайд 12)
Вибір професії – це дуже важлива подія в житті кожної людини. Але яку б професію ви не вибрали, вам завжди знадобляться знання отриманні в школі. Тому намагайтесь вже зараз визначити область ваших інтересів, більше читайте, набирайтесь досвіду та знань. Для цього потрібно пробувати себе в самих різних областях, галузях (слайд 13).
Не даром один мудрець мовив: «Щоб не помилятися потрібно мати досвід, щоб мати досвід потрібно помилятися» (слайд 14). Як ви розумієте цей вислів? Відповіді учнів.
III Підведення підсумків
Мозковий штурм (слайд 15).