Профорієнтаційна робота з учнями «Екскурсія до перукарні»

Про матеріал

Розробка сценарію профорієнтаційної роботи з учнями «Екскурсія до перукарні» пропонується для роботи вчителям початкових класів під час канікулярного часу. Що являє собою професія "перукар"? Сучасний перукар - це не просто людина, що вміє стригти і фарбувати волосся. Він повинен бути чарівником, що створює своїм клієнтам унікальні образи. Вміння знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта - це далеко не всі особисті якості, які вимагає професія перукаря.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://dutsadok.com.ua/_ld/0/82633367.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вчителі початкових класів

Криворізької

загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів № 48

Морозова

Вікторія Петрівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

  • розширювати уявлення учнів про навколишнє середовище, формувати навички спілкування поза школою,  ;
  • познайомити дітей із соціально значущими будівлями міста;
  • розширення кругозору учнів, спостережливість;
  • вчити економити кошти сімейного бюджету;
  • виховання культури поведінки в громадських місцях;
  • повторити правила дорожнього руху.

 

 

Попередня робота:

  • розглядання ілюстрацій на тему «Професії людей»;
  • заочне знайомство із професією перукаря.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід екскурсії

 

І. Організаційна частина. Попередня робота:

  1.     Розглядання ілюстрацій на тему «Професії людей».
  2. Заочне знайомство із професією перукаря. Розповідь учня, мати якого працює перукарем.

Моя мама працює перукарем. Мені подобається ця професія. Перукарня простора. Там завжди багато відвідувачів. Жінки приходять сюди підстригтися, зробити гарну зачіску. Мама використовує різні гребінці, фен, ножиці, перукарські засоби. Вигляд відвідувачів змінюється на очах, вони стають ще гарнішими. Повертаються  додому з хорошим настроєм.

Професія перукаря дуже потрібна, вона приносить радість людям.

 

  1. Походження слова – перукар (церульник).

Цирульники потрібні були в усі часи, однак раніше їх праця не була настільки високооплачуваним, як зараз, так і престижною таку роботу не можна було назвати. Історія професії "перукар" налічує кілька тисячоліть. Мода на зачіски існувала ще в Стародавньому Єгипті. У завдання цирульників входили створення і догляд за перуками знатних вельмож. В середні віки у чоловічого населення популярною була стрижка «під горщик», а жінки приховували своє волосся від сторонніх поглядів під тканинними накидками. Найбільшої майстерності професія цирульника досягла в 17-м столітті: в цей час в моду увійшли величезні перуки, що досягають у висоту до 50 см. Для того щоб споруджувати і підтримувати в нормальному стані такі конструкції з волосся, майстрам необхідно було володіти особливими вміннями та талантом. Цирульником не міг стати хто завгодно, адже секрети роботи з ножицями і гребінцями передавалися у спадок від старшого покоління до молодшого.

 

ІІ. Основна частина.

  1. Інформаційна хвилинка. Вступна бесіда вчителя.

Вчитель. Діти, на якій вулиці знаходиться наша школа? Які будівлі знаходяться навколо школи? (Діти називають адресу школи, будівлі.)

Вчитель. Школа - це дім, в який кожен день батьки приводять вас, щоб ви навчалися та дізнавалися щодня щось цікаве. Навколо школи розташовані різні будинки. Це магазини, бібліотека, дитячі сади, перукарні та аптеки. Такі будинки називаються суспільними, тобто спільні для всіх. В них люди виконують різну корисну роботу.

Які нежитлові (громадські) будинки поруч з нашою школою? (Магазини, перукарня, аптека).

Вчитель. Сьогодні ми з вами познайомимося з одним із таких будинків. Це важлива для жителів будівля. Люди відвідують її для своїх благ та користі. Це – перукарня.

Що являє собою професія "перукар"? Сучасний перукар - це не просто людина, що вміє стригти і фарбувати волосся. Він повинен бути чарівником, що створює своїм клієнтам унікальні образи.

 Ви часто з батьками ходите в перукарню? З якою метою люди ідуть до цього закладу? Які послуги вам в перукарні надавали вже? Що саме вам відомо про перукарню та її презначення? (Відповіді дітей).

  1. Профорієнтаційна робота з учнями.

Вчитель. Сьогодні ми підемо до перукарні та дізнаємося, яку користь надають люди цієї професії, хто там працює.

1. Повторення правил дорожнього руху та культури поведінки у громадських місцях.

 2. Обговорення маршруту екскурсії.

3. По ходу прямування до перукарні продовжити знайомство дітей із назвами вулиць, звернути увагу на будинки, які зустрічаються на їх шляху, наголосити, що кожен будинок має свій номер, розповісти, навіщо потрібно знати адресу.

  1. Пізнавальна частина екскурсії.

(Пропоную дітям уважно розглянути перукарню (колір, вивіска, двері), звертаю увагу дітей на територію біля перукарні).

В перукарні потрібно уважно подивитися навколо, знайти предмети знайомі дітям, але нічого не чіпати руками. Уточнити, що в перукарні працюють фахівці, які мають такі якості: працьовитість, акуратність, креативність, витривалість, товариськість, тактовність, доброзичливість, вміння знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта - це далеко не всі особисті якості, які вимагає професія перукаря.

Діти спостерігають, як обслуговують клієнтів, як працює перукар.

ІІІ. Заключна частина.

Вчитель. У деяких родинах вдома є особисті машинки для стрижки. Рідні самостійно підстригаються. Це допомагає вашим рідним зекономити кошти сімейного бюджету.

- У кого вдома є такі машинки для стрижки? Як вони зберігаються? Хто за ними слідкує?

ІV. Підсумок екскурсії. Повернення дітей додому.

1

 

docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку