Програма факультативу з англійської мови для 5-6 класів НУШ

Про матеріал
Авторська програма факультативного курсу з англійської мови для 5-6 класів, розроблена на основі модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Зимомря І. М. та ін.)
Перегляд файлу

Програмафакультативногокурсу

з англійської мови

«Speaking English»

(«Навчання ситуативного усного продукування»)

Пояснювальназаписка

Одна із ключових компетентностей сучасної людини – володіння іноземною мовою. Зміна ставлення до вивчення іноземної мови закладена у державних навчальних програмах: сьогодні це вже не просто навчальний предмет, а життєве уміння. Згідно з програмою, володіння іноземною мовою – це не знання сукупності правил і граматичних конструкцій, а уміння використовувати мову в повсякденному житті. Таке зміщення акценту збігається із сучасною тенденцією – компетентнісним підходом до навчального процесу, за яким спілкування іноземною мовою є однією з десяти ключових компетентностей людини XXI століття.

З огляду на це, програма факультативного курсу з англійської мови «Speaking English» для учнів 5-6 клаcів, розроблена на основі модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Зимомря І. М. та ін.), будується на засадах загальнодидактичних принципів, враховує особливості методичної організації процесу навчання англійської мови, а також навчальний досвід учнів у вивченні рідної мови. Пріоритетним є комунікативний підхід до навчання.

Метою вивчення факультативного курсу з англійської мови «Speaking English» є розвиток компетентних мовців, здатних спілкуватися іноземною мовою для духовного, культурного та національного самовираження та міжкультурного діалогу, для збагачення емоційно-чуттєвого досвіду, творчої самореалізації, формування ціннісних орієнтацій і ставлень, а також, формування в учнів комунікативної компетенції, яка дозволяла б їм здійснювати спілкування в усній та писемній формах у межах сфер і тем, визначених чинною програмою.

Завдання курсу «Speaking English» («Навчання ситуативного спілкування»)

Курс «Speaking English» («Навчання ситуативного спілкування») передбачає:

-                   навчання усного діалогічного мовлення в тематичних рамках;

-                   надання ґрунтовних і систематичних знань про особливості ситуативного мовлення;

-                   формування вміння й навичок комунікативно виправдано використовувати ресурси мови, залежно від ситуації мовлення;

-                   виховання потреби вивчати англійську мову;

-                   поваги до розмовної мови різних країн;

-                   подальше удосконалення набутих за попередні роки вивчення мовних і мовленнєвих навичок, умінь і знань з англійської мови.

Зміст програми спрямовано на формування таких мовленнєвих функцій:

− описувати, розповідати, характеризувати;

− порівнювати;

− аргументувати свій вибір, власну точку зору;

− запитувати і надавати інформацію;

− розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації;

− просити про допомогу;

− пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;

− висловлювати свої враження, почуття та емоції; − давати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, фактам;

− обмінюватися думками.

На вивчення факультативного курсу «Speaking English» («Навчання ситуативного спілкування») передбачено 70 навчальних годин (35 годин у 5 класі та 35 годин у 6 класі).

Тематично програмовий матеріал супроводжує зміст основного курсу «Англійська мова» (5-6 класи).

Перегляд файлу

5 КЛАС

(35 год., 1 год. на тиждень)

(1  год. для використання на розсуд учителя)

Зміст навчального матеріалу

 

Вимоги

до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Види навчальної діяльності

 

I семестр

 

Вступ (1год.)

 

 

Для розвитку комунікативних умінь

−Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання;

−Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити

сказане;

Діалогічне мовлення як засіб спілкування у полікультурному середовищі

 

Учень:

розуміє предмет вивчення основ

ситуативного спілкування; пояснює зв’язок ситуативного

мовлення, читання та письма; усвідомлює практичне значення

ситуативного мовлення

Я, моя сім’я та мої друзі. (4год.)

 

 

Радий знайомству. Моя біографія.

Моя сім’я.

Хто твій друг?

Мої друзі та їх уподобання.

 

Учень:

уміє презентувати себе; уміє уточнювати інформацію під час

першого знайомства; уміє запитувати та надавати особисту

інформацію, інформацію про членів родини та друзів; порівнює безпосереднє спілкування з

віртуальним;

 

 

уміє будувати розповідь про людину, її

родину на основі почутої, побаченої чи прочитаної інформації

−Використання доцільних стратегій для компенсації таких прогалин у мовленні: повідомлення про нерозуміння; використовують невербальні способи спілкування; послуговується мімікою, жестами, зоровим контактом для підтримки вербального спілкування.

Для розвитку креативності

−Розігрування ролей в драматичних видах діяльності

(розігруванні ситуацій, театралізованих постановках);

Мій дім та домашні обов’язки (4 год.)

 

Місце, де я живу. Моє рідне місто/село.

Мій будинок та його оточення.

Мої хатні обов’язки.

Учень:

надає інформацію про рідне місто (село),

визначні пам’ятки; уміє розігрувати ситуації у діалозі,

розпитуючи про житло та хатні обов'язки

запитує та надає інформацію про місце проживання         та      обов'язки    по          господарству

членів родини та друзів розповідає про будинок, оточення,

розташування меблів, хатню роботу на основі почутої, побаченої чи прочитаної інформації використовує різні прикметникові

форми для характеристики сучасного житла в

Україні; уміє обмінюватись думками та

враженнями після відвідини сучасної квартири ;

Відпочинок і дозвілля (3 год.)

 

Види відпочинку і занять.

Мої захоплення. Плануємо вихідні.

Учень:

називає види відпочинку та занять; розповідає про власні вподобання та

хоббі , аргументуючи свій вибір;

 

 

уміє побудувати діалог щодо планів на

вихідні; уміє пропонувати, приймати або

відхиляти пропозицію; пише дописи в мережі інтернет про свої

захопленння та дозвілля своїх друзів

−Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи.

Для розвитку навичок співпраці

−Перепитування та прохання до співрозмовника повторити повідомлення/частину повідомлення;

−Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі.

Харчування (4 год.)

 

Продукти харчування. Види магазинів.

У ресторані.

Корисні та шкідливі звички.

Улюблені страви. Святковий стіл.

Називає продукти харчування та різні види магазинів; уміє побудувати діалог при купівлі

продуктів у магазині; уміє зробити замовлення в ресторані; називає прийоми їжі; характеризує українську кухню; розповідає рецепт приготування

улюбленої страви; уміє розпитувати з метою роз’яснення і

уточнення інформації та надання необхідних відповідей; запитує та надає інформацію про шкідливі і корисні звички підлітків; виконує проектні завдання (створення колажу Healthy Lifestyle, меню

кафе/ресторанів та ін.)

пише рецепти та дописи в мережі інтернет про свій стиль життя та життя своїх друзів.

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

II семестр

 

Школа та щоденне життя (4 год)

 

Для розвитку умінь навчатися впродовж життя

−Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику іноземною мовою;

−Використання навчальних словників (для перекладу), а також інших додаткових ресурсів для збагачення словникового запасу;

−Створення навчальних проєктів, використовуючи

Розпорядок дня. Поговоримо про час. Класна кімната та меблі, шкільне приладдя, шкільні предмети.

Розклад уроків. Види діяльності.

Цифрове   навчання.   Види гаджетів електронних пристроїв на уроці.

та

Учень:

називає предмети, які вивчаються у

школі ; розповідає про свій робочий день,

навчання та заняття спортом; запитує та надає інформацію про час, розклад занять, діяльність на уроках та у позашкільний час; розпізнає типи шкіл (державні, малі та

великі, приватні); робить коротку презентацію про

  повсякденне,   шкільне   та   спортивне   життя

українських та британських підлітків; уміє обмінюватись інформацією,

висловлюючи своє ставлення щодо конкретних фактів, подій, пропозицій.

Україна та Великобританія (5 год)

 

 

Місця і будівлі у місті\селі.

Географічне положення

Державні свята

Відомі місця та пам’ятки культури

Види транспорту, їх переваги та недоліки.

 

Учень:

розігрує ситуації у діалозі, розпитуючи про будівлі у місті, географічне положення

України та Великобританії

розповідає про свій улюблений вид

транспорту;;

 

 

запитує та надає інформацію про

державні свята, культурні пам'ятки України та

Великобританії; виконує інтерактивні завдання в

онлайн-додатках;

робить коротку презентацію рідного

міста, країни;

називає українські та британські свята; знає основні дати святкування

державних українських та британських свят; уміє створювати листівки-запрошення на

свято.

доступні ресурси (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо).

Для емоційного розвитку

−Сприймання та реагування на похвалу і критику;

−Обговорення власних емоцій (переважно з друзями) та вибір ефективних стратегій управління емоціями;

−Розуміння емоцій та почуттів інших людей та відповідне реагування на них.

Покупки (4 год.)

 

Магазини

Види національних валют та види товарів Похід у магазин одягу.

Стилі одягу. Одягаймось правильно.

Учень:

називає предмети одягу;

уміє побудувати діалог при купівлі одягу

у магазині; уміє здійснювати замовлення та купівлю

одягу у мережі інтернет; розповідає про свій гардероб та

улюблене місце для шопінгу;

запитує та надає інформацію про

магазини та національну валюту; робить коротку презентацію власного гардеробу; виконує проектні завдання (маршрут

походу по магазинах, одяг на різні випадки та ін.);

 

 

уміє розпитувати з метою роз’яснення і

уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

Для розвитку соціальної відповідальності

−Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями)

− Демонстрація поваги до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

−Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище

Навколишнє середовище, погода. (4 год.)

 

Погода. Природні явища.

Погода в Україні.

Погода в різні пори року. Тваринний світ

Учень:

уміє розігрувати ситуації у діалозі, розпитуючи про погоду, улюблених домашніх тваринок та природу розповідає про свою улюблену пору року

та описувати улюблену тварину запитує та надає інформацію про погоду

у різні пори року називає явища природи, характерні для

території України; робить коротку презентацію природного

дива України, улюбленої пори року уміє обмінюватись інформацією,

висловлюючи своє ставлення щодо конкретних явищ;

Повторення вивченого матеріалу. Підведення підсумків.

 

(1 год. Для використання на розсуд учителя)

 

 

 

 

ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

5 КЛАС

35 год. На рік

Резервний час – 1 година

№ з/п

Дата

Зміст заняття

К – ть год

Примітк а

 

 

I семестр

 

 

1

 

Розділ I

Вступ

Діалогічне мовлення як засіб спілкування у полікультурному середовищі

1 год.

 

2

 

Розділ II Я, моя сім’я та мої друзі.

Радий знайомству. Моя біографія.

1 год.

 

3

 

Моя сім’я

 

 

4

 

Хто твій друг?

1 год.

 

5

 

Мої друзі, та їх уподобання.

1 год.

 

 

 

 

 

 

6

 

Розділ III Мій дім та домашні обов’язки Місце, де я живу.

1 год.

 

 

7

 

Моє рідне місто/село.

1 год.

 

8

 

Мій будинок та його оточення.

1 год.

 

9

 

Мої хатні обов’язки

 

 

 

 

 

 

 

10

 

Розділ IV Відпочинок і дозвілля Види відпочинку і занять.

1 год.

 

11

 

Мої захоплення.

1 год.

 

12

 

Плануємо вихідні.

1 год

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Розділ VІ     Харчування

 

 

13

 

Продукти харчування. Види магазинів

1 год.

 

14

 

У ресторані.

1 год.

 

15

 

Корисні та шкідливі звички

1 год

 

16

 

Улюблені страви. Святковий стіл.

1 год.

 

 

 

 

 

 

17

 

II семестр

Розділ VІ Школа та щоденне життя Розпорядок дня. Поговоримо про час.

1 год.

 

18

 

Класна       кімната       та      меблі,          шкільне      приладдя, шкільні предмети.

1 год.

 

19

 

Розклад уроків. Види діяльності.

1 год.

 

20

 

Цифрове навчання. Види гаджетів та електронних пристроїв на уроці.

1 год.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ VIІ Україна та Великобританія

1 год.

 

 

21

 

Місця і будівлі у місті\селі.

 

 

22

 

Географічне положення

1 год.

 

23

 

Державні свята

1 год.

 

24

 

Відомі місця та пам’ятки культури

1 год

 

25

 

Види транспорту, їх переваги та недоліки

1 год

 

 

 

 

 

 

26

 

Розділ VIIІ Покупки Магазини, їх види.

1 год.

 

27

 

Види національних валют та види товарів

1 год.

 

28

 

Похід у магазин одягу.

1 год.

 

29

 

Стилі одягу. Одягаймось правильно.

1 год

 

 

 

 

 

 

30

 

Розділ ІХ Навколишнє середовище, погода. Погода. Природні явища.

1 год.

 

31

 

Погода в Україні.

1 год.

 

32

 

Погода в різні пори року.

1 год.

 

33

 

Тваринний світ

1 год

 

 

 

 

 

 

34

 

Підведення підсумків. Повторення вивченого матеріалу.

1 год.

 

35

 

Резервне заняття для використання на розсуд учителя

1 год.

 

 

 

 

 

 

6 КЛАС

(35 год., 1 год. на тиждень)

(2  год. для використання на розсуд учителя)

Зміст навчального матеріалу

Вимоги

до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Види навчальної діяльності

I семестр

 

Вступ (1год.)

 

Для розвитку комунікативних умінь −Використання мови для вираження певного ефекту (перебільшення, складені речення). −Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане, прохання про уточнення.

Повторення вивченого у 5 класі

Учень:

розуміє предмет вивчення основ

ситуативного спілкування; пояснює зв’язок ситуативного

мовлення, читання та письма; усвідомлює практичне значення

ситуативного мовлення

Я, моя родина та друзі (3год.)

 

Моя сім’я. зовнішність людини.

Мої друзі. Друзі он-лайн. Риси характеру.

Родове дерево. Проектна робота.

Учень:

розповідає про власну родину використовує різні прикметникові

форми для опису зовнішності людини; уміє розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей щодо зовнішності та характеру;

 

 

порівнює безпосереднє спілкування з

віртуальним, та висловлює свою думку з приводу віртуальної дружби; уміє спілкуватись, дотримуючись

основних норм, прийнятих у країні, мова якої вивчається; уміє створювати та презентувати

родовідне дерево своєї родини.

−Складання діалогів, використовуючи прості техніки, ведення і завершення розмови різної тривалості.

−Виконання завдань комунікативної спрямованості, використовуючи доцільні стратегії для компенсації таких прогалин у мовленні: повідомлення про нерозуміння, звернення до співрозмовника з проханням допомоги у веденні бесіди, використовують невербальні способи спілкування, використовують доцільні синоніми, вгадують чи визначають нові смисли, спираючись на засвоєні знання.

Для розвитку критичного мислення −Аналіз усних/письмових повідомлень та виявлення проблемних моментів у

Спорт (3 год)

 

Види спорту, спортивних ігор та змагань; Учасники спортивних подій.

Мої спортивні уподобання.

Учень:

називає різні види спорт; характеризує власні спортивні

уподобання; уміє висловити повагу до розмовної

мови різних країн; уміє обмінюватись інформацією,

висловлюючи своє ставлення щодо спорту у своєму житті; використовує тематичну лексику набуту

за попередні роки вивчення англійської мови.

Відпочинок і дозвілля (3 год)

 

Види дитячих гуртків

Мої хобі та захоплення.

Дозвілля підлітків. Сучасні тренди..

Учень:

розігрує ситуації у діалозі, розпитуючи

про захоплення та улюблені види дозвілля; розповідає про стиль життя свій та своїх

друзів;

запитує та надає інформацію про

шкідливі і корисні звички підлітків;

 

 

бере участь у роботі групи, виконуючи різні ролі; виконує проектні завдання (створення

колажу My hobbies); робить коротку презентацію про

спортивне життя українських та британських підлітків та про сучасні тренди їхнього дозвілля.

плануванні (наприклад, шкільної поїздки).

Для розвитку креативності −Розігрування ролей у драматичних видах діяльності (розігруванні ситуацій, театралізованих постановках); −Участь у видах діяльності, що включають музичні елементи. −Продукування усних/письмових повідомлень на основі власних оригінальних ідей .

Для розвитку навичок

співпраці −Ініціювання та підтримка бесіди, використовуючи вербальні способи вираження активного слухання співрозмовника

(вигуки);

−Моделювання етапів виконання завдання;

Їжа (4 год.)

 

В ресторані.

Меню.

Замовлення їжі.

Правила поведінки в ресторані. Подяка.

Види страв, способи приготування їжі.

Учень:

уміє зробити замовлення в ресторані; уміє розрахуватись в ресторані; називає прийоми їжі; характеризує українську кухню; робить коротку презентацію про

українські та британські національні страви; пише рецепти та дописи в мережі

інтернет про власні вподобання та харчові звички; уміє розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей.

Повторення вивченого матеріалу. Підведення підсумків.

 

Резервне заняття для використання на розсуд учителя

 

II семестр

Література та кіно (4 год.)

 

 

Літературні жанри.

Улюблені книги.

Жанри кінематографу.

Мій улюблений фільм.

Учень:

розігрує ситуації у діалозі, розпитуючи

про   літературні вподобання та      улюблені жанри кіно; розповідає про свої улюблені книги та

фільми; запитує та надає інформацію про відомих письменників, літературних героїв, режисерів, акторів; виконує проєктні завдання (створення кінематографічного          колажу,      літературного портфоліо та ін.); пише повідомлення та дописи в мережі

інтернет про свовраження від прочитаної книги чи переглянутого фільму

−Визначення необхідних для виконання завдання ролей учасників; −Створення переліку ідей, що допоможуть дійти згоди в групі та завершити завдання;

Для розвитку умінь навчатися впродовж життя

−Розпізнавання та використання ключових граматичних понять і концепцій. −Розпізнавання та використання ключових фонологічних термінів та концепцій. −Розпізнавання та використання фонематичних символів (транскрипцію). −Ідентифікування та використання корисних ресурсів для навчання (онлайн і в бібліотеці) . − Використання навчальних словників (для перекладу), а також інших додаткових

Інтернет (2 год)

 

Сайти та соціальні мережі;

Користь та шкода інтернету

Учень:

уміє використовувати мережу інтернет

для забезпечення пошукових потреб; характеризує сайти та соціальні мережі

за їх популярністю та інформаційністю уміє обмінюватись інформацією,

висловлюючи своє ставлення щодо користі та шкоди інтернету; порівнює безпосереднє спілкування з

віртуальним, та висловлює свою думку з

приводу віртуальної дружби; використовує тематичну лексику набуту

за попередні роки вивчення англійської мови.

Україна (4 год.)

 

 

Україна. Сім чудес України.

«Як тебе не любити, Києве мій».

Київ місто-парк

Шкільна освіта в Україні. Сучасні герої України

.

Учень:

називає відомі місця в Україні та місті

Києві; уміє скласти план екскурсії по місту,

аргументуючи свій вибір; уміє пропонувати, приймати або

відхиляти пропозицію; уміє обмінюватись інформацією,

висловлюючи своє ставлення щодо конкретних явищ; розігрує ситуації у діалозі, розпитуючи про будівлі у місті, розташування визначних пам’яток; характеризує сучсних героїв України,

надає інформацію про   них    та          аргументує власне ставлення до ситуації в країні.

ресурсів для збагачення словникового запасу. − Визначення власних сильних та слабких сторін у навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.). − Використання графічних організаторів у ході виконання завдань.

−Створення нотаток/записів у ході прослухування/читання текстів.

−Створення навчальних проєктів, використовуючи доступних ресурсів (допомогу вчителя, бібліотеку, інтернет тощо).

Для емоційного розвитку

−Обговорення власних емоцій та вибір найкращих стратегій управління емоціями .

Для розвитку соціальної відповідальності −Участь/створення

Велика Британія (4 год.)

 

Планування екскурсії по місту.

Екскурсія по Темзі

Відвідування Букінгемського палацу.

Відвідування Вестмінстерського Абатства. Відвідування Лондонського Тауеру та Національної галереї.

Учень:

називає відомі місця в Британії та місті

Лондоні; уміє скласти план екскурсії по місту,

аргументуючи свій вибір; уміє пропонувати, приймати або

відхиляти пропозицію; уміє виправдано використовувати

ресурси мови; уміє обмінюватись інформацією,

висловлюючи свою думку, враження після відвідування певних історичних памяток.

Шкільне життя (4 год.)

 

 

Типи шкіл.

Улюблені навчальні предмети.

Види діяльності на уроках.

Методи вивчення іноземної мови.

Учень:

називає предмети, які вивчаються в

школі; розпізнає типи шкіл (державні, малі та

великі, приватні); порівнює види діяльності на уроці

англійської мови в британській та українській школах; уміє обмінюватись інформацією,

висловлюючи своє ставлення щодо конкретних фактів, подій, пропозицій.

навчальних проєктів соціального спрямування (наприклад, волонтерська діяльність).

−Участь у роботі з групи, приймаючи інших та демонструючи повагу до культурного розмаїття, без упереджень чи дискримінаційних поглядів.

−Обговорення того, як особисті звички та поведінка мають вплив на інших та на навколишнє середовище. −Пояснення базових фінансових процесів та пов’язану з цим відповідальність.

Повторення вивченого матеріалу. Підведення підсумків.

 

Резервне заняття для використання на розсуд учителя.

 

 

 

 

ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

6 КЛАС

35 год. на рік

Резервний час – 2 години

№ з/п

Дата

Зміст заняття

К – ть год

Примітка

 

 

I семестр

 

 

1

 

Розділ I

Вступ

Повторення вивченого у 5 класі

1 год.

 

 

 

 

 

 

2

 

Розділ II Я, моя родина та друзі Моя сім’я. зовнішність людини.

1 год.

 

3

 

Мої друзі. Друзі он-лайн. Риси характеру.

1 год.

 

4

 

Родове дерево. Проектна робота.

1 год.

 

 

 

 

 

 

5

 

Розділ III Спорт. Види спорту, спортивних ігор та змагань;

1 год.

 

6

 

Учасники спортивних подій

1 год.

 

7

 

Мої спортивні уподобання.

1 год

 

 

 

 

 

 

 

8

 

Розділ ІV Відпочинок і дозвілля. Види дитячих гуртків

1 год.

 

9

 

Мої хобі та захоплення.

1 год.

 

10

 

Дозвілля підлітків. Сучасні тренди.

1 год

 

 

 

 

 

 

11

 

Розділ V Їжа

В ресторані.

1 год.

 

12

 

Меню. Замовлення їжі.

1 год.

 

13

 

Правила поведінки в ресторані. Подяка.

1 год.

 

14

 

Види страв, способи приготування їжі

1 год.

 

15

 

Повторення вивченого матеріалу

1 год

 

 

 

 

 

 

16

 

1 год. для використання на розсуд учителя

1 год.

 

 

 

 

 

 

 

 

II семестр

 

 

17

 

Розділ VІ Література та кіно. Літературні жанри.

1 год.

 

18

 

Улюблені книги.

1 год.

 

19

 

Жанри кінематографу.

1 год.

 

20

 

Мій улюблений фільм.

1 год.

 

 

 

 

 

 

21

 

Розділ VІІ Інтернет Сайти та соціальні мережі;

1 год.

 

22

 

Користь та шкода інтернету

1 год.

 

 

 

 

 

 

23

 

Розділ VІІІ Україна Україна. Сім чудес України

1 год.

 

 

24

 

«Як тебе не любити, Києве мій». Київ місто-парк

1 год.

 

25

 

Шкільна освіта в Україні

1 год.

 

26

 

Сучасні герої України

1 год.

 

 

 

 

 

 

27

 

Розділ ІХ Велика Британія Планування екскурсії по місту. Екскурсія по Темзі

1 год.

 

28

 

Відвідування Букінгемського палацу.

1 год.

 

29

 

Відвідування Вестмінстерського Абатства.

1 год.

 

30

 

Відвідування Лондонського Тауеру та Національної галереї

1 год.

 

 

 

 

 

 

31

 

Розділ Х Шкільне життя Типи шкіл. Шкільні предмети.

1 год.

 

32

 

Улюблені навчальні предмети.

1 год.

 

33

 

Види навчальної діяльності у школі.

1 год.

 

34

 

Способи вивчення іноземних мов

Повторення вивченого матеріалу. Підведення підсумків.

1 год.

 

 

 

 

 

 

35

 

1 год. для використання на розсуд учителя

1 год.

 

 

zip
Додано
21 березня 2023
Переглядів
1521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку