Програма.Поняття програми.

Про матеріал
Програма - це набір інструкцій, які вказують комп'ютеру, як виконувати певні завдання. Програми допомагають нам автоматизувати різноманітні завдання і створюють можливість взаємодії з комп'ютером. Кожна програма складається з послідовності команд, які виконуються в заданому порядку. Це дозволяє створювати складні алгоритми, які керують поведінкою об'єктів чи виконують різні завдання на комп'ютері. Команди допомагають перетворити ідеї програміста на конкретні дії, які комп'ютер може розуміти та виконати.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Програма. Поняття програми.5 клас нуш

Номер слайду 2

Програма. Програма - це набір інструкцій, які вказують комп'ютеру, як виконувати певні завдання. Програми допомагають нам автоматизувати різноманітні завдання і створюють можливість взаємодії з комп'ютером.

Номер слайду 3

Програма. Мова програмування: Програма може бути написана мовою програмування, яка служить інструментом для формулювання інструкцій для комп'ютера. Програми використовуються в різних галузях, від розробки програмного забезпечення та веб-розробки до наукових досліджень та автоматизації промислових процесів. Вони є важливим інструментом для вирішення різних завдань та полегшення рутинних операцій.

Номер слайду 4

Програма. Команда (інструкція) в програмуванні: Команда (інструкція), є основною будівельною одиницею програми. Це конкретна дія або задача, яку комп'ютер повинен виконати. В програмуванні, команда може включати в себе різноманітні операції, такі як переміщення об'єкта, зміна його кольору, виведення тексту на екран, обчислення значень і багато іншого. Кожна програма складається з послідовності команд, які виконуються в заданому порядку. Це дозволяє створювати складні алгоритми, які керують поведінкою об'єктів чи виконують різні завдання на комп'ютері. Команди допомагають перетворити ідеї програміста на конкретні дії, які комп'ютер може розуміти та виконати. Приклад команди для переміщення об'єкта: Приклад команди для зміни колірів об'єкта: Приклад команди для виведення тексту на екран:

Номер слайду 5

Програма. Послідовність: Програма складається з послідовно виконуваних команд. Кожна команда виконується після попередньої в заданому порядку. Послідовність - це одна з основних структур програми, яка визначає порядок виконання команд. Програма складається з послідовно виконуваних команд, де кожна команда виконується після попередньої в заданому порядку. Це важливий принцип, який дозволяє програмі виконувати дії в логічній послідовності. Давайте створимо простий блок-код в Scratch, де будемо виводити текст "Привіт!" на екран, чекати 1 секунду, змінювати колір на зелений та переміщати об'єкт вправо.

Номер слайду 6

Програма. Цикл: Група команд, які виконуються багато разів. Це дозволяє автоматизувати однотипні дії. Цикл - це структура програми, яка дозволяє виконувати групу команд багато разів. Це особливо корисно для автоматизації однотипних дій чи обробки даних у повторюваних умовах. Принцип роботи циклу: Умова: Визначається умова, яка повинна бути виконана для того, щоб цикл продовжився. Виконання команд: Група команд, яку потрібно виконати, розміщується всередині циклу. Повторення: Команди всередині циклу виконуються, доки умова циклу є істинною. Як тільки умова не виконується, цикл завершується.

Номер слайду 7

Програма. Приклад використання циклу: Цикл "повторити 5 разів": У цьому випадку, спрайт переміститься на 10 кроків 5 разів, автоматично повторюючи команду всередині циклу. Цикл "поки умова істинна": У цьому прикладі об'єкт буде переміщений вправо на 10 кроків, поки значення X залишається меншим за 50. Цикли дозволяють зменшити кількість дублювання коду та ефективновикористовувати програмні ресурси для виконання повторюваних завдань. У Scratch цикли реалізовані за допомогою блоків умов таповторення, що полегшує їх використання в програмах.

Номер слайду 8

Програма. Умова (розгалуження): Задає умову виконання певної групи команд. Якщо умова виконується, виконуються відповідні команди. Умова (розгалуження) в програмуванні: Умова, або ветвлення, визначає умову виконання певної групи команд в програмі. Якщо умова є істинною, то відповідні команди виконуються; в протилежному випадку, вони можуть бути пропущені або виконана інша група команд. Принцип роботи умови: Умова: Задається логічна умова, яка може бути або істинною (True) або хибною (False). Гілка "так" (If true): Група команд, яка виконується, якщо умова є істинною. Гілка "ні" (If false): Група команд, яка виконується, якщо умова є хибною (не виконується).

Номер слайду 9

Програма. Приклад використання умови: Простий if-else блок: Тут, якщо значення X більше 50, виводиться текст «Правда", в іншому випадку - «Неправда". Тут, якщо число х більше 15 , герой думає 2 секунди і каже відповідь: Якщо хиба, то каже «ні» в іншому випадку – «Правда». Умови дозволяють програмі адаптуватися до різних сценаріїв виконання, забезпечуючи гнучкість та контроль над ходом виконання програми. У Scratch, умови реалізовані за допомогою блоків "Якщо" (If) та "Інакше" (Else).

Номер слайду 10

Програма. Ці концепції є основою будь-якої програми і допомагають визначити логіку та поведінку програмного коду. Вивчення цих концепцій у мові програмування Scratch дозволяє учням створювати власні програми, розвивати логічне мислення та творчі навички. Scratch, як інструмент для введення у світ програмування, надає дружелюбне середовище, яке допомагає учням швидко розуміти та застосовувати ці концепції на практиці.

Номер слайду 11

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Презентації
Додано
28 січня
Переглядів
1093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку