Програма "Військово-патріотичного виховання"

Про матеріал
Військово-патріотичне виховання – це систематична ціле направлена педагогічна діяльність по формуванню у учнів високої патріотичної свідомості, почуттів вірності своїй батьківщині, цілеспрямованість до виконання свого громадського обовязку, яка будується на таких принципах: -відкритості ; -виховання через соціальну значущу діяльність виховного процесу ; -інтеграції зусиль всіх учасників . Програма орієнтована на всі навчально-вікові групи учнів, колектив педагогів і батьків .
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА

ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО   ВИХОВАННЯ

                 УЧНІВ ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ  СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ

                 ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ  ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ

НА ПЕРІОД 2018 – 2022 РОКИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА  ПРОГРАМИ

 

1.Назва:       

                  “Програма військово-патріотичного виховання учнів Гуляйпільської       спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на період 2018-2022 р.р.”

2. Підстава для розроблення :

                   Конституція України (розділ 1 ст. 4 , розділ ІІ) “Права , обовязки, свободи людини та громадянина”, Концепція виховання громадянина України, Програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Концепція допризивної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді.

3. Розробник : адміністрація школи .

4. Мета :

      Формування особистості громадянина і патріота України з ціннісними поглядами, орієнтація, установка, мотивами діяльності і поведінки .

5.Темін виконання : початок  2018 рік, закінчення 2022 рік .

6. Етапи виконання : щорічно .

7.Очікувані результати :

       Виконання Програми дозволить сформувати систему патріотичного вихован-ня, яка  забезпечить  оптимальні  умови  розвитку  у  кожного  юнака  і   дівчини вірність   Батьківщині,  готовності   приносити   користь  суспільству   і  державі , розвиток, потреби   у   пізнанні  культурно-історичних  цінностей, стимулювання творчої активності. Усвідомлення взаємозвязків  між  індивідуальною  свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю .

8.Контроль за виконанням – рада школи .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальні положення

 

І. Обґрунтування необхідності прийняття Програми

       Дана програма  розроблена у відповідності:

- Конституції України (розділ 1 ст.4 4 розділ ІІ ) “Права, обовязки, свободи людини та громадянина”;

- Концепції виховання громадянина України;

- Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»;

- Концепції допризивної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді.

        Військово-патріотичне  виховання – це систематична ціле направлена педагогічна діяльність по формуванню у учнів високої патріотичної свідомості, почуттів вірності своїй батьківщині, цілеспрямованість до виконання свого громадського обовязку, яка будується на таких принципах:

-відкритості ;

-виховання через соціальну значущу діяльність виховного процесу ;

-інтеграції зусиль всіх учасників .

       Програма орієнтована на всі навчально-вікові групи учнів, колектив педагогів і батьків .

 

ІІ. Мета Програми

     Формування особистості громадянина і патріота України з  ціннісними поглядами, орієнтаціями, установками, мотивами діяльності і поведінки .

 

ІІІ. Задачі  Програми :

- проведення  організаторської діяльності для створення ефективної системи  військово-патріотичного виховання школярів ;

- формування ефективної системи військово-патріотичного, яка забезпечить оптимальні умови розвитку у кожного юнака і дівчини вірності Батьківщині, готовності приносити користь суспільству і державі ;

- утвердження  в  свідомості  і  почуттях  юнаків і дівчат патріотичних цінностей, поглядів, виховання  поваги до культурного і історичного минулого України, до традицій рідного краю ;

- розвиток  у  учнів  потреби  у  пізнанні  культурно-історичних  цінностей, стимулювання творчої активності .

Програма розрахована на 2018 – 2022 роки.

 

ІV. Основні направлення по реалізації Програми

1. Розробка заходів направлених на патріотичне виховання в урочний час .

2. Позакласна діяльність, як умова виховання військового патріотизму  у учнів школи .

 

V. Заходи по реалізації військово-патріотичного виховання учнів школи

№ пп

Назва заходів

Термін виконання

Відповідальні

І.Заходи, направлені на військово-патріотичне виховання в урочний час

1.

Проведення уроків, факультативів, гуртків, курсів за вибором, додаткових занять за державними й авторськими програмами з військово-патріотичного виховання: «Громадянська освіта», “Захист Вітчизни”.

Щорічно

Вчитель курсу “Захист Вітчизни”, керівники гуртків, факультативів

2.

Проведення інтегрованих уроків історії і літератури по патріотичній тематиці.

Щорічно

Вчителі історії та літератури

3.

Проведення уроків в міському  музеї, бібліотеці.

Щорічно

Вчителі історії та літератури

4.

Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду із зазначеної проблеми.

2018-20122роки

Адмінітрація школи, педагогічний колектив

5.

Вивчення та апробація сучасних педагогічних технологій з військово-патріотичного виховання.

2018-2022 роки

Заступник з виховної роботи, педагогічний колектив

6.

Презентація науково-методичної літератури із військово-патріотичного виховання

2018 рік

Заступник директора школи з виховної роботи, бібліотекар школи

7.

Проходження кадрових курсів інструкторів з патріотичного виховання «Школа патріотів»

2019 рік

Заступник з навчально-виховної роботи

ІІ.Позакласна діяльність, як умова  виховання військового патріотизму

2.1.Проведення масових заходів.

1.

Заходи, присвячені річниці Перемоги у ІІ Світовій війні

Квітень, травень щорічно

Заступник директора по виховній роботі

2.

Проведення місячника, декади військово-патріотичної роботи, присвяченого Дню захисника України.

Щорічно

Заступник директора по виховній роботі, вчитель курсу “Захисник Вітчизни”

3.

Участь в шкільних і районних заходах до Дня Збройних Сил України.

Грудень, щорічно

Вчитель курсу “Захист Вітчизни”

4.

Організація зустрічей з випускниками вищих військових училищ.

Щорічно

Заступник директора по виховній роботі

5.

Екскурсії до краєзнавчого музею учнів школи .

Щорічно

Класні керівники

6.

Заходи присвячені річниці визволення Гуляйполя від німецьких окупатнів.

Вересень, щорічно

Заступник директора по виховній роботі, класні керівники, вчителі початкових класів

7.

Заходи  присвячені річниці визволення України від німецьких окупатнів .

Жовтень, щорічно

Заступник директора по виховній роботі

8.

Постійно  діючі  та тематичні виставки – огляди  мемуарної та історичної літератури, огляди періодичних видань, літературні огляди «Шляхами війни», «Перемога одна на всіх», «Не забудемо ніколи!»

Протягом 2018-2022 років

Бібліотекар

9.

Участь уобласному конкурсі творчості патріотичного спрямування «Спадщина»

2018-2022 роки

Заступник директора по виховній роботі, вчитель музики

10.

Участь у районному та обласному етапах літературно-дослідницького конкурсу «Патріотизм у долі Запоріжжя»

Березень, щорічно

Вчителі української мови та літератури, вчителі історії.

11.

Участь у районному та обласному етапах фестивалю дитячої творчості «Таланти твої, Запорізький краю» в рамках Всеукраїнського відкритого фестивалю дитячої художньої творчості «Єдина родина» та районного конкурсу-виставки з декоративно ужиткового мистецтва «Знай і любт свій край» серед учнівської молоді

Лютий, щорічно

Заступник директора по виховній роботі, вчитель музики, класні керівники, вчителі початкових класів.

12.

Створення експозаційних стендів та наочності, присвячених видатним постатям України, рідногокраю.

Щорічно

Вчителі української мови та літератури, бібліотекар школи

13.

Участь у районному етапі Всеукраїнського конкурсу художніх робіт

Протягом навчального року

 

Заступник директора по виховній роботі, класні керівники.

14.

Проведення історичних екскурсій, вечорів, зустрічів з ветеранами ІІ Світової війни, літературно-історичних годин на теми: «У боях за Україну», «І в пам’яті, і в серці назавжди», «Уклін переможцям», «Ніхто не забутий, ніщо не забуто».

2018-2022 роки

Заступник з виховної роботи, вчителі історії, літератури, класні керівники

15.

Перегляд художніх, хронікально-документальних фільмів про ІІ Світову війну війну під рубрикою «Літопис Великої Перемоги»

2018-2022 роки

Вчителі історії

16.

Висвітлення у засобах масової інформації хід заходів з військово-патріотичного виховання.

Щорічно

Заступник з виховної роботи

2.2. Фізкультурно-оздоровча і військово-спортивна діяльність.

1.

Участь в районній спартакіаді допризовної молоді.

Квітень, травень щорічно

Учитель курсу “Захист Вітчизни”

2.

Участь в районному конкурсі “Нумо, хлопці!” до Дня Збройних Сил України.

Грудень, щорічно

Учитель курсу “Захист Вітчизни”

3.

Проведення спортивно-прикладних змагань в рамках проведення місячника військово-патріотичного виховання.

Лютий, 

щорічно

Учитель курсу “Захист Вітчизни”

4.

Проведення фізкультурно-патріотичного фестивалю “Нащадки козацької славт”.

Травень

Учитель фізичної культури

5.

Дні здоровя та спортивні змагання з різних  видів спорту.

Згідно графіка спортивно-масових заходів

Учитель фізичної культури

6.

Робота спортивних секцій.

На протязі навчального року

Керівники гуртків

7.

Участь у Всеукраїнському спортивно-масовому заході серед дітей та юнацтва «Олімпійське лелеченя»

Щорічно

Вчитель фізичної культури

8.

Участь у Всеукраїнській військо-патріотичній спортивній грі «Джура»

Щорічно

Учитель курсу “Захист Вітчизни”

2.3. Краєзнавство

1.

Організувати роботут щодо підготовки біографічних довідок фронтовиків, чиї імена будуть занесені до «Книг пам’яті України», про земляків-запорожців, які пройшли тернистими фронтовими дорогами Великої Вітчизняної війни

На протязі навчального року

Заступник директора з виховної роботи, класні керівники, вчителі історії

2.

Участь учнів в науково-практичних конференціях по краєзнавству .

Щорічно

Заступник директора з виховної роботи

3.

Організація походів, екскурсій рідним краєму.

Щорічно

Заступник директора з виховної роботи

4.

Участь у Всеукраїнській акції «Пам’ятати. Відродити. Зберегти»

Щорічно

Заступник з виховної роботи, класні керівники

5.

Оформити куточок бойової та трудової слави

2019 рік

Заступник з виховної роботи, вчителі історії

2.4. Суспільно-корисна праця

1.

Проведення прибирання закріпленої території школи, благоустрій.

На протязі навчального року

Класні керівники

2.

Проведення генеральних прибирань класних кімнат.

2-га пятниця місяця

Класні керівники

3.

Ремонти класних кімнат.

Червень, щорічно

Класні керівники

4.

Підтримання спортивного майданчика, смуги перешкод в належному стані.

Протягом року

Вчитель фізичної культури, завгосп

5.

Операція “Турбота”, “Милосердя”, «Зелений вінок Пам’яті», «Подаруй квіти ветерану»

Щорічно

Педагог-організатор

 

VІ. Фінансове забезпечення виконання Програми

    Програма виконується  за рахунок бюджетних коштів і позабюджетних джерел.

 

VІІ. Механізм  виконання  Програми  та контроль за її виконанням .

     Виконання  Програми  покладається  на  адміністрацію  школи . Програма  здійснюється за участю  всіх учасників навчально-виховного процесу .

     Контроль за виконанням  Програми здійснює  рада школи, яка інформує  про виконання Програми на загально шкільних зборах (конференції).

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 січня 2019
Переглядів
1605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку