програма з української мови для учнів 11 класу з індивідуальною формою навчання

Про матеріал

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА

З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

для учня 11-А класу

Для 11-А класу

Для учня

Усього

35 год.

1 година на тиждень

17,5 год.

0,5 години на тиждень

І семестр

16 години

8 годин

ІІ семестр

19 годин

9,5 години

Перегляд файлу

 ПОГОДЖЕНО

Заступник директора Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 148 Харківської міської ради Харківської області                           

    _________ О.В. Любухина             

«__»  ___________ 2017

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ 

Директор Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 148 Харківської міської ради Харківської області             

_________ С.М. Петрова

«__»  ___________ 2017

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА

З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

для учня 11-А класу

 

Для 11-А класу

Для учня

Усього

35 год.

1 година на тиждень

17,5 год.

0,5  години на тиждень

 

І семестр

16 години

8 годин

ІІ семестр

19 годин

9,5 години

 

К-ть годин

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

9-А

учень

1

0,5

Вступ

Українська мова у світі. Українська діаспора.

Учень /учениця:

усвідомлює здійснення  процесу  й результату  розвитку української мови в ході історичного становлення українського суспільства та його культури, місце української мови серед інших мов;

визначає функції мови в житті суспільства.

3

0,75

Культура мовлення і комунікація (мовленнєва змістова лінія)

 

Учень /учениця:

оформлює ділові папери вказаних у програмі видів відповідно до прийнятих вимог;

удосконалює написане;

перекладає тексти різних стилів, типів і жанрів мовлення; здійснює переклад текстів із голосу;

4

1,25

Систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації, лінгвістики тексту і стилістики

Учень /учениця:

знаходить у тексті просте речення й  розрізняє його види;

визначає його істотні ознаки;

правильно ставить  розділові знаки в простому  реченні й обґрунтовує їх;

знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;

складає усні й письмові висловлення на самостійно визначену соціокультурну тему, використовуючи вивчені виражальні можливості мовних засобів простого речення.

22

1,25

Основи риторики

Учень /учениця:

визначає сферу використання лексичних засобів мови, правильно вживає їх;

враховує вимоги чистоти мовлення при побудові зв’язних висловлень, у тому числі публічного виступу; корегує власні й чужі тексти з погляду дотримання чистоти мовлення;

знаходить і використовує у мовленні тропи і стилістичні фігури, синонімічні засоби мови, застосовує їх з метою впливу на аудиторію під час виступів;

користується словниками;

враховує вимоги багатства мовлення при побудові зв’язних висловлень; корегує власні й чужі тексти з погляду багатства мовлення;

4

1,25

Орфографічно-пунктуаційний практикум

 

Учень /учениця:

• оцінює мовні засоби з погляду доречності їх використання в тому чи іншому стилі мовлення; визначає стилістичну забарвленість засобів мови і можливості їх використання в тексті; вживає у мовленні функціональні та експресивні засоби мови з урахуванням стилю, типу і жанру висловлення; корегує власні й чужі тексти з погляду доречності мовлення

1

 

Повторення   й  систематизація вивченого

Учень /учениця:

узагальнює поняття, закономірності, правила, застосовує знання з фонетики, орфоепії, лексикології, будови слова, словотвору, морфології, синтаксису, орфографії, пунктуації для вдосконалення власного і чужого мовлення.

 

doc
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
1104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку