ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА
З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
для учня 11-А класу
Для 11-А класу | Для учня | |
Усього | 35 год. 1 година на тиждень | 17,5 год. 0,5 години на тиждень |
І семестр | 16 години | 8 годин |
ІІ семестр | 19 годин | 9,5 години |
ПОГОДЖЕНО Заступник директора Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 148 Харківської міської ради Харківської області _________ О.В. Любухина «__» ___________ 2017
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Директор Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 148 Харківської міської ради Харківської області _________ С.М. Петрова «__» ___________ 2017 |
|
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА
З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
для учня 11-А класу
|
Для 11-А класу |
Для учня |
Усього |
35 год. 1 година на тиждень |
17,5 год. 0,5 години на тиждень
|
І семестр |
16 години |
8 годин |
ІІ семестр |
19 годин |
9,5 години |
К-ть годин |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
|
9-А |
учень |
||
1 |
0,5 |
Вступ Українська мова у світі. Українська діаспора. |
Учень /учениця: усвідомлює здійснення процесу й результату розвитку української мови в ході історичного становлення українського суспільства та його культури, місце української мови серед інших мов; визначає функції мови в житті суспільства. |
3 |
0,75 |
Культура мовлення і комунікація (мовленнєва змістова лінія)
|
Учень /учениця: • оформлює ділові папери вказаних у програмі видів відповідно до прийнятих вимог; • удосконалює написане; • перекладає тексти різних стилів, типів і жанрів мовлення; здійснює переклад текстів із голосу; |
4 |
1,25 |
Систематизація найважливіших відомостей із синтаксису, пунктуації, лінгвістики тексту і стилістики |
Учень /учениця: знаходить у тексті просте речення й розрізняє його види; визначає його істотні ознаки; правильно ставить розділові знаки в простому реченні й обґрунтовує їх; знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила; складає усні й письмові висловлення на самостійно визначену соціокультурну тему, використовуючи вивчені виражальні можливості мовних засобів простого речення. |
22 |
1,25 |
Основи риторики |
Учень /учениця: • визначає сферу використання лексичних засобів мови, правильно вживає їх; • враховує вимоги чистоти мовлення при побудові зв’язних висловлень, у тому числі публічного виступу; корегує власні й чужі тексти з погляду дотримання чистоти мовлення; • знаходить і використовує у мовленні тропи і стилістичні фігури, синонімічні засоби мови, застосовує їх з метою впливу на аудиторію під час виступів; • користується словниками; • враховує вимоги багатства мовлення при побудові зв’язних висловлень; корегує власні й чужі тексти з погляду багатства мовлення; |
4 |
1,25 |
Орфографічно-пунктуаційний практикум
|
Учень /учениця: • оцінює мовні засоби з погляду доречності їх використання в тому чи іншому стилі мовлення; визначає стилістичну забарвленість засобів мови і можливості їх використання в тексті; вживає у мовленні функціональні та експресивні засоби мови з урахуванням стилю, типу і жанру висловлення; корегує власні й чужі тексти з погляду доречності мовлення |
1 |
|
Повторення й систематизація вивченого |
Учень /учениця: • узагальнює поняття, закономірності, правила, застосовує знання з фонетики, орфоепії, лексикології, будови слова, словотвору, морфології, синтаксису, орфографії, пунктуації для вдосконалення власного і чужого мовлення. |