Програмне опрацювання події Практична робота №8. Програмне опрацювання події.
Мета уроку:
-
навчальна:перевірити навички програмного опрацювання подій у середовищі Scratch;
-
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
-
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
-
перевірки та оцінювання знань, умінь і навичок.
Програмне забезпечення: Scratch
Хід уроку
І. Організаційний етап
.
-
Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні на уроці вам потрібно продемонструвати свої знання, вміння та навички програмного опрацювання подій у середовищі Scratch.
ІІ. Повторення учнями матеріалу
IV. Практична самостійна діяльність
Завдання 1.
-
Поділіться на пари
-
Відкрийте середовище Scratch
-
Додайте відповідні об’єкти та фон до проекту. Змініть розмір об’єкта.
-
Задача: створити гру на двох в якій один із користувачів буде керувати за допомогою стрілочок героєм, а інший за допомогою клавіш w,a,s,d. Задача аквалангіста спіймати восьминога, а задача восьминога досягти зеленого круга.
-
Обов’язковий скрипт для восьминога:
-
Обов’язковий скрипт для аквалангіста:
-
Результат зберегти у власну папку.
Завдання 2.
-
Відкрити програму скетч
-
Встановити сцену однотонного кольору
-
Намалювати 5 музичних інструментів та підписати їх
-
Додати спрайта у вигляді Метелика
-
Зробити алгоритм для спрайта таким чином щоб він переходячи до музикального інструменті називав його назву.
-
Перевірити правельніть введення алгоритмічних блоків.
-
Показати алгоритм вчител
V. Релаксація
Дайте відповіді на питання
-
Сьогодні на уроці я навчився……
-
В мене виникли труднощі……
-
Найбільше мені сподобалося
I. Домашнє завдання
Повторити раніше вивчений матеріал