Програмне забезпечення початкового курсу інформатики. Оцінювання на уроках інформатики.

Про матеріал
Засоби навчання. Підручники та посібники; Програмне забезпечення для використання в курсі «Інформатика»; Специфіка ПЗ для початкової школи: ліцензійне або безкоштовне, врахування вікових особливостей, україномовний інтерфейс, багатоплатформенність Оцінювання на уроках інформатики. Засоби навчання — це матеріальні й ідеальні об’єкти, які використовуються в освітньому процесі як носії інформації й інструменти діяльності вчителя й учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЛЕКЦІЯ №4

Номер слайду 2

Тема: Програмне забезпечення початкового курсу інформатики. Оцінювання на уроках інформатики

Номер слайду 3

План лекціїЗасоби навчання. Підручники та посібники;Програмне забезпечення для використання в курсі «Інформатика»;Специфіка ПЗ для початкової школи: ліцензійне або безкоштовне, врахування вікових особливостей, україномовний інтерфейс, багатоплатформенність. Оцінювання на уроках інформатики.

Номер слайду 4

Засоби навчання — це матеріальні й ідеальні об’єкти, які використовуються в освітньому процесі як носії інформації й інструменти діяльності вчителя й учнів. Класифікація засобів навчання за дидактичною функцією :Інформаційні засоби (підручники і навчальні допомоги);Дидактичні засоби (таблиці, плакати, відеофільми, програмне забезпечення навчального призначення, демонстраційні приклади);Технічні засоби навчання (аудіовізуальні засоби, комп’ютер, засоби телекомунікацій, відео-комп’ютерні системи, мультимедіа, віртуальна реальність)

Номер слайду 5

Засоби навчання можна поділити на 2 групитрадиційні (навчальні і технічні засоби навчання, підручники, дидактичні матеріали, довідкова та інша предметна література); засоби нових інформаційно-комунікаційних технологій (програмно-апаратні засоби і пристрої, що функціонують на базі комп’ютерної техніки, а також сучасних засобів і систем інформаційного обміну, забезпечуючи операції щодо пошуку, збирання, накопичення, зберігання, опрацювання, подання, передавання інформації).

Номер слайду 6

Основні напрямки застосування нових інформаційних технологій у навчанні (за А. П. Єршовим ):інструментальний;навчальний;профорієнтаційний і трудовий;дефектологічний; учительський;організаційне;дозвільне.

Номер слайду 7

електронні засоби навчального призначення — це засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанніімітаційні;моделюючі;контролюючі комп’ютерні програми; бази даних та бази знань; електронні підручники та посібники; електронні словники; публікації у комп’ютерній мережі

Номер слайду 8

Електронні засоби навчального призначення за визначеннями Н. В. Морзе: Навчальні компакт-диски;Електронна бібліотека;Електронні навчальні курси

Номер слайду 9

Підручник з інформатики — книга, у якій викладено основи наукових знань з інформатики у відповідності з цілями навчання, які визначені Державним стандартом базової та повної середньої освіти, навчальними програмами, а також вимогами дидактики.

Номер слайду 10

Оцінювання

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Функції оцінювання Контролююча;Навчальна;Діагностично-коригуюча;Стимулюючо-мотиваційна;Розвиваюча;Виховна;Управління процесом навчання

Номер слайду 13

Форми оцінювання:усна форма перевірки знань або усне опитування; письмова форма перевірки знань або письмова робота; лабораторна або практична робота на комп’ютері; інтерв’ю; тестування; самооцінка; ігрові методи оцінювання.

Номер слайду 14

Види оцінювання. Попереднє; Поточне;Повторне;Періодичне;Підсумкове.

Номер слайду 15

Література. Барболіна Т. М. Шкільний курс інформатики та методика його викладання: Навчальний посіб. / Полтав. держ. пед. університет ім. В. Г. Короленка. – Полтава:, 2007. – Ч.1. Загальна методика. – 124 с.;Морзе Н. В. Методика навчання інформатики. Частина 1. Загальна методика навчання інформатики / Навч. посібник. — У 3 ч. — К.: Навчальна книга, 2004. — 256 с.: іл. — ISBN 966-7943-29-1.;Морзе Н. В. Методика навчання інформатики. Частина 2. Методика навчання інформаційних технологій / Навч. посібник. — У 3 ч. — К.: Навчальна книга, 2004. — 287 с.: іл. — ISBN 966-7943-39-9.;

pptx
Додано
28 березня 2019
Переглядів
5784
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку