План лекціїЗасоби навчання. Підручники та посібники;Програмне забезпечення для використання в курсі «Інформатика»;Специфіка ПЗ для початкової школи: ліцензійне або безкоштовне, врахування вікових особливостей, україномовний інтерфейс, багатоплатформенність. Оцінювання на уроках інформатики.
Засоби навчання — це матеріальні й ідеальні об’єкти, які використовуються в освітньому процесі як носії інформації й інструменти діяльності вчителя й учнів. Класифікація засобів навчання за дидактичною функцією :Інформаційні засоби (підручники і навчальні допомоги);Дидактичні засоби (таблиці, плакати, відеофільми, програмне забезпечення навчального призначення, демонстраційні приклади);Технічні засоби навчання (аудіовізуальні засоби, комп’ютер, засоби телекомунікацій, відео-комп’ютерні системи, мультимедіа, віртуальна реальність)
Засоби навчання можна поділити на 2 групитрадиційні (навчальні і технічні засоби навчання, підручники, дидактичні матеріали, довідкова та інша предметна література); засоби нових інформаційно-комунікаційних технологій (програмно-апаратні засоби і пристрої, що функціонують на базі комп’ютерної техніки, а також сучасних засобів і систем інформаційного обміну, забезпечуючи операції щодо пошуку, збирання, накопичення, зберігання, опрацювання, подання, передавання інформації).
електронні засоби навчального призначення — це засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанніімітаційні;моделюючі;контролюючі комп’ютерні програми; бази даних та бази знань; електронні підручники та посібники; електронні словники; публікації у комп’ютерній мережі
Література. Барболіна Т. М. Шкільний курс інформатики та методика його викладання: Навчальний посіб. / Полтав. держ. пед. університет ім. В. Г. Короленка. – Полтава:, 2007. – Ч.1. Загальна методика. – 124 с.;Морзе Н. В. Методика навчання інформатики. Частина 1. Загальна методика навчання інформатики / Навч. посібник. — У 3 ч. — К.: Навчальна книга, 2004. — 256 с.: іл. — ISBN 966-7943-29-1.;Морзе Н. В. Методика навчання інформатики. Частина 2. Методика навчання інформаційних технологій / Навч. посібник. — У 3 ч. — К.: Навчальна книга, 2004. — 287 с.: іл. — ISBN 966-7943-39-9.;