Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання

Про матеріал
Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Запис програми засобами середовища програмування. Поняття форми, елемента керування, події, обробника події. Редагування коду обробника події. Цілі:  навчальна: сформувати уявлення про основні властивості та події форми, уміння задавати значення властивостей форми використовувати вікна повідомлень для виведення інформації про хід виконання програми;  навчальної діяльності; виховувати інформаційну культуру.  розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;  виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Програмування. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як працювати з проектами у середовищі програмування Lazarus. Як працювати з екранною формою в середовищі Lazarus Як у середовищі Lazarus розробити прикладну програму. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Програмний проект

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Проект в середовищі програмування Lazarus. Програмування. Проект — це набір файлів, з якими користувач працює під час створення прикладної програми в об'єктно-орієнтованому середовищі програмування.

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Проект в середовищі програмування Lazarus. Програмування. Проект, створений у середовищі Lazarus містить:project.exeзапуск проекту на виконанняпрограмний код Free Pascalunit.lfmдані процесу проектування формunitінші файли та папки

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Проект в середовищі програмування Lazarus. Програмування. Меню Проектстворення проектіввикористання шаблонів проектіввідкривання проектівзакривання проектівзберігання проектівзміна структури проекту …

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Проект в середовищі програмування Lazarus. Програмування. Меню Проект. Після вибору кнопки Новий проект відкривається вікно Створити новий проект, у якому потрібно у списку Застосунок

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Проект в середовищі програмування Lazarus. Програмування. Способи виконання проекту: Команда Виконати з меню Виконати Натиснути клавішу. Вибравши кнопку Виконати на панелі інструментів

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Екранна форма. Екранна форма — це вікно, що містить візуальні графічні елементи або об'єкти управління, такі як меню, кнопки. Кожний такий об'єкт може мати зв'язаний із ним функціональний програмний код, який оформляється у вигляді процедури опрацювання подій

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Екранна форма. Після запуску програми на виконання для кожної екранної форми створюється файл із розширенням lfm, у якому збережені відомості, отримані в процесі проектування форм

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування На початку створення екранної форми дизайнер форми проекту виглядає як порожня робоча область, на якій користувач може розміщувати різні об'єкти або елементи управління:текстові написи, кнопки перемикачімалюнки …Вивчаємо. Робота з екранною формою в середовищі програмування

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Екранна форма. Властивості форми. Події для форми. Методи для форми. Об’єкти. Властивості об’єктів. Значення властивостей. ПодіїПроцедури

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Додавання екранної формаІнструмент Нова форма на панелі інструментів. Розділ меню. Файл  Нова форма

Номер слайду 16

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Екранна форма. Щоб змінити властивості форми, наприклад ім'я, використовують таблицю вкладки Властивості Інспектора об'єктів

Номер слайду 17

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Властивості об’єктів{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Прості властивості мають одне значення. Caption. Заголовок. Height. Висота Width. Ширина Auto. Size. Авторозмір. Position. Розташування

Номер слайду 18

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Властивості об’єктів. Складені властивості мають кілька значень

Номер слайду 19

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування ЕТАПИ розробки прикладної програми. Вивчаємо. Розробка програмного продукту. Середовище програмування. Аналіз та планування виконання завдання. Підготовка проекту. Розміщення компонентів інтерфейсу користувача на формі проекту. Написання програми опрацювання подій. Тестування та налагодження програми.

Номер слайду 20

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §16 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Проект, екранна форма, об'єкти управління

Номер слайду 21

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 22

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ФОРМА

Номер слайду 23

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Завантаження та виконання проекту. Вправа 3. Створення проекту в середовищі Lazarus

Номер слайду 24

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Матвійчук Олег
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
5465
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку