Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Проект в середовищі програмування Lazarus. Програмування. Проект — це набір файлів, з якими користувач працює під час створення прикладної програми в об'єктно-орієнтованому середовищі програмування.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Проект в середовищі програмування Lazarus. Програмування. Проект, створений у середовищі Lazarus містить:project.exeзапуск проекту на виконанняпрограмний код Free Pascalunit.lfmдані процесу проектування формunitінші файли та папки
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Проект в середовищі програмування Lazarus. Програмування. Меню Проектстворення проектіввикористання шаблонів проектіввідкривання проектівзакривання проектівзберігання проектівзміна структури проекту …
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Проект в середовищі програмування Lazarus. Програмування. Меню Проект. Після вибору кнопки Новий проект відкривається вікно Створити новий проект, у якому потрібно у списку Застосунок
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Проект в середовищі програмування Lazarus. Програмування. Способи виконання проекту: Команда Виконати з меню Виконати Натиснути клавішу. Вибравши кнопку Виконати на панелі інструментів
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Екранна форма. Екранна форма — це вікно, що містить візуальні графічні елементи або об'єкти управління, такі як меню, кнопки. Кожний такий об'єкт може мати зв'язаний із ним функціональний програмний код, який оформляється у вигляді процедури опрацювання подій
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Екранна форма. Після запуску програми на виконання для кожної екранної форми створюється файл із розширенням lfm, у якому збережені відомості, отримані в процесі проектування форм
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування На початку створення екранної форми дизайнер форми проекту виглядає як порожня робоча область, на якій користувач може розміщувати різні об'єкти або елементи управління:текстові написи, кнопки перемикачімалюнки …Вивчаємо. Робота з екранною формою в середовищі програмування
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Екранна форма. Властивості форми. Події для форми. Методи для форми. Об’єкти. Властивості об’єктів. Значення властивостей. ПодіїПроцедури
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Додавання екранної формаІнструмент Нова форма на панелі інструментів. Розділ меню. Файл Нова форма
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Екранна форма. Щоб змінити властивості форми, наприклад ім'я, використовують таблицю вкладки Властивості Інспектора об'єктів
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Властивості об’єктів{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Прості властивості мають одне значення. Caption. Заголовок. Height. Висота Width. Ширина Auto. Size. Авторозмір. Position. Розташування
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Робота з екранною формою в середовищі програмування. Програмування. Властивості об’єктів. Складені властивості мають кілька значень
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування ЕТАПИ розробки прикладної програми. Вивчаємо. Розробка програмного продукту. Середовище програмування. Аналіз та планування виконання завдання. Підготовка проекту. Розміщення компонентів інтерфейсу користувача на формі проекту. Написання програми опрацювання подій. Тестування та налагодження програми.