"Pronombres personales"

Про матеріал
План конспект уроку 7 клас за темою: "Pronombres personales" має синхронну частину та асинхронну частину
Перегляд файлу

Урок № _17___ із __іспанської мови_______ по даній темі. Підручник автора  Редько В.Г. № уроку за підручником _Іспанська мова 7 клас , 2020______

 

2. Мета уроку:

 

Практична:

1.Навчити учнів правильно використовувати особові займенники у давальному відмінку (me, te, le, nos, os, les) в іспанській мові, закріпити їх у мовленнєвій практиці через побудову речень, діалогів та письмових вправ. Тренувати учнів у розрізненні давального відмінка і використанні його у відповідних мовленнєвих ситуаціях.

Освітня:

1.Ознайомити учнів із особовими займенниками в давальному відмінку та їхнім значенням у реченнях. Сформувати вміння правильно вживати ці займенники у сполученні з дієсловами, які потребують давального відмінка, і закріпити граматичні знання щодо вживання займенників у конкретних комунікативних ситуаціях.

Розвиваюча

1.Розвивати мовленнєву компетенцію учнів, сприяти розвитку логічного мислення та здатності використовувати граматичні структури на практиці. Покращувати навички спілкування, аналізу та побудови діалогів, в яких фігурують особові займенники в давальному відмінку.

Виховна:

1.Виховувати повагу до співрозмовника, звертаючи увагу на правильне вживання займенників у ввічливому спілкуванні. Стимулювати інтерес до граматики та прагнення до самовдосконалення у вивченні іспанської мови.

3. Методичне обладнання уроку (вид обладнання, його конкретне призначення)

 

1.Платформа Miro

2.Підручник

3.Profedeele

4.Wordwall

  1. Схематичний план уроку

 

1.Початок уроку

2 хв

2.Гімнастика для очей

2 хв

3. Повідомлення теми уроку.

2 хв

4.Подача нового матеріалу  

7 хв

5. Робота на дошці Miro

 

6 хв

6.Подача домашнього завдання. Підбиття підсумків уроку

2 хв

7. Асинхронна частина уроку

19 хв

5. Хід уроку

  1. Початок уроку

1) Організація класу.

- Buenas tardes , ¿cómo estáis?

- Bien , es muy bien , bueno

-Y empezamos con primera pregunta , como siempre nuestra primera pregunta ¿qué fecha es hoy? , y ¿qué día de la semana es hoy?

-Ми вибираємо будь – яке питання і відповідаємо.

 2.Гімнастика для очей                                           

1)Вмикається відео і учні повторюють за відео

-Сьогодні я підготувала невелику гімнастику для очей щоб трохи відволіктись від комп'ютера

3.  Повідомлення теми уроку

1) На дошці зображена тема уроку

-І сьогодні ми розберемо таку тему опираючись на те що ви в принципі знаєте.

-І так «Особові займенники в давальному відмінку»

4.Подача нового матеріалу.

 

 

- В нас є такі особові займенники : мені , тобі, йому,їм , нам, вам,їм.Щоб акзати іспанською нам потрібні ось ці частинки : me , te, le , le, nos,os,les,les.

-Хто мені прочитає приклади ?

-У нас тут 2 приклади

-Також у нас є дієслово gustar , і до чого нам це gustar ,до того що у нас такі ж самі частинки в дієслові gustar як і в нашій темі.

-Ми також вживаємо частинки me,te ,le,nos,os,les з дієсловом gustar.

Якщо після дієслова gustar стоїть іменник в однині , або дієслово чи два дієслова то ми використовуємо форму gusta.

Якщо після  дієслова gustar стоїть іменник в множині або два іменники підряд то ставимо gustan. 

5. Робота на дошці Miro.

а)Практика викладеної теми

- Також у нас є таке завдання .Я хочу щоб ми трошки попрактикували.В реченнях в дужках написана частинка українською , нам треба її поставити іспанською.

6.Подача домашнього завдання. Підбиття підсумків уроку

а)Завдання на асинхронну частину уроку , і пояснення домашнього завдання.

-У нас вже урок підійшов до кінця , на асинхронну частину у вас буде поставити дієслово gustar в правильну форму , частинки у вас вже написані, і я це завдання , так само як і домашнє завдання прикріплю у Класрум.

- На сьогодні це все , Gracias por todo ,y por todo vuestro trabajo .

-Adiós, ¡Hasta luego!

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку