Урок № _17___ із __іспанської мови_______ по даній темі. Підручник автора Редько В.Г. № уроку за підручником _Іспанська мова 7 клас , 2020______
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Мета уроку:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практична: |
1.Навчити учнів правильно використовувати особові займенники у давальному відмінку (me, te, le, nos, os, les) в іспанській мові, закріпити їх у мовленнєвій практиці через побудову речень, діалогів та письмових вправ. Тренувати учнів у розрізненні давального відмінка і використанні його у відповідних мовленнєвих ситуаціях. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Освітня: |
1.Ознайомити учнів із особовими займенниками в давальному відмінку та їхнім значенням у реченнях. Сформувати вміння правильно вживати ці займенники у сполученні з дієсловами, які потребують давального відмінка, і закріпити граматичні знання щодо вживання займенників у конкретних комунікативних ситуаціях. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розвиваюча |
1.Розвивати мовленнєву компетенцію учнів, сприяти розвитку логічного мислення та здатності використовувати граматичні структури на практиці. Покращувати навички спілкування, аналізу та побудови діалогів, в яких фігурують особові займенники в давальному відмінку. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Виховна: |
1.Виховувати повагу до співрозмовника, звертаючи увагу на правильне вживання займенників у ввічливому спілкуванні. Стимулювати інтерес до граматики та прагнення до самовдосконалення у вивченні іспанської мови. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Методичне обладнання уроку (вид обладнання, його конкретне призначення)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Платформа Miro 2.Підручник 3.Profedeele 4.Wordwall |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|