ПРОТОКОЛ №1
батьківських зборів у старшій групі
Присутні:
.
Порядок денний
1.Ось і стали ми старші на рік.
2. Сучасні діти 5- річні діти проблеми та особливості розвитку.
Формування готовності до навчання в школі.
3. Оновлена програма «Українське дошкілля». Ми -разом! Знайдіть час для своєї дитини.
1.СЛУХАЛИ:_________., вихователя, яка відмітила ,що протягом року основним акцентом у навчально-виховній роботі була максимальна гуманізація педагогічного процесу. Робота з дітьми з урахуванням розумового та фізичного навантаження, рівня розвитку дітей та їхнього психологічного віку.
Виходячи з даних аналізу щодо визначення рівнів компетентностей дітей за різними лініями розвитку у порівнянні з минули роком, бачимо динаміку росту. Підвищився рівень знань, умінь та навичок дітей.
ВИСТУПИЛИ: вихователь_ _______. зазначила, що в свою роботу вихователі впроваджують інноваційні технології роботи з дітьми застосовують інтегрований підхід до навчання малюків, що забезпечує високу продуктивність діяльності дітей. В групах створені умови для розвитку дошкільнят. Діти розкуті, емоційні, сприймають і вирішують різноманітні пізнавальні та проблемні завдання, активно відповідають на запитання, можуть самостійно робити висновки та узагальнення, висловлюють свої судження.
УХВАЛИЛИ: Взяти виступи до відома
.
2.СЛУХАЛИ:______ вихователь, озвучила питання про проблеми та особливості розвитку сучасних 5-річних дітей. Наголосила, що сьогодні проблема готовності дитини до навчання в школі ,в нових сучасних умовах ,посідає одне з важливих місць у зв’язку з переходом на нову систему навчання. Дуже важливо, щоб малюк на початок навчання в школі був готовим учитися, Готовність дитини до школи залежить передусім від батьків. До початку навчання в школі у дитини має бути сформована адекватна самооцінка. Самооцінка визначає характер ставлення до різних видів діяльності, впливає на взаємини однолітками, вчителем, стимулює або затримує просування школяра в навчальній діяльності.
ВИСТУПИЛИ: вихователь ____________ наголосила, що одне з першочергових завдань сім’ї – забезпечити загальну підготовленість дитини до школи. Значне місце в родинному вихованні має зайняти процес налаштування дитини на школу, на серйозну навчальну працю, тобто формування її психологічної підготовленості до навчання. Батькам слід пам’ятати, що головним у цій роботі мають стати найрізноманітніші засоби заохочення, а не примусу. Виховну роботу слід будувати на перспективі радісного очікування дня, коли малюк стане школярем; необхідно переконувати його, що навчання в школі – це серйозна праця, у результаті якої він пізнає багато нового.
УХВАЛИЛИ:
Взяти виступи до відома.
3.СЛУХАЛИ:________.,вихователя,про оновлену Програму «Українське дошкілля» Наголосила, що дана програма відповідає стратегічним завданням дошкільної освіти, прилучення дітей до системи цінностей, культури, традицій українського народу, формування в дошкільників цілісної картини світу, орієнтує на системність щодо гуманістично спрямованої активної роботи з формування життєвої компетентності дошкільника.
ВИСТУПИЛИ: вихователь ______ зазначила,що свої завдання дошкільний навчальний заклад реалізує у тісній співпраці зі сім`єю: активне залучення батьків до освітнього процесу, консультування з питань психолого-педадогічної підготовки до виховання дітей . Саме батьки закладають основи життєвої компетентності своєї дитини, допомагають своїм чадам опановувати складну науку життя. Соціальне спілкування, їх розвиток неможливі без передачі їм батьківських знань. Саме батьки закладають основи життєвої компетенції.
УХВАЛИЛИ: взяти на опрацювання батькам оновлену програму «Українське дошкілля».
Голова зборів: _____________
Секретар: _____________