ПРОТОКОЛ
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
№1 11.09.24 р.
Голова: ПІП, заступник директора з навчально-виховної роботи
Секретар: ПІП, асистент вчителя 4-Б класу
Присутні: 9 чл.
ПІП, вчитель 4-Б класу
ПІП, фахівець ІРЦ
ПІП, практичний психолог
., соціальний педагог
., медична сестра
., вчитель інформатики
., вчитель англійської мови
., тато дитини з ООП
Порядок денний:
1. Про нормативно-правові акти, які регулюють питання інклюзивної освіти в Україні.
2. Про розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.
3. Про розробку та затвердження ІПР для (ПІП ДИТИНИ) відповідно висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 20.06.2022р., що є додатком до висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини № ІРЦ-85045/000/0000 від 20.10.2020 р.
4. Про визначення завдань на 2024-2025 навчальний рік.
1. СЛУХАЛИ:
Ім’я ПРІЗВИЩЕ, голову засідання, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що інклюзивне навчання - це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Дитина з особливими освітніми потребами - це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту. Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів - це і є головне завдання інклюзії. Інклюзивне навчання у ліцеї організовано відповідно до таких нормативно-правових документів:
УХВАЛИЛИ:
2. СЛУХАЛИ:
Ім’я ПРІЗВИЩЕ, голову засідання, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила присутніх з обов’язками кожного з членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП:
УХВАЛИЛИ:
Забезпечити виконання поставлених обов'язків для всіх членів команди психолого-педагогічного супроводу.
3. СЛУХАЛИ:
Людмилу ІВАНОВУ, голову засідання, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка наголосила, що індивідуальна програма розвитку дитини – обов’язковий документ, який забезпечує індивідуалізацію процесу навчання дитини з особливими освітніми потребами, оскільки визначає зміст навчання та комплекс додаткових послуг, необхідної адаптації/модифікації з урахуванням можливостей та потреб дітей.
Запропонувала визначити категорії особливих освітніх потреб (труднощів), їх ступінь прояву. Підсумок роботи команди психолого-педагогічного супроводу викласти в індивідуальній програмі розвитку в новій редакції, яку необхідно завантажити в особистий кабінет АС ІРЦ закладу освіти із сканованою копією протоколу (https://ircenter.gov.ua/) з визначеним рівнем підтримки учениці 4-Б класу Іванової Оксани Іванівни.
ВИСТУПИЛИ:
Олена ІВАНОВА, класний керівник, яка розповіла про необхідність розробки індивідуальної програми розвитку згідно висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 20.06.2022р., що є додатком до висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 27.12.2019 року № ІРЦ-85045/2019/69190 при співпраці батьків Матвія. Олена Олегівна зазначила, що Рафальській Маргариті рекомендований 4 рівень підтримки. Потребує:
Заняття з практичним психологом: Корекція розвитку/ 2 год.
Заняття з вчителем-логопедом: Розвиток мовлення/2год.
Соціально-побутове орієнтування/1 год.
Лікувальна фізкультура/1 год.
Модифікувати освітню програму (навчальні предмети): Українська мова/ Літературне читання, Математика, ЯДС, Англійська мова.
УХВАЛИЛИ:
Провести роботу щодо завантаження ІПР та протоколу із визначеним рівнем підтримки (скановану копію) в систему АС ІРЦ (кабінет директора закладу освіти) https://ircenter.gov.ua/. За необхідності, в будь який момент ініціювати перегляд, доповнення, зміни індивідуальної програми розвитку будь ким із складу команди психолого-педагогічного супроводу, шляхом проведення спостережень за діяльністю дитини в освітньому процесі, виконання умов ІПР та норм чинного законодавства під час інклюзивного навчання із постійним залученням фахівців ІРЦ.
4. СЛУХАЛИ:
Олену ІВАНОВУ, класного керівника, яка ознайомила з цілями та завданнями на 2024-2025 н.р. згідно висновку ІРЦ та відповідно рівня підтримки учениці з ООП та які відповідають потребам і можливостям дитини.
Основними цілями та завданнями на 2024/2025 н.р. вважати:
Працювати над:
Формувати:
Вчити:
УХВАЛИЛИ:
ГОЛОСУВАЛИ:
9 за
_____ проти
_____ утримався
Голова _______________ Інна ІВАНОВА
Секретар ________________ Марина Дзюба
Члени команди психолого-педагогічного супроводу:
Інна ІВАНОВА
Марина ДЗЮБА
Оксана ІВАНОВА
…