Протокол №1 Засідання команди супроводу

Про матеріал
ПРОТОКОЛ засідання команди психолого-педагогічного супроводу для учнів початкових класів з 3-4 рівнем підтримки
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

 

 

 

№1                                                                                                                 11.09.24 р. 

 

Голова: ПІП, заступник директора з навчально-виховної роботи

Секретар: ПІП, асистент вчителя 4-Б класу

Присутні: 9 чл.

 

ПІП, вчитель 4-Б класу

ПІП, фахівець ІРЦ

ПІП, практичний психолог

., соціальний педагог

., медична сестра

., вчитель інформатики

., вчитель англійської мови

., тато дитини з ООП

 

Порядок денний:

1. Про нормативно-правові акти, які регулюють питання інклюзивної освіти в Україні.

2. Про розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП.

3. Про розробку та затвердження ІПР для (ПІП ДИТИНИ) відповідно  висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 20.06.2022р.,  що є додатком до висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини   № ІРЦ-85045/000/0000 від 20.10.2020 р.

4. Про визначення завдань на 2024-2025 навчальний рік.

 

 

1. СЛУХАЛИ:

 

 Ім’я ПРІЗВИЩЕ, голову засідання, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що інклюзивне навчання - це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Дитина з особливими освітніми потребами - це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту. Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів - це і є головне завдання інклюзії. Інклюзивне навчання у ліцеї організовано відповідно до таких нормативно-правових документів:

  • Конституції України;
  • Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»;
  • Постанови КМУ від 14 лютого 2017 р. №88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»;
  • Постанови КМУ від 9 грудня 2020 р. №1289 «Про затвердження Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти»;
  • Постанови КМУ від 15 вересня 2021 р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ№ 483 від 26.04.2022, № 979 від 30.08.2022);
  • наказу МОНУ від 08.06.2018  №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»;
  • наказу МОНУ від 23.04.2018  №414 «Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 р. за № 582/32034, листа МОН України від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами»;
  • листа МОНУ «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році» від 31.08.2023 №1/13094-23;
  • Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами / методичні рекомендації / укладачі: Н. Софій, О. Стягунова, О. Федоренко. Київ, УІРО, 2024.

 

УХВАЛИЛИ:

  1. Опрацювати нормативно-правові акти щодо організації інклюзивного навчання у 2024/2025 н.р.
  2. Використовувати нормативно-правові акти під час впровадження інклюзивного навчання.

 

2. СЛУХАЛИ:

 Ім’я ПРІЗВИЩЕ, голову засідання, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила присутніх з обов’язками кожного з членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП:

  • Члени КППС розробляють індивідуальну програму розвитку на основі робочого плану та індивідуальних освітніх потреб учениці, визначають пріоритети, вибирають належний вид роботи згідно висновку ІРЦ,  розробляють чітку систему організації освітнього процесу в інклюзивному класі, слідкують за прогресом учениці з ООП,  аналізують, корегують результати при потребі залучаючи батьків;
  • Члени КППС забезпечують особистісно-орієнтоване спрямування освітнього процесу, корегують ІПР, залучаючи батьків.
  • практичний психолог веде спостереження за поведінкою учениці та дає оцінку, надає рекомендації вчителям та асистенту вчителя.

УХВАЛИЛИ:

 

 Забезпечити виконання поставлених обов'язків для всіх членів команди психолого-педагогічного супроводу.

 

3. СЛУХАЛИ:

 

 Людмилу ІВАНОВУ, голову засідання, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка  наголосила, що індивідуальна програма розвитку дитини – обов’язковий документ, який забезпечує індивідуалізацію процесу навчання дитини з особливими освітніми потребами, оскільки визначає зміст навчання та комплекс додаткових послуг, необхідної адаптації/модифікації з урахуванням можливостей та потреб дітей.

Запропонувала визначити категорії особливих освітніх потреб (труднощів), їх ступінь прояву. Підсумок роботи команди психолого-педагогічного супроводу викласти в індивідуальній програмі розвитку в новій редакції, яку необхідно завантажити в особистий кабінет АС ІРЦ закладу освіти із сканованою копією протоколу (https://ircenter.gov.ua/) з визначеним рівнем підтримки учениці 4-Б класу Іванової Оксани Іванівни.

 

ВИСТУПИЛИ:

 

 Олена ІВАНОВА, класний керівник, яка розповіла про необхідність  розробки індивідуальної програми розвитку згідно висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 20.06.2022р.,  що є додатком до висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 27.12.2019 року № ІРЦ-85045/2019/69190 при співпраці батьків Матвія. Олена Олегівна зазначила, що  Рафальській Маргариті рекомендований 4 рівень підтримки. Потребує:

Заняття з практичним психологом: Корекція розвитку/ 2 год.

Заняття з вчителем-логопедом: Розвиток мовлення/2год.

Соціально-побутове орієнтування/1 год.

Лікувальна фізкультура/1 год.

Модифікувати освітню програму (навчальні предмети): Українська мова/ Літературне читання, Математика, ЯДС, Англійська мова.

 

УХВАЛИЛИ:

 

Провести роботу щодо завантаження ІПР та протоколу із визначеним рівнем підтримки (скановану копію) в систему АС ІРЦ (кабінет директора закладу освіти) https://ircenter.gov.ua/. За необхідності, в будь який момент ініціювати перегляд, доповнення, зміни індивідуальної програми розвитку будь ким із складу команди психолого-педагогічного супроводу, шляхом проведення спостережень за діяльністю дитини в освітньому процесі, виконання умов ІПР та норм чинного законодавства під час інклюзивного навчання із постійним залученням фахівців ІРЦ.

 

4. СЛУХАЛИ:

 

 Олену ІВАНОВУ, класного керівника, яка ознайомила з цілями та завданнями на  2024-2025 н.р. згідно висновку ІРЦ та відповідно рівня підтримки учениці з ООП та які відповідають потребам і можливостям дитини.

Основними цілями та завданнями на 2024/2025 н.р. вважати:

Працювати над:

  • збагаченням словникового запасу
  • розширенням обсягу знань відповідно до навчальної програми
  • розподілом уваги у межах 10 хвилин;
  • корекцією психоемоційного стану
  • всебічним розвитком дитини
  • приділяти увагу вихованню самостійності.
  • вдосконалювати графічні навички письма.
  • над розвитком дрібної моторики, пам’яті, уяви, креативного та критичного мислення.
  • вдосконалювати уміння і навички виконувати обчислювальні операції.

Формувати:

  • необхідні побутові навички самообслуговування, соціальну модель поведінки.
  •  цілеспрямовану рухову активність, здатність концентрувати та утримувати увагу, діяти за правилами, виконувати завдання за словесною інструкцією та наслідуванням дій.
  • уміння оцінювати елементарний результат своєї діяльності
  • уявлення та поповнювати знання про себе самого, навколишній природний, предметний та соціальний світ.
  • допомагати соціалізуватись дитині (поведінка в громадських місцях, в освітньому закладі, вдома; знаходження успішних та мирних шляхів вирішення проблем і конфліктів).
  • удосконалювати модель поведінки з людьми різного віку.

Вчити:

  • називати та записувати цифри (в межах 1000)
  • списувати з друкованого тексту букви (українська та англійська абетка), зливати склади, читати цілими словами;
  •  таблицю множення до 5;
  •  списувати з друкованого тексту;
  •  володіти інтонаційними засобами виразності мовлення;
  • розуміти прослуханий зв’язний текст;
  • звертатися із простими запитаннями, розпочинати та підтримувати розмову, вести діалог;
  • складати прості розповіді;
  • підпорядковувати свої дії прийнятому плану;
  • використовувати схеми, інструкції для виконання завдань;
  • у процесі роботи слід вчити Кіру планувати свою діяльність, міркувати про послідовність та способи виконання, описувати результати і порівнювати їх із зразком.

УХВАЛИЛИ:

 

  • Для успішної соціалізації, комунікації, формування навчальної поведінки, передбачити участь Іванової Оксании Іванівни у корекційно-групових заняттях (в межах кошторисних призначень).
  • Прийняти завдання до виконання.

ГОЛОСУВАЛИ:

   9       за

_____  проти

_____  утримався

 

 

Голова  _______________                        Інна ІВАНОВА

 

Секретар        ________________                       Марина Дзюба

 

Члени команди психолого-педагогічного супроводу:

Інна ІВАНОВА

Марина ДЗЮБА

Оксана ІВАНОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Юзефович Дарія
Додано
15 жовтня
Переглядів
808
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку