Протокол № 1 засідання команди супроводу роботи з дітьми з ООП.

Про матеріал
Протокол №1 засідання команди психолого-педагогічного супроводу роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

                                               Протокол № 1

             засідання команди психолого-педагогічного супроводу

                                               учня 7-Б класу

Дата: 29.08.2022р.

Присутні:       

                  заступник директора з НВР: П. І. Б.         

                  практичний психолог: П. І. Б.                         

                  асистент вчителя: П. І. Б.          

                  класний керівник: П. І. Б.         

                  мати учня: П. І. Б.   

                                    Порядок денний

1. Створення команди психолого-педагогічного супроводу здобувача освіти.

2. Обрання  секретаря команди супроводу.

3. Розробка індивідуальної програми розвитку з урахуванням навчальних програм

    для загальноосвітніх навчальних закладів.

Слухали:

          П. І. Б.,  заступника директора з НВР, запропонувала обрати секретарем  команди супроводу — асистента вчителя П. І. Б.

Керівник команди супроводу оголосила мету та завдання в інклюзивному класі на 2023/2024 навчальний рік у ОЗО ВАЛ     “Престиж”, та обгрунтувала необхідність розробки модифікованої програми згідно висновку інклюзивно-ресурсного центру. Довела до відома всіх присутніх про особливості роботи закладу у період воєнного стану. Введено воєнний стан Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами) освітній процес у закладах загальної середньої освіти, в яких навчаються діти з особливими освітніми потребами, в т. ч. спеціальних, організовується відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» інших актів законодавства з урахуванням безпекової ситуації в кожній окремій адміністративно-територіальній одиниці. Наголосила, оскільки основним пріоритетом в умовах військових дій залишається безпека всіх учасників освітнього процесу наш навчальний заклад буде працювати за змішаною формою. Освітній процес в офлайн-режимі в закладі загальної середньої освіти  має відповідно обладнані укриття для всіх учасників освітнього процесу та  наявний паспорт безпеки. Кількість учасників освітнього процесу, які одночасно перебувають в закладі  відповідає  розрахунковій місткості споруд цивільного захисту. Озвучила основні методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання у 2022/2023 році, та обґрунтувала необхідність розробки індивідуальної програми згідно висновку інклюзивно-ресурсного центру.  

П. І. Б., асистент вчителя,  звернула увагу на те, що в умовах військового часу  навчання дітей з особливими освітніми потребами роль асистента вчителя посилюється, оскільки такі діти в умовах воєнного стану потребують особливої уваги та підтримки в освітньому процесі. Ознайомила батьків про правила евакуації дитини під час безумовного переривання освітнього процесу, що здійснюється в приміщенні закладу освіти у разі включення сигналу "Повітряна тривога" та переміщення до споруд цивільного захисту. Будемо перебувати в ньому до скасування тривоги, за можливості, продовжимо освітній процес в укритті, а після відбою тривоги повернемося до класної кімнати. Під час перебування в укритті використовуватиму матеріали для психологічного розвантаження дитини. Наголосила, що в умовах дистанційного навчання, за потреби, можемо організувати індивідуальне підключення поза часом уроку. Надала рекомендації щодо дотримання норм при користуванні комп'ютерною технікою та організації робочого місця дитини.

П. І. Б., практичний  психолог  розповіла  про  види психологічного розвантаження дітей та їх батьків під час навчання у воєнному стані.  Надала поради мамі щодо ознак та фаз стресового стану, стресових факторів, стратегій поведінки у стресовому стані, формування практичних навиків саморегуляції для недопущення погіршення  психологічного стану дитини.

П. І. Б., учитель-логопед, надала рекомендації з метою подолання дисграфічних помилок, шляхом формування психічних функцій, які відповідають за реалізацію та контроль писемного мовлення.

П. І. Б., ознайомилася з рекомендаціями які надала команда супроводу для покращення роботи з її дитиною, методами роботи під час  навчання та розібралася з організаційними питаннями під час навчального процесу.

 

 

 

 

Ухвалили:

1.Обрати керівником команди психолого-педагогічного супроводу  П. І. Б, а секретарем –    П. І. Б.

2.Розробити членам команди  окремі пункти індивідуальної програми розвитку.

3. Звести внесені пропозиції та підготувати проєкт ІПР з особливими освітніми потребами

4. Надати забезпечення заняттями з відповідними фахівцями.

5. Учителям створити модифіковані програми.

 

 

 

 

 

 

Голова засідання:                                                            П. І. Б.

Секретар:                                                                         П. І. Б.

docx
Додав(-ла)
Харченко Олена
Додано
7 лютого
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку