Протокол № 1
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу за 30.08.2023 рік.
закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Голова засідання:
Секретар:
Присутні:
-В.О.директора;
- заступник директора з НВР;
-учитель 6-Б класу;
-асистент учителя 6-Б класу;
– учитель фізичної культури;
-учитель Інформатики;
- практичний психолог;
– учитель історії;
– учитель зарубіжної літератури;
– учитель образотворчого, музичного мистецтва;
–учитель трудового навчання;
- мати учня.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Створення команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та вибори секретаря команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
2. Затвердження шкільного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
3. Розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
4. Спостереження за учнем протягом двох тижнів з моменту початку навчання учня. Про проведення діагностики навичок, вмінь та знань учнів з особливими освітніми потребами.
5. Створення та забезпечення умов для ефективного навчання в школі.
6. Визначення та узгодження відповідних супровідних послуг: консультації психолога, індивідуальні корекційно-розвиткові заняття, індивідуальні та групові психологічні заняття.
1.СЛУХАЛИ:
1.1 заступника директора з навчальної роботи, яка оголосила мету та завдання роботи в інклюзивному класі на 2023/2024 навчальний рік у Часовоярського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №15
згідно наказу МОН № 609 від 08.06.2018 року «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої та дошкільної освіти», відповідно наказу по школі. Ознайомила присутніх з наказом про організацію інклюзивного навчання та складом команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, до якої увійшли:
- заступник директора з НВР;
-учитель 6-Б класу;
-асистент учителя 6-Б класу;
– учитель фізичної культури;
-учитель Інформатики;
- практичний психолог;
– учитель історії;
– учитель зарубіжної літератури;
– учитель образотворчого, музичного мистецтва;
–учитель трудового навчання;
- мати учня.
1.2 директора, яка запропонувала обрати керівником команди заступника директора з НВР ,
та на посаду секретаря даної команди обрати асистента вчителя 6-Б класу
2.СЛУХАЛИ:
1.1. вчителя-класовода 6-Б класу, яка розповіла про необхідність розробити, відповідно до висновку психолого-педагогічної консультації та за згодою батьків для дітей з ООП, Індивідуальну програму розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх загальних закладів.
ВИСТУПИЛИ:
1.1.
- заступник директора з НВР, яка наголосила на переліку документів для організації роботи в інклюзивному класі.
1.2. Доручити членам команди підготовку окремих пунктів Індивідуальної програми розвитку. Наступне засідання провести 15 вересня 2023 року.
3.СЛУХАЛИ:
1.1. - заступника директора з НВР, яка донесла до відома основні положення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти.
УХВАЛИЛИ:
1. Регулярно, по мірі потреби, проводити засідання групи фахівців команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (не менше 2 разів на семестр).
2. Обрати керівником команди психолого-педагогічного супроводу (одноголосно) на 2023/2024 навчальний рік заступника з НВР-,
секретарем команди психолого-педагогічного супроводу (одноголосно) асистента вчителя на 2023/2024 навчальний рік.
3. Доручити членам Команди супроводу підготовку окремих пунктів індивідуальної програми розвитку.
4. Розподілити обов’язки команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти наступним чином:
- формування складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;
- призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;
- організація роботи складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;
- контроль за виконанням висновку ІРЦ;
-контроль за виконанням завдань учасниками команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами щодо своїх функцій;
- залучення батьків дитини з ООП до розроблення і положення ІПР;
- оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;
- моніторинг виконання ІПР.
5. Класоводу 6-Б класу(
):
- забезпечення освітнього процесу дітей з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;
- підготовка інформації для учасників засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами про особливості навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП, її сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною навчальної програми/освітнього плану;
- участь у підготовці індивідуального навчального плану дітей з ООП;
- розробка індивідуальної начальної програми в закладі загальної середньої освіти;
- визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
- створення належного мікроклімату в колективі;
- надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної програми/ освітнього плану дітей з ООП.
6. Асистенту вчителя (Ользі Чуйко):
- спостереження за дітьми з ООП з метою визначення індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;
- участь в організації освітнього процесу з дітьми з ООП;
- участь у розробці ІПР;
- адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей дітей з ООП;
- оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання передбачених ІПР;
- підготовка для учасників засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;
- надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дітей з ООП.
Голосували:
______11___за
______0___ проти
______0___утримався
Голова зборів
Секретар зборів
Ознайомлені |
ПІБ |
Дата ознайомлення |
Підпис |
Заступник директора з НВР Учителі |
|
|
|