ПРОТОКОЛ № 1 засідання групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами

Про матеріал
ПРОТОКОЛ № 1 засідання групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Протокол № 1

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу за 30.08.2023 рік.

                     закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

 

Голова засідання:

Секретар:

Присутні:

-В.О.директора;

- заступник директора з НВР;

-учитель  6-Б класу;

-асистент учителя 6-Б класу;

– учитель фізичної культури;

-учитель Інформатики;

- практичний психолог;

– учитель історії;

– учитель зарубіжної літератури;

– учитель образотворчого, музичного мистецтва;

–учитель трудового навчання;

-  мати учня.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Створення команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та вибори секретаря команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

2. Затвердження шкільного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

3. Розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

4. Спостереження за учнем протягом двох тижнів з моменту початку навчання учня. Про проведення діагностики навичок, вмінь та знань учнів з особливими освітніми потребами.

5. Створення та забезпечення умов для ефективного навчання в школі.

6. Визначення та узгодження відповідних супровідних послуг: консультації психолога, індивідуальні корекційно-розвиткові заняття, індивідуальні та групові психологічні заняття.

 

1.СЛУХАЛИ:

1.1 заступника директора з навчальної роботи, яка оголосила мету та завдання роботи в інклюзивному класі на 2023/2024 навчальний рік у  Часовоярського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №15

згідно наказу МОН № 609 від 08.06.2018 року «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої та дошкільної освіти», відповідно наказу по школі. Ознайомила присутніх з наказом про організацію інклюзивного навчання та складом команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, до якої увійшли:

- заступник директора з НВР;

-учитель  6-Б класу;

-асистент учителя 6-Б класу;

– учитель фізичної культури;

-учитель Інформатики;

- практичний психолог;

– учитель історії;

– учитель зарубіжної літератури;

– учитель образотворчого, музичного мистецтва;

–учитель трудового навчання;

-  мати учня.

 

1.2  директора, яка запропонувала обрати керівником команди заступника директора з НВР    ,

  та на посаду секретаря даної команди обрати асистента вчителя 6-Б класу

2.СЛУХАЛИ:

1.1. вчителя-класовода 6-Б класу, яка розповіла про необхідність розробити, відповідно до висновку психолого-педагогічної консультації та за згодою батьків для дітей з ООП, Індивідуальну  програму розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх загальних закладів.

 

ВИСТУПИЛИ:

1.1.

- заступник директора з НВР, яка наголосила на переліку документів для організації роботи в інклюзивному класі.

1.2. Доручити членам команди підготовку окремих пунктів Індивідуальної програми розвитку. Наступне засідання провести 15 вересня 2023 року.

 

3.СЛУХАЛИ:

1.1. - заступника директора з НВР, яка донесла до відома основні положення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Регулярно, по мірі потреби, проводити засідання групи фахівців команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (не менше 2 разів на семестр).

2. Обрати керівником команди психолого-педагогічного супроводу (одноголосно) на 2023/2024 навчальний рік заступника з НВР-,

 секретарем команди психолого-педагогічного супроводу (одноголосно) асистента вчителя   на 2023/2024 навчальний рік.

3. Доручити членам Команди супроводу підготовку окремих пунктів індивідуальної програми розвитку.

4. Розподілити обов’язки команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти наступним чином:

- формування складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;

- призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;

- організація роботи складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;

- контроль за виконанням висновку ІРЦ;

-контроль за виконанням завдань  учасниками команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами щодо своїх функцій;

- залучення батьків дитини з ООП до розроблення і положення ІПР;

- оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;

- моніторинг виконання ІПР.

5. Класоводу 6-Б класу(

):

- забезпечення освітнього процесу дітей з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;

- підготовка інформації для учасників засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами про особливості навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП, її сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною навчальної програми/освітнього плану;

- участь у підготовці індивідуального навчального плану дітей з ООП;

- розробка індивідуальної начальної програми в закладі загальної середньої освіти;

- визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

- створення належного мікроклімату в колективі;

- надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної програми/ освітнього плану дітей з ООП.

6. Асистенту вчителя (Ользі Чуйко):

- спостереження за дітьми з ООП з метою визначення індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;

- участь в організації освітнього процесу з дітьми з ООП;

- участь у розробці ІПР;

- адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей дітей з ООП;

-  оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання передбачених ІПР;

- підготовка для учасників засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;

- надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дітей з ООП.

 

Голосували:

______11___за

______0___ проти

______0___утримався

 

 

 

Голова зборів                                                                                           

 

 

Секретар зборів                                                                                           

 

 

 

Ознайомлені

ПІБ

Дата ознайомлення

Підпис

Заступник  директора з НВР

Учителі

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Чуйко Ольга
Додано
9 лютого 2024
Переглядів
595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку