Протокол № 2 засідання асистентів учителів

Про матеріал
Протокол № 2 про результативність та рівні навчальних досягнень учнів з ООП за підсумками І семестру 2023-2024 н.р.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ № 2

ЗАСІДАННЯ АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ

_____________________________ ліцею № 1

05.01.2024

Присутні : заступник директора з НВР _____________, асистенти вчителів  ____________________________________, практичний психолог ______________,  соціальний педагог ______________, директор “КУ ________інклюзивно-ресурсний центр”__________________.

ПОРЯДОК   ДЕННИЙ:

         1. Про результативність та рівні навчальних досягнень учнів з ООП за підсумками І семестру 2023-2024 н.р.    

І. СЛУХАЛИ:

Заступника  директора з НВР  , яка проаналізувала  результативність та рівні навчальних досягнень  всіх учнів з ООП за підсумками І семестру 2023-2024 н.р.  в цілому.

                   ВИСТУПИЛИ:

       Асистент вчителя  ___  класу ______   повідомила, що рівень навчальних досягнень на кінець першого семестру в багатьох сферах індивідуальної програми розвитку учня  переважає середній, в деяких-початковий; проаналізувала складнощі під час виконання самостійних завдань.

 Асистент вчителя _ класу ______  зазначила, що , у порівнянні з попереднім навчальним роком, учень має помітні успіхи в засвоєнні навчальної програми .

 Асистент вчителя ___ класу ______  довела до відома  інформацію про зміни учня у мовленнєвій та соціальній сферах , вказала на  важливе значення співпраці з батьками для результативної роботи.

 Асистент вчителя   _____  класу ________ розповіла, що  рівень навчальних досягнень учениці має помітну динаміку, але ще є труднощі з математики, української  та англійської мов.

 Асистент вчителя _____ класу  ____________ повідомила про те, що адаптативний період  переходу між початковою і середньою  ланкою проходив доволі важко, що не могло не відобразитись на результативності рівнів навчальних досягнень. 

 Асистент вчителя  ___________ вказала , що через відсутність певної мотивації та стимуляції, особливості підліткового періоду знизився рівень навчальних досягнень учня,  порадилась, які методи та форми доречніше застосувати для досягнення вищих балів  з багатьох предметів, розвитку емоційно-вольової сфери.

 Практичний психолог _________ запропонувала  звернути увагу на деякі моменти психоемоційного навантаження  учнів в освітньому процесі.

Соціальний педагог _________рекомендувала декілька вправ для покращення уваги під час навчального процесу  та соціалізації дітей.

      УХВАЛИЛИ:

1.                 Подану інформацію взяти до відома і використати для навчання , розвитку і виховання учнів з ООП відповідно  до їх індивідуальних психофізичних та вікових особливостей і потреб.

2.                 Продовжувати співпрацю з учителями- предметниками щодо адаптаціїнавчальних завдань для дітей з ООП.

3.                 Впроваджувати   різні методи та прийоми для покращення та удосконаленнярівнів навчальних досягнень .

 

РЕЗУЛЬТАТИ  ГОЛОСУВАННЯ:

ЗА- 10 (десять), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).

 

Голова засідання  _________________                         

 

Секретар              ___________________              

pdf
Додано
2 лютого
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку