ПРОТОКОЛ № 2
ЗАСІДАННЯ АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ
_____________________________ ліцею № 1
05.01.2024
Присутні : заступник директора з НВР _____________, асистенти вчителів ____________________________________, практичний психолог ______________, соціальний педагог ______________, директор “КУ ________інклюзивно-ресурсний центр”__________________.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про результативність та рівні навчальних досягнень учнів з ООП за підсумками І семестру 2023-2024 н.р.
І. СЛУХАЛИ:
Заступника директора з НВР , яка проаналізувала результативність та рівні навчальних досягнень всіх учнів з ООП за підсумками І семестру 2023-2024 н.р. в цілому.
ВИСТУПИЛИ:
Асистент вчителя ___ класу ______ повідомила, що рівень навчальних досягнень на кінець першого семестру в багатьох сферах індивідуальної програми розвитку учня переважає середній, в деяких-початковий; проаналізувала складнощі під час виконання самостійних завдань.
Асистент вчителя _ класу ______ зазначила, що , у порівнянні з попереднім навчальним роком, учень має помітні успіхи в засвоєнні навчальної програми .
Асистент вчителя ___ класу ______ довела до відома інформацію про зміни учня у мовленнєвій та соціальній сферах , вказала на важливе значення співпраці з батьками для результативної роботи.
Асистент вчителя _____ класу ________ розповіла, що рівень навчальних досягнень учениці має помітну динаміку, але ще є труднощі з математики, української та англійської мов.
Асистент вчителя _____ класу ____________ повідомила про те, що адаптативний період переходу між початковою і середньою ланкою проходив доволі важко, що не могло не відобразитись на результативності рівнів навчальних досягнень.
Асистент вчителя ___________ вказала , що через відсутність певної мотивації та стимуляції, особливості підліткового періоду знизився рівень навчальних досягнень учня, порадилась, які методи та форми доречніше застосувати для досягнення вищих балів з багатьох предметів, розвитку емоційно-вольової сфери.
Практичний психолог _________ запропонувала звернути увагу на деякі моменти психоемоційного навантаження учнів в освітньому процесі.
Соціальний педагог _________рекомендувала декілька вправ для покращення уваги під час навчального процесу та соціалізації дітей.
УХВАЛИЛИ:
1. Подану інформацію взяти до відома і використати для навчання , розвитку і виховання учнів з ООП відповідно до їх індивідуальних психофізичних та вікових особливостей і потреб.
2. Продовжувати співпрацю з учителями- предметниками щодо адаптаціїнавчальних завдань для дітей з ООП.
3. Впроваджувати різні методи та прийоми для покращення та удосконаленнярівнів навчальних досягнень .
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ:
ЗА- 10 (десять), ПРОТИ-0 ( нуль), УТРИМАЛИСЬ — 0 ( нуль).
Голова засідання _________________
Секретар ___________________