Протокол № 2
засідання команди психолого - педагогічного супроводу дитини з ООП
________________________
від 14.09.2023 р.
Присутні :
__________- заступник директора з НВР;
__________ - фахівець (консультант) вчитель - дефектолог КУ «ІРЦ № _»
__________- класний керівник;
__________- практичний психолог;
__________- вчитель- логопед;
__________- вчитель- дефектолог.
__________- вчитель англійської мови
__________- вчитель інформатики
Батько учня :
______________________________
Всього: ____
Порядок денний:
Слухали:
___________, заступника директора з навчально – виховної роботи, яка коротко проаналізувала процес організації освітньої діяльності в Г №___.
Виступили:
______ заступника директора з навчально – виховної роботи, яка ознайомила присутніх з організацією освітньої діяльності в Г №____. Згідно наказу по гімназії в закладі організоване інклюзивне навчання для 23 дітей. В данному навчальному закладі задовільно здійснюється комплекс додаткових постійних послуг в освітньому процесі. Для кожної дитини, яка навчається на інклюзивній формі навчання було створено команду психолого-педагогічного супроводу, до якої входять всі педагоги, які викладають у дитини, а також батьки або законні представники дитини. На основі цього в закладі виданий Наказ «Про створення команди супроводу в класах з інклюзивним навчанням у 2023-2024 н.р.»
Ухвалили:
Слухали:
________, класного керівника, яка ознайомила присутніх з плануванням та поставленням цілей в ІПР учня __ класу ___________ на І семестр 2023 – 2024 н.р.
Виступали:
_________, класний керівник, яка ознайомила присутніх з плануванням ІПР _________________:
1.Фізичний розвиток основувати на позитивних стимулах, а на заняттях з фізичної культури використовувати вправи та ігри для подальшого вдосконалення фізичних якостей дитини, дрібної моторики. Формувати інтерес до занять фізичними вправами.
2. Постійно враховувати індивідуальну працездатність дитини відповідно до його можливостей. Проводити заняття з усіх видів сприйняття.
3. Позитивна мотивація має бути за кожне виконане завдання, як засіб підвищення ефективності у навчальній діяльності.
4.Спрямування роботи на мовленнєвий розвиток Ростислава.
5. На кожному етапі приділяти застосовувати різноманітні методики для розвитку зв’язного мовлення дитини.
Ухвалили:
1.Подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей, потреб дитини.
2. Основними завданнями на І семестр 2023 – 2024 н.р. вважати:
- Дозування психоемоційного навантаження в освітньому процесі;
- Корекція недоліків емоційно – особистісного розвитку;
- Підвищення рівня розумового розвитку;
- Соціальна адаптація дитини.
3. Індивідуальну програму розвитку скласти та узгодити з батьками дитини, внести до електронного порталу ІРЦ Україна.
4. Скласти індивідуальний навчальний план.
Голова засідання ____________
Секретар ____________
Батько дитини ____________
Члени команди супроводу:
_
_
_
_
_