ПРОТОКОЛ №2 засідання М/О вчителів природничо-математичного циклу

Про матеріал

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1

Шляхи формування компетентностей учнів на уроках математики

2

Організація та підготовка зовнішнього незалежного оцінювання з математики та природничих дисциплін.

3

Проведення Всеукраїнського конкурсів природничо-математичного циклу.

4

Підсумки проведення Всеукраїнських шкільних олімпіад І етапу.

5

План підготовки до проведення декади та тижнів предметів природничо-математичного циклу.

Перегляд файлу

Малинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Чугуївської районної ради

Харківської області

 

ПРОТОКОЛ

 

засідання М/О вчителів природничо-математичного циклу

 

05.11.2018  №2

                                                                        смт. Малинівка

Голова -Комбарова А.О.

Секретар – Долбійова О.М.

Присутні : 6 осіб

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1

Шляхи формування компетентностей учнів  на уроках математики

2

Організація та підготовка зовнішнього незалежного оцінювання з математики та природничих дисциплін.

3

Проведення Всеукраїнського конкурсів природничо-математичного циклу.

4

Підсумки проведення Всеукраїнських шкільних олімпіад І етапу.

5

План підготовки до проведення декади  та тижнів предметів природничо-математичного циклу.

 

 

Питання №1

СЛУХАЛИ:

  1. Долбійову О.М., яка поділилась своїми наробками з теми «Шляхи формування компетентностей учнів на уроках математики». Також зазначила, що створення в Україні високорозвиненого суспільства та розбудова демократичної держави потребують наявності таких особистостей, які здатні до самореалізації, спроможні до творчої побудови свого життя, зорієнтовані на особистий вибір і особисту відповідальність. Традиційна школа, переважно спрямована на засвоєння системи знань, сьогодні вже не відповідає соціальному замовленню - вихованню самостійних, ініціативних і відповідальних членів суспільства. Сучасна педагогіка має наповнити навчання й виховання новим життєтворчим, духовним змістом, допомогти дитині знайти сенс життя, навчити швидко адаптуватися в життєвих ситуаціях, вміло застосовувати набуті знання. Ми є свідками і учасниками процесів, котрі безпосередньо пов'язані з реформуванням змісту освіти - затвердження Державних стандартів початкової освіти та базової загальної середньої освіти , де зазначено, що основною метою освітньої галузі “Математика” є формування в учнів математичної компетентності на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі, успішного оволодіння знаннями з інших освітніх галузей у процесі шкільного навчання, забезпечення інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції. Розв’язати поставлене завдання може лише вчитель, який вміє створити умови для розвитку ключових компетентностей учнів, що допоможе їм в подальшому стати успішними людьми. Відповідно, принципово змінюються завдання освіти. Іншими словами, вітчизняна школа потребує зміщення акцентів з знаннєвого на компетентнісний підхід до освіти.

УХВАЛИЛИ:

  1. Інформацію  взяти до  уваги.
  2. Підготувати керівнику М/О  тренінг (практичне заняття з педагогами) на тему: «Банк інновацій».

СЛУХАЛИ:

  1. Комбарову А.О.,  керівника М/О, яка повідомила про підсумки І туру предметних олімпіад та склад команд учнів з предметів для участі в ІІ турі Всеукраїнських учнівських олімпіад.

ВИСТУПАЛИ:

  1. Долбійова О.М.,  про розумове  навантаження  учнів, які беруть участь у декількох олімпіадах.

УХВАЛИЛИ:

  1.   Продовжувати вести роботу з обдарованими дітьми.
  2.        Зробити аналіз робіт з олімпіад по своєму предметові кожному вчителеві з метою досягнень вищих результатів в наступному році.

Питання №2

СЛУХАЛИ:

  1. Мішньову М.І., яка повідомила, що із-за хвороби не був проведений тиждень географії та економіки.

УХВАЛИЛИ:

2.1 Провести тиждень географії та економіки у ІІ семестрі.

Питання №3

СЛУХАЛИ:

  1. Членів М/О, які провели круглий стіл, щодо  організації роботи з обдарованими дітьми  «Роль та місце вчителя у формуванні мобільності учнів». Після обговорення прийшли до висновку про  завдання, які стоять перед мобільним учнем:
  • Навчитись бути успішним
  • Вільно використовувати здобуті знання для розв’язання нестандартних практичних завдань, аналізу нестандартних ситуацій
  • Бути відповідальним за своє майбутнє
  • Досягти життєвого успіху
  • Бути компетентним в різних сферах діяльності
  • Бути громадянином здатним брати на себе відповідальність і бути діяльним в ринковій економіці.

 

УХВАЛИЛИ:

3.1 Інформацію  взяти до  уваги.

Питання №4

СЛУХАЛИ:

  1. Комбарову.А.О. , про підготовку до   ІІ туру  предметних олімпіад.

ВИСТУПАЛИ:

  1. Долбійова А.М. про послідовність підготовки учнів, які приймають участь у декількох олімпіадах.

УХВАЛИЛИ:

    4.1 Послідовність підготовки учнів, які приймають участь у декількох олімпіадах.

 

Питання №5

СЛУХАЛИ:

  1.            Членів М/О, які атестуються. Вони познайомили з  індивідуальними  планами роботи.

       УХВАЛИЛИ:

  1.        Ухвалити індивідуальні плани роботи вчителів, які атестуються.

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова М/О____________________/Комбарова А.О.

Секретар М/О__________________/Долбійова О.М.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку