ПРОТОКОЛ №3 засідання батьківських зборів 9-А класу

Про матеріал

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Результати навчання та поведінки класу за січень-лютий.

2. «Синій кит» — як врятувати дитину від самогубства через онлайн-ігри.

3. Впровадження в Україні Міжнародної програми оцінки знань та умінь учнів (PISA – Programme for International Student Assessment), основною метою якої є отримання надійних відомостей про результати навчання у різних країнах світу, які можна порівняти на міжнародному рівні.

4. Бесіда «Роль батьків у виборі трудового шляху молодої людини»

Перегляд файлу

 

Малинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Чугуївської районної ради

Харківської області

 

ПРОТОКОЛ

 

засідання батьківських зборів 9-А класу

 

22.02.2018  №3                                                                   смт. Малинівка

 

Голова -Комбарова А.О.

Секретар – Дмитренко А.В.

Присутні : Дмитренко А.В., Горбунов О.В., Горбунова Ю.О., Воронянська Л.І., Комбаров М.М., Корнєєва І.А., Солодовник І.І., Істоміна О.М.,Черкашина О.В., Мішньова М.І..

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Результати навчання та поведінки класу за січень-лютий.

   2. «Синій кит» — як врятувати дитину від самогубства через онлайн-ігри.

3. Впровадження в Україні Міжнародної програми оцінки знань та умінь учнів (PISAProgramme for International Student Assessment), основною метою якої є отримання надійних відомостей про результати навчання у різних країнах світу, які можна порівняти на міжнародному рівні.

4.  Бесіда «Роль батьків у виборі трудового шляху молодої людини»

Питання №1

СЛУХАЛИ:

  1.                   Комбарову А.О.,  класного керівника, яка повідомила про результати навчання учнів 9-А класу. Звернула увагу батьків про недоліки, а особливо вивчення віршів на пам'ять з української літератури та зарубіжної літератури.  Батьки своєчасно не повідомляють класному керівнику про відсутність дитини в школі, а про пояснювальні записки взагалі забули. УХВАЛИЛИ:
    1.        Інформацію  взяти до  уваги.
    2.        Батькам своєчасно повідомлять про відсутність дитини в школі і причину описати у пояснювальній записці.

Питання №2

СЛУХАЛИ:

  1. Комбарову А.О.,класного керівника, яка повідомила про популярність серед підлітків «Кита» загрозлива, а сама гра — смертельна.«У гри багато назв: «Тихий дім», «Море китів», «Розбуди мене о 4:20″, але результат завжди однаковий — самогубство дитини. За правилами дитина повинна виконувати різноманітні квести, що пов’язані із заподіянням собі шкоди. Окрім цього, діти почали долучатися до небезпечної гри під назвою «Зникни на 24 години», суть якої в тому, що підліток повинен піти з дому та не давати про себе знати добу. Класний керівник попросила батьків підвищити увагу до психологічного стану підлітків, не допустити їхньої участі у іграх, а також перевіряти, чи є на тілі дитини порізи та малюнки, не дозволяти дітям постійно сидіти у соцмережах і організовувати їм дозвілля.

       УХВАЛИЛИ:

2.1. Інформацію  взяти до  уваги.

         2.2.Батькам підвищити контроль за психологічним станом дитини і   контролювати  спілкування в соцмережах.

Питання №3

СЛУХАЛИ:

  1. Комбарову.А.О. , класного керівника,  яка повідомила про Впровадження в Україні Міжнародної програми оцінки знань та умінь учнів (PISA – Programme for International Student Assessment), основною метою якої є отримання надійних відомостей про результати навчання у різних країнах світу, які можна порівняти на міжнародному рівні. Вимірювання знань проводиться серед учнів 15-річного віку. Щодо змісту дослідження, то воно проводиться за трьома напрямками: “грамотність читання”, “математична грамотність” та “природничо- наукова грамотність”. Особлива увага приділяється виявленню рівня розуміння учнями основних понять, опанування основними методами в рамках вищезазначених напрямків та вміння використовувати свої знання в різних ситуаціях. Велика увага також приділяється оцінці міжпредметних компетентностей учнів.

         УХВАЛИЛИ:

3.1.  Інформацію  взяти до  уваги.

Питання №4

СЛУХАЛИ:

  1. Комбарову А.О. , класний керівник про роль батьків у виборі трудового шляху молодої людини. Один із найважливіших чинників щастя людини — це улюблена робота, тобто така, в якій найяскравіше розкриються індивідуальні творчі сили і здібності її особистості. Шановні батьки! Ваші діти стають старшокласниками. Більшість із них, як свідчить практика, продовжують здобувати середню освіту в стінах загальноосвітньої школи. Кожен учень у старших класах має можливість виходити за межі програми з того предмету, який його найбільше цікавить, до якого в нього розкриваються задатки й розвиваються здібності. Батьки ж повинні цікавитись, чим живуть їхні діти, підтримувати й заохочувати їхню творчу працю. Коли хтось з ваших дітей скаржиться на перевантаженість, не дуже потурайте їм, краще нагадайте народну мудрість: корінь науки гіркий, зате плід солодкий.

УХВАЛИЛИ:

    4.1.  Інформацію взяти до уваги.

 

 

 

 

 

Голова М/О____________________/Комбарова А.О.

Секретар М/О__________________/Дмитренко А.В.

 

 

doc
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку