Протокол №3
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
дитини з особливими освітніми потребами, учениці 2 класу
________________________________в
від 09.06.2023року
Голова засідання:____________,директор;
Секретар:____________, асистент учителя 2-А класу.
Присутні:
_____________, директор;
_____________, класний керівник 2 класу;
_____________, асистент вчителя;
_____________, директор інклюзивно-ресурсного центру;
_____________, вчитель англійської мови;
_____________, вчитель музичного мистецтва;
_____________, фахівець консультант інклюзивно-ресурсного центру;
_____________, фахівець консультант інклюзивно-ресурсного центру.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Аналіз навчальних досягнень___________, учениці 2 класу та виконання ІПР за 2022-2023 навчальний рік.
2. Результати роботи команди психолого-педагогічного супроводу з ученицею, що навчається в інклюзивному класі.
1.СЛУХАЛИ:
__________, класного керівника 2класу, яка ознайомила всіх присутніх з аналізом навчальних досягнень _______ за рік.
Упродовж 2 класу Даша демонструє достатній і високий рівень у засвоєнні програмового матеріалу. Але з деяких результатів навчання з математичної галузі і мовно-літературної має середній рівень. Програмовий матеріал засвоює згідно індивідуальної програми розвитку. Результати роботи з ученицею помітні, але працювати є над чим. Поставлені завдання досягнуті в повній мірі. Найкраще Дар’я освоїла такі предмети: ЯДС, мистецтво, літературне читання. Важче їй дається, українська мова та математика, тому ці предмети були адаптовані до рівня здібностей дівчинки.
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки. Читає словами з відповідною інтонацією. Але часто неправильно наголошує слова. Не завжди вдається переказувати прочитаний твір з дотриманням логіки викладу. За питаннями стисло описує (короткими відповідями) емоційний стан персонажів, з труднощами виявляє своє ставлення до тексту. Зрозуміло висловлює свою думку і пояснює її. Гарно декламує вірші. Словниковий запас поповнився новими словами, покращилась артикуляція звуків.
За допомогою асистента, вчителя, батька будує зв’язні висловлювання в письмовій формах. Потребує допомоги при аналізі і редагуванні власного висловлювання. При списуванні текстів потребує більше часу. Пише розбірливо, завжди дотримується охайності і культури оформлення роботи. На середньому рівні досліджує мовні явища .
Даринці потрібно вдосконалювати уміння і навички з математичної галузі. Потребує допомоги при розв’язанні складених задач, виконанні математичних перетворень з величинами. На достатньому рівні володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. Але на високому рівні розв’язує вирази зі змінною. Розпізнає, будує геометричні фігури, обчислює периметр фігур.
Учениця встановлює і пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи. Висловлює свою позицію щодо зв’язків людини і природи. Пояснює, що означає бути громадянином України. Знає правила поведінки у громадському транспорті, бібліотеці, магазині та ін., аргументує їх доцільність на прикладах. Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі.
Дар’я організовує робоче місце відповідно до визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці, планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування. Виявляє творчість у навчальній діяльності на уроках образотворчого мистецтва та дизайн і технології.
Доброзичливо ставиться до оточуючих. Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує своїми емоціями. Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку.
ВИСТУПИЛИ:
___________________, асистент 2 класу, повідомила, що Даша відвідує онлайн уроки за розкладом. Зареєстрована на загально шкільний платформі Human, добре орієнтується на її просторах. На протязі року жодного пропуску, незважаючи на обставини, які зараз в країні. Вчасно підключається до уроків, слідкує за перервами оголошеними вчителем. Останнім часом Даша проявляє бажання, прочитати речення з дошки. Приймає участь у читанні діалогів, мовних розминок. Читає цілими словами. Також Ольга Василівна наголосила, що письмові роботи учениця виконує дуже охайно, каліграфічно. Даша добре користується ще чатом (відповіді, смайли, реакції). Вміє перейти за посиланням, виконати завдання і поділитися екраном.
Вся команда психолого-педагогічного супроводу активно працювала над виконанням ІПР у 2022- 2023 н.р., що дало свої результати, про які повідомила у своєму звіті асистент. Кожен з учасників працював над своїми завданнями та активно підтримували зв’язок з батьком дівчинки.
_________________., вчитель англійської мови, повідомила що Даша відвідує усі онлайн-уроки англійської мови згідно розкладу. Зареєстрована на загальношкільній платформі Human, добре орієнтується на її просторах. Вчасно підключається до уроків, слідкує за перервами, виконує всі завдання добросовісно. Завжди працює з увімкненою камерою. Добре користується чатом (питання, відповіді, смайли, реакції). Вміє поділитися екраном. Дає відповіді на поставлені запитання.
З кожним новим уроком Даша виявляє бажання прочитати речення з дошки, читає ланцюжком, намагається перекладати. Приймає участь у читанні діалогів, мовних розминках, фізкультхвилинках. Старається читати цілими словами.
Письмові роботи завжди виконані каліграфічно, охайно. Практичні роботи творчого характеру виконує з великим задоволенням, охайно.
За час спілкування з Дашею видно, що вона сором’язлива, але дуже старанна дівчинка.
_________________., учитель музичного мистецтва повідомив, що Дар’я завжди уважно слухає музику, але не виявляє власні художні інтереси, учениця прослуховує пісні та бере активну участь під час виконання пісень.
ГОЛОСУВАЛИ: «за» – 8 членів засідання
«проти» – 0
«утримались» – 0
«не голосували» – 0.
УХВАЛИЛИ:
1. Вважати динаміку розвитку та навчання за 2022-2023 н.р., позитивною.
2. Внести в ІПР результати динаміки розвитку дитини.
2. СЛУХАЛИ:________________. класний керівник, у своєму виступі зазначила, що у Дар’ї спостерігається підвищення зосередження та стійкості уваги. Протягом року активно працює на уроках. Виявляє інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. Добирає для виконання завдань різні джерела інформації. Вміє презентувати отриману інформацію. Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації. Виявляє самостійність у роботі.
Здатність до вольових зусиль сформована на середньому рівні. Поступово підвищується впевненість у собі, взаємодія з однокласниками.
ВИСТУПИЛИ: _______________асистент вчителя, яка довела до відома присутніх, що інтерес до освітнього процесу в учениці середній. Хоча на уроках Дар’я має труднощі з переключенням уваги між завданнями або видами діяльності, потребує більше часу на їх виконання. Завжди уважно слухає пояснення вчителя та спостережлива.
У своєму виступі асистент вчителя _________________зазначила, що спостерігаючи за ученицею протягом 2022-2023 н.р. можна сказати, що Дар’я:
- неемоційна, присутня сором'язливість;
- не виявляє інтересу до ігрової діяльності;
- переважає фон настрою, схильний до реакцій відмови;
- негативно реагує на власні недоліки.
ГОЛОСУВАЛИ: «за» – 8 членів засідання
«проти» – 0
«утримались» – 0
«не голосували» - 0
УХВАЛИЛИ:
1. Надану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових потреб.
Голова засідання:
Секретар: