ПРОТОКОЛ № 4 засідання команди психолого-педагогічного супроводу

Про матеріал
ПРОТОКОЛ № 4 засідання команди психолого-педагогічного супроводу від 03.06.2023року
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ № 4

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

від 03.06.2023року

Місце проведення: -------------заклад загальної середньої освіти l-lll ступенів №

Форма проведення: дистанційно.

Присутні:

Голова засідання: в.о директора -------------,

Секретар: -------------

Члени комісії:

  1. Заступник директора з НВР         ----------------      
  2. Класний керівник  5- Б класу       --------------
  3. Асистент вчителя                          ------------
  4. Фахівець ІРЦ                                               
  5. Медична сестра              
  6. Мати учня                                   -----------

 

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Аналіз навчальних досягнень ----------- учня 5Б класу та виконання ІПР за 2022/2023 навчальний рік.

2. Результати роботи команди психолого-педагогічного супроводу з учнем, що навчається в інклюзивному класі.

 

1. Аналіз навчальних досягнень _-------- учня 5Б класу та виконання ІПР за 2022/2023 навчальний рік.

СЛУХАЛИ:

--------------,класного керівника та асистента вчителя5Б класу,  -----------, які провели та ознайомили всіх присутніх з аналізом навчальних досягнень ------------ за рік.

Упродовж 5 класу Арсеній демонструє достатній і середній рівень у засвоєнні програмового матеріалу. Але з деяких результатів навчання з математичної галузі і мовно-літературної має середній рівень.

Протягом року активно працює на уроках. Виявляє інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. В висловлюванні своє думки потребує допомоги та прямих питань.За допомогою асистента вчителя вміє презентувати отриману інформацію. Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації. Виявляє самостійність у самій легкій роботі в завданнях.

Читання. Хлопчик читає повільно, протяжно, намагається читати цілими словами, спостерігаються заміни букв, інтонування речень, наголосів, логічних пауз під час читання не дотримується. Учень з допомогою вчителя фрагментарно відтворює незначний обсяг навчального матеріалу. Матеріал частково розуміє, але пояснити спосіб розв’язку, виділити суттєве та другорядне не може. Словниковий запас поповнився новими словами, покращилась артикуляція звуків. 

 

Українська мова. Нерозвинена дрібна моторика є суттєвою перешкодою при оволодінні графічними навичками. Арсеній пише несвідомо по шаблону за умови допомоги з боку вчителя. Має утруднення при виконанні невеликих за обсягом письмових завдань. Допускає пропуски букв, недописування.

Будує зв’язні висловлювання в усній і письмовій формах. Потребує допомоги при аналізі і редагуванні власного висловлювання. При списуванні текстів потребує більше часу. Пише не розбірливо, не завжди дотримується охайності і культури оформлення роботи. На середньому рівні досліджує мовні явища .

Арсенію потрібно вдосконалювати уміння і навички з математичної галузі. Потребує допомоги при розв’язанні складених задач, виконанні математичних перетворень з величинами. На середньому рівні володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. Розпізнає, будує геометричні фігури, обчислює периметр фігур.

Має уявлення про різноманітність народів у світі. Знаходить Україну на карті світу. Показує на карті і називає сусідів України. Встановлює і пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи. Висловлює свою позицію щодо зв’язків людини і природи. Пояснює, що означає бути громадянином України. Знає правила поведінки у громадському транспорті, бібліотеці, магазині та ін., аргументує їх доцільність на прикладах. Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі.

Доброзичливо ставиться до оточуючих. Співпрацює з іншими дітьми. Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Вважати динаміку розвитку та навчання за 2022/2023 н.р., ---------------- позитивною.

 

2. Результати роботи команди психолого-педагогічного супроводу з ученицею, що навчається в інклюзивному класі.

СЛУХАЛИ:

---------, заступника директора з НВР, який повідомив, що дитина навчається за  програмоюдля дітей з порушенням інтелектуального розвитку, рівень підтримки четвертий. Програмовий матеріал засвоює згідно індивідуальної програми розвитку. Результати роботи з учнем помітні, але працювати є над чим. Поставлені завдання досягнуті в повній мірі. Найкраще Арсеній засвоїв такі предмети: Пізнаємо природу,основи здоров’я, мистецтво, етика, фізкультура,історія. Важче йому дається, українська мова та математика, тому ці предмети були модифіковані до рівня здібностей дитини. Вся команда психолого-педагогічного супроводу активно працювала над виконанням ІПР у 2022-/20223н.р., що дало свої результати, про які повідомила у своєму звіті асистент та класний керівник. Кожен з учасників працював над своїми завданнями та активно підтримували зв’язок з батьками хлопчика. З дистанційним навчанням виникали труднощі, оскільки Арсеній часто відволікався на сторонні подразники, швидко втомлювалася.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати проведення повторної комплексної оцінки розвитку дитини у червні 2023 року.

Голосували:

__6___ за

___-___ проти

___-___ утримався

Голова зборів     В.о Директора  ____________    

Секретар зборів                           ____________     

Мати (законні представники)     ____________     

Фахівець ІРЦ                                ____________

Класний керівник 5-Б класу       ____________    

 Асистент вчителя                        ____________       

Заступник директора з НВР   _______________     

 

 

docx
Додав(-ла)
Чуйко Ольга
Додано
12 лютого
Переглядів
8708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку