Протокол команди психолого-педагогічного супроводу

Про матеріал
Шановні асистенти вчителів! До Вашої уваги пропоную зразок протоколу №2 команди психолого-педагогічного супроводу на 2023-2024 навчальний рік.
Перегляд файлу

Протокол № 2

Засідання Команди психолого-педагогічного супроводу

________________________

від 15.09.2023

Присутні: 9

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

  1. Про розробку індивідуальної програми розвитку учня ______ класу ________.
  2. Затвердження програми.
  3. Проміжний моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень.

І. СЛУХАЛИ:

      ЗДНР ____________, яка наголосила про необхідність створення індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами ___________ з урахуванням особистих спостережень; зазначила, що метою складання індивідуальної програми розвитку є вироблення комплексу ефективних стратегій і заходів організації освітнього процесу учня з особливими освітніми потребами з обов’язковим інформуванням членів Команди супроводу (особливо батьків) про конкретні цілі в навчанні дитини; ознайомила присутніх з вимогами до оформлення індивідуальної програми розвитку та процедурою її погодження з батьками. У своїй роботі Команді психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами необхідно брати за основу додаток до Висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи.

ВИСТУПИЛИ:

  • асистент учителя ____________, яка ознайомила присутніх із особливостями

соціального супроводу дитини з особливими освітніми потребами та внесеними

пропозиціями для індивідуальної програми розвитку для учня ________ класу ____________ згідно з додатком до Висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи; зазначила, що індивідуальна програма розвитку буде розроблена відповідно до особливостей розвитку учня;

  • класний керівник _______ класу ____________, яка довела до відома присутніх, що учень згідно до Висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи навчається за освітньою програмою закладу загальної середньої освіти з адаптацією та модифікацією освітньої програми з урахуванням навчальних та соціоадаптаційних труднощів помірного ступеня прояву;
  • психолог ___________, яка розповіла про стан адаптації учня _____ класу __________ на даний момент: хлопчик навчився керувати своєю поведінкою; став емоційно спокійним та стриманим; проявляє повагу до дорослих та дітей; доброзичливий, чемний, завжди радий допомогти тим, хто цього потребує; об’єм оперативної і довготривалої пам’яті не відповідає віковим нормам; вміє порівнювати, узагальнювати та класифікувати предмети; інтерес до співпраці нестійкий, постійно вимагає зовнішньої підтримки з боку дорослого; має постійні труднощі з переключенням уваги; спостерігається залежність продуктивності уваги від образності матеріалу; наголосила на створенні сприятливих умов для адаптації учня з ООП та психологічно комфортного середовища навчання.

 

УХВАЛИЛИ:

 

       Розробити і затвердити індивідуальну програму розвитку для учня з особливими освітніми потребами ___________ на 2023/2024 навчальний рік.

 

ІІ.СЛУХАЛИ:

 

      ЗДНР ______________, яка зобов’язала вчителів забезпечити освітній рівень

відповідно до вимог Державного стандарту загальної середньої освіти. Наголосила на критеріях оцінювання дітей з особливими освітніми потребами. Звернула увагу на постійний моніторинг за станом розвитку учня та його навчальних досягнень з боку команди психолого-педагогічного супроводу.

 

ВИСТУПИЛИ:

 

  • асистент учителя ___________, яка довела до відома присутніх, що інтерес до освітнього процесу  учня _______ класу знижений; на уроках  хлопчик неуважний, дуже швидко втомлюється, впертий, погано утримує увагу на  навчальному предметі і завданнях; зорова і слухова пам`ять розвинені на низькому рівні; основним видом діяльності є гра у вигляді розваг, але його втомлює дотримування правил і вимог; виконання вправ потребує збільшення часу, додаткового заохочення і стимуляції;
  • класний керівник _______ класу ____________, яка розповіла, що учень на уроках працює не в повну міру своїх сил; читає добре, але прочитане розуміє частково; списує тексти, але не   вміє будувати зв’язні висловлювання; мислення переважно образне, потребує розвитку логічного мислення; письмові роботи виконуються неохайно,  не дотримується правил оформлення  письмових робіт; основний матеріал з математики засвоїв  на низькому рівні; виконує завдання лише за  допомогою асистента вчителя; самостійно виконує лише елементарні завдання (списування з підручника); в колективі почуває себе комфортно, навчився дотримуватись правил поведінки; учні класу ставляться до ________ толерантно.

 

УХВАЛИЛИ:

 

1. Оцінювати навчальні досягнення учня з особливими освітніми потребами згідно

з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу,

визначеним індивідуальною програмою розвитку.

2. Здійснювати контроль за проведенням індивідуального навчання та оцінювання

навчальних досягнень учня з ООП.

3. Учителям інклюзивного класу забезпечити особистісно зорієнтований,

диференційований підхід до організації навчально-виховного процесу,

враховуючи особливі освітні потреби учня.

      

 

 

 

Голова зборів _________________

 

 

Секретар _____________________

docx
Додано
10 листопада 2023
Переглядів
455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку