Протокол № 2
Засідання Команди психолого-педагогічного супроводу
________________________
від 15.09.2023
Присутні: 9
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
І. СЛУХАЛИ:
ЗДНР ____________, яка наголосила про необхідність створення індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами ___________ з урахуванням особистих спостережень; зазначила, що метою складання індивідуальної програми розвитку є вироблення комплексу ефективних стратегій і заходів організації освітнього процесу учня з особливими освітніми потребами з обов’язковим інформуванням членів Команди супроводу (особливо батьків) про конкретні цілі в навчанні дитини; ознайомила присутніх з вимогами до оформлення індивідуальної програми розвитку та процедурою її погодження з батьками. У своїй роботі Команді психолого-педагогічного супроводу учня з особливими освітніми потребами необхідно брати за основу додаток до Висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи.
ВИСТУПИЛИ:
соціального супроводу дитини з особливими освітніми потребами та внесеними
пропозиціями для індивідуальної програми розвитку для учня ________ класу ____________ згідно з додатком до Висновку про повторну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи; зазначила, що індивідуальна програма розвитку буде розроблена відповідно до особливостей розвитку учня;
УХВАЛИЛИ:
Розробити і затвердити індивідуальну програму розвитку для учня з особливими освітніми потребами ___________ на 2023/2024 навчальний рік.
ІІ.СЛУХАЛИ:
ЗДНР ______________, яка зобов’язала вчителів забезпечити освітній рівень
відповідно до вимог Державного стандарту загальної середньої освіти. Наголосила на критеріях оцінювання дітей з особливими освітніми потребами. Звернула увагу на постійний моніторинг за станом розвитку учня та його навчальних досягнень з боку команди психолого-педагогічного супроводу.
ВИСТУПИЛИ:
УХВАЛИЛИ:
1. Оцінювати навчальні досягнення учня з особливими освітніми потребами згідно
з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та обсягом матеріалу,
визначеним індивідуальною програмою розвитку.
2. Здійснювати контроль за проведенням індивідуального навчання та оцінювання
навчальних досягнень учня з ООП.
3. Учителям інклюзивного класу забезпечити особистісно зорієнтований,
диференційований підхід до організації навчально-виховного процесу,
враховуючи особливі освітні потреби учня.
Голова зборів _________________
Секретар _____________________